BTS pov.
Prišli sme domov. Všetci sme si sadli do obývačky teda až na Yoongiho a Jimina. Hneď ako sme vošli do domu sa oni dvaja vytratili do svojej izby. Zapli sme si televízor aby sme pre istotu tých dvoch nepočuli.
Jungkook "Ak sa môžem spýtať čo tu robí táto tu?"
Hoseok "Volá sa Lilly a pomohla nám vás s tade dostať"
Jungkook "Ja viem ako sa volá"
Tae "Ako to vieš?"
Jungkook "Pretože, keď nás tam priviezli tak sa nám tam predstavila táto tu a jej kolegyňa"
Tae "Aha"
Jungkook "No, ale už tu nemusí s nami byť?"
Lilly "Ak vám tu vadím v pohode môžem ísť domov"
Jin "Nevadíš nám, ale..."
Namjoon "Ale vieš až príliš takže bohužial tu budeš musieť zostať"
Lilly "Aha dobre, ale mohla by som si ísť aspoň domov pre svoje veci?"
Namjoon "Nie"
Lilly "A čo si mám akože obliekať ak tu mám zostať?"
Namjoon "To už je zariadené však Tae?"
Tae "Áno všetko už máš v izbe"
Lilly "Aha dobre a mohla by som si aspoň zavolať?"
Jin "Samozrejme"
Lilly si vybrala svoj mobil z vrecka, keď akurát hľadala Belline číslo. Namjoon jej vytrhol mobil s ruky a následne ho aj hodil na zem. Mobil sa rozletel na milión kúskov.
Lilly "Hej! Veď ste povedali, že si môžem zavolať!"
Namjoon "Nesúhlasili sme s tým všetci. Takže ty radím sa riadiť našimi pravidlami!"
Lilly "Ale ale ... No dobre"
Yoongi pov.
Hneď ako sme prišli domov som ťahal Jimina do izby. Hodil som ho na posteľ a zamkol som dvere aby nikto neprišiel. Prišiel som k nemu a začal som ho dravo bozkávať, keď sme sa odtiahli aby sme nabrali dych som si musel dačo uvedomiť a tak som sa od Jimina postavil. Išiel som ku stolu, kde som mal položený zapaľovač. Keď som sa otočil nazad na Jimina tak už nemal na sebe nič. Chce provokovať fajn tak sa ideme zahrať. Prišiel som k nemu a zapaľovač som si dal do vrecka.
"Zlatko chceš provokovať?"
Jimin "Veď som ty povedal, že mám prekvapenie"
"Už sa teším na to tvoje prekvapenie, ale predtým chcem dačo vedieť"
Jimin "Čo také by si chcel vedieť Gi?"
Vytiahol som si zapaľovač z vrecka a priložil som mu ho k brušku.
Jimin "Yoongi č-čo r-ro-bíš?"
YOU ARE READING
Bangtan Gang // Love Story ❤️ AU
RomanceTento príbeh sa bude týkať BTS Mafia gang a dvoch báb, ktoré sa do nich postupom začnú zamilovať a budú im pomáhať. (Namjin, Yoonmin a Taekook?) Začiatok: 21.12.2019 Koniec: ?????