16

111 6 4
                                    

Ľudia mrzí ma, že som tak dlho sem nepridala kapitolu. Určite všetci čo čítate tento môj príbeh čakáte, že čo sa stane ďalej. Pravdu povediac som si dala prestávku od wattpadu ale už som späť teraz. Nebojte čo ste hlasovali na ten BTS ship, ktorý by ste chceli aby som spravila tak ho mám pripravený. Podľa hlasovania to vyšlo, že to bude ship o Yoongim a Jiminovi a rozhodla som sa, že to spravím na tému omegaverse, ale ak chcete inú tak to môžem zmeniť. No dobre už zasa iba kecam užite si čítanie po dlhej dobe a ospravedlňujem sa ak tu budú dáke gramatické chyby.

Tae pov.

Ležal som na posteli a rozmýšľal som čo sa práve stalo medzi mnou a Jungkookom. Že by mal dáky skrat? Toto mi vôbec nesedí. Jungkook by mi toto nespravil. Podľa mňa mal iba deň blbec."Áno, určite je to tým, že sa zle vyspal!" zakričal na izbu a posadil sa. Pravou rukou sa po škrabal a znova si ľahol. A kašlem na to, nejdem sa tým zaťažovať. Budem robiť akoby sa nič nestalo. Pri týchto myšlienkach zaspal.

Hoseok a Lilly pov.

Prišli sme do garáže. Hoseok si zobral kľúče od auta. Sadli si do auta a vyrazili. Celú cestu boli ticho. Hoseok sa sústredil na cestu a Lilly sa pozerala von oknom, ale pozrela sa aj na svoju ruku, ktorú jej Hoseok držal či tam dačo má. Na jej ruke bola trošku viditeľná modrina. Super, ale nevyzerá na to, že by mal takú silu. Pomyslela si v hlave Lilly a pozrela sa na Hoseok. Hoseok jej pohľad ucítil a trošku z nervóznil. Sakra, prečo sa na mňa pozeráš. Povedal si v hlave Hoseok. Hoseok už to nevydržal a opýtal sa jej a tým prelomil ticho, ktoré medzi nimi bolo. "Prečo na mňa tak pozeráš?"
"Iba tak. Nemôžem?"
"Ale samozrejme, že môžeš."
Hoseok s Lilly prišli na miesto. Hoseok zastávali auto. Obidvaja vystúpili a vydali sa k budove pri ktorej zaparkovali. Hoseok vošiel do budovy Lilly ho iba nasledovala. Prišli do bytu, kde čakali tri osoby v sakach. Lilly zostala stáť pri stene a Hoseok to išiel vybaviť. Lilly ho celý dobu sledovala čo robí. Hoseok sa s tými ľuďmi rozprával a potom Hoseokovi dali kufrík. Hoseok a Lilly odišli späť k autu. Sadli si do auta a Hoseok naštartoval. Boli už na pol cesty a Lilly to nedalo. "Čo je v tom kufríku?"
"To ťa nemusí trápiť ani ja sám neviem čo v ňom je. Ale Namjoon vie."
"Haa. Ok, tak ak sme skončili mohla by som ísť do kaderníctva?"
"Čo? Prečo chceš ísť do kaderníctva?"
"Chcem si zmeniť farbu už má nebaví mať takúto akú mám teraz."
"Fajn, ale len dúfam , že nás nikto nebude vidieť."
"Ok a ďakujem."
Hoseok zasa zaplavil ten pocit. Zaparkovali auto a išli ku kaderníctvu. Lilly sa počas cesty začala Hoseok pýtať. "Hej akú by som si mala dať farbu?" opýtala sa Hoseoka "Čo ja viem daj si akú chceš?" povedal Hoseok "Ok." Lilly sa naňho usmiala a otočila sa dopredu. Hoseokom prešiel divný pocit, ktorý nikdy necítil. Čo to je? Ja... Hoseok a Lilly vošli do kaderníctva. "Dobrý deň. Chcela by som zmeniť farbu vlasov." povedala Lilly. Kaderníčka jej ukázala miesto aby si sadla a Lilly si sadla na miesto. Keď kaderníčka skončila s jej vlasmi, Hoseok zaplatil a odišli. Ako odchádzali akurát do kaderníctva dakto vstúpil.

Kto si myslíte že to bol?
Mrzí ma, že je táto časť dosť krátka 😓, ale dúfam že sa vám bude páčiť.

Bangtan  Gang // Love Story ❤️ AUDove le storie prendono vita. Scoprilo ora