Sonra sıcak çikolatayı yudumlayınca yüzümde bir tebessüm oluşmuştu.Bana şaşkın şaşkın bakarken:
Adam: Niye gülüyorsun?
Ben: Hiiiççç. Sadece bir kurtun sıcak çikolata içmesi garibime geldi.... :)
Adam: Bir kurt olabilirim ama senin bildiğin kurtlardan değilim ben sadece duygularım yüzünden kurta dönüşüyorum. Ve bu her zaman olmuyor nadir........
Ben: Şuan kendimle gurur duyuyorum.
Adam: Neden?
Ben : Çünkü bir kurtun çektiği acıları çekiyorum ve hala hayattayım......
Adam: Merak etme ben ölünceye kadar ölmessin! :)
İkimizde gülüyorduk bu durum çok hoşuma gidiyordu ayrıca garipti......
Biraz vakit geçirdik biraz daha sohbet ettikten sonra üşüdüm ama fazla bozuntuya vermedim. Sadece küçük bir titremeydi dışıma bile vurmamıştım. Sonra adam kalktı ALLAHım hala adam diyorum daha ismini bile sormadım çocuğa gelince soram bari... Bir iki dakika geçti ve elinde kalın bir ceketle geri geldi ve sırtıma koydu ama nasıl anlamıştı??
Ben: Sen nasıl anladın üşüdüğümü, tepki bile vermedim.
Adam: Unuttun galiba aynı bedende yaşıyoruz ben üşümeyeceğime göre.....
Ben: Sen neden üşümüyorsun?
Adam: Sen unutkan falan mısın? Kurtum ya ben!!!
Ben: Tabi yaaa unuttum. Bu olanlar bana çok yeni ve değişik, buna alışmam biraz zaman alıcak.
Adam: Sorun değil Rose......
Ben: (tabi ya adımı biliyor ama ben onun adını bilmiyorum hazır aklıma gelmişken soram) Bu arada senin adın ne?
Adam: (sırıtarak) Robin.....
Ben: Oha be adlarımız bile benziyor
İkimiz tekrar gülmüştük bu böylece devam etti bir süre öylece sessiz kaldık yüzünde bir düşünce vardı birşey sormak istiyordu ama soramıyordu?
Ben: Bir sorun mu var Robin?
Robin: Aslında sana birşey sormam lazım şu çektiğimiz acılarla ilgili......
Ben: Seni diniliyorum...
Robin: Şey ben her ay karın ağrısı çekiyorum kaç defa doktora gittim ama bende bir sorun yoktu sonra sende olduğunu anladım acaba bu karın ağrısının nedenini sorabilirmiyim? (utngaç bir şekile konuştu)
Ben: (ahhhhh anladım nasıl söyliycektim ona ben şey yüzünden olduğunu) Şeyy aslında bu kızlar için özel bir mesele bu acıyı her ay çektiğin için üzgünüm ama buna mecbursun......
Robin: AH anlıyorum tamam.
Bir süre daha konuştuk sonra benim uykum geldi anlaması gerekicek ki yastık ve daha kalın bir yorgan getirdi ve bana uyumamı söyledi. Oda karşımda olan diğer koltuğa yattı.
Güzel bir uyku çektim bu olanların üstüne........
*SABAH*
Sabah uyandığımda Robin yoktu kalktım kulübede aradım ama yoktu sonra pencereden dışarı baktım o- o vardı o kurt formundaydı ve beni gördü. Korktum hemen koltuğa oturdum ve kalbimin ritmini yavaşlatmaya çalışıyordum kapı sert bir şekilde açıldı ve bana doğru gelmeye başladı. Korkuyordum ahh lütfen bu bir rüya olsun...............
Yorum ve Oy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Koruyucu
Fantasy-TAMAMLANDI- !+18 Kısımlar vardı. Rahatsız olan okumasın! #fantastik Doğuştan hiç normal olmayan bir kıza mühürlenen genç adam... Haberi olmadan yıllardır bir kurta mühürlü olarak yaşayan genç kız... "Demek o sensin, mühürlendiğim kişi..." dedi genç...