Neee!!! Ne olalım nee!! İlk başta afalladım sonra dediğini hazmettim... Ne demek istiyor beni seviyormu?
Rose: Beni seviyor musun?
Robin: Aslında pek sevmek denmez hoşlanıyorum...
Rose: Anlıyorum...
Ani tepki vermedim çünkü birbirimize mecburuz gibi bir şey... Biz bunları yaşarken başka biriyle ilişki yaşamak saçma olur...
Robin: Eeee cevap?
Rose: Biraz düşünmek istiyorum....
Düşünmek istiyorum çünkü ona karşı olan duygularmdan emin değilim... Ve aniden alarm çaldı ben yerimden sıçramıştım. Robin'e dönerek
Rose: Okul vakti
Robin: İyi ben eve gidiyorum giyinicem beni bekle birlikte gidelim
Rose: Tamam.
Robin yerden kalkarak kapıya doğru yöneldi ve gitti bende hemen duşa girdim. Üzerime; Siyah bir etek ve uzun bir sweat giydim. Saçlarımı düzleştirdim normalde hafif dalgalı. Azıcık makyaj yapıp çantamı ve siyah botlarımı alıp kapıda Robin'i bekelemeye başaldım.
Ahhh sonunda geliyor. Sen şaka mısın? Benim tarzım bu neden her zaman siyah giyinmek zorunda...
Yanıma doğru geldi.
Rose: Hadi ama senin siyah renkten başka kıyafetin yok mu?
Robin: (beni baştan aşağı süzdü) İnan aynı soruyu bende sana sormak istiyorum
Ahhh salak haklı ikimizde siyahı seviyoruz ve evet benim siyah renkten başka kıyafetim yok.
Rose: Geç kalıcaz hadi gidelim...
Yürümeye başladık. Sonunda okula varmıştık. Hemen sınıfımıza geçtik ve yerlerimize oturduk. Etrafa baktığımda Natalia yoktu sanırım olanlardan dolayı okuldan atılmıştı. Oh canıma değsin Oruspu!!!
Ders Matematikti. En sevdiğim ders ama pek başarılı olduğum söylenemez sadece elimden geleni yapıyorum.
Hocanın tahtaya yazdığı soruyu çözmeye çalışıyordum ama bu Robin sürekli bana bakıyor, bırakmıyor ki adam akıllı sorumuzu çözelim.
Rose: Neye bakıyorsun!
Robin: Sana...
Rose: Onu görebiliyorum!! Neden bakıyorsun!
Robin: Çok güzelsin...
Dedikten sonra beni öksürük tutmaz mı? Öksür öksür boğazım yırtıldı amq...
Robin ise sadece sırıtıyordu. Sonra kendimi toparladım.
*Son Ders Tenefüsü*
Her yerde Robin'i arıyordum ona birşey söylemem lazımdı okulun heryerine baktım ama yoktu bende en sonunda dışarı çıktım. Okulun ön bahçesinde yoktu arka bahçrsine doğru ilerledim... Duvara yaslanmış bir Robin ve onu öpen bir KIZ!!!!! Onları görmemle gözümden göz yaşının intihar etmesi bir oldu... Hani bu kimseyi öpemezdi hani başkasına bağlanamazdı hepsi beni kandırmak içindi... Lanet olsun bende ona inandım ve bir şans verecektim. Hay aklıma sıçayım ben!! Olanlara fazla tanıklık etmemek amacıyla oradan uzaklaştım ve evet ağlıyordum sınıfa çıkıp çantamı aldım son derse girmeyecektim...
Koşarak okuldan uzaklaştım ve ormana koştum ormana girdim ve asla durmayacak şekilde koşuyordum karnıma giren ağrı umrumda bile değildi benim kalbim acıyordu... Daha fazla koştum ve ayağım takıldı düştüm elimi çok fena yüzdürmüştüm... Ama dediğim gibi umrumda bile değildi. Bir tane ağacın gövdesine çekildim ve kafamı dizime gömüp bağırarak ağlıyordum. Boğazımın parçalandığını hissediyordum...
-ROBİN'DEN-
Okulun arka bahçesinde öylece geziniyordum. Sonra yanıma bir tane kız geldi ve bana asılmaya başladı ne kadar itirsemde gitmedi en sonunda kız dudağıma yapıştı onu itmeye çalıştım ama olmadı yapıştırıcı sürmüş resmen. Kızı var gücümle ittirip yere düşürdüm bir dakika kalbimde büyük bir acı hissettim bir dakika ya ne oluyor. Bu acının sebebi ne....
Tenefüs bitmişti sınıfa çıktım ama Rose'un çantası yoktu. Yan sıradaki kıza sordum ve bana ağlayak çıktığını söyledi yoksa görmüşmüydü... Telaşlandım çantamı alıp çıktım. Eve doğru yürüyordum ve karnımda garip ağrılar vardı aldırış etmedim... Biraz daha yürüdükten sonra ellirimde büyük bir acı... Baktığımda yüzülmüştü... Hadi ama Rose nerdesin sen!!??? Başına birşey gelicek korkusundan dahada hızlandım evi aradım ama evde yoktu... Daha çok korktum ve tek çare orman kesin ormana gitti yoksa başka nerde düşecek aptal kafam benim...
Koşarak ormana girdim. Ve evet benimde karnıma garip ağrılar giriyor ama bir süreden sonra geçiyor dayanamayıp onu, kurt haline dönüşüp aramaya başladım offf nerde bu deliricem. Nerdesin be kızım!!!
Aramaya devam ettim....
Yorum ve Oy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Koruyucu
Fantasy-TAMAMLANDI- !+18 Kısımlar vardı. Rahatsız olan okumasın! #fantastik Doğuştan hiç normal olmayan bir kıza mühürlenen genç adam... Haberi olmadan yıllardır bir kurta mühürlü olarak yaşayan genç kız... "Demek o sensin, mühürlendiğim kişi..." dedi genç...