Bölüm 7

2.1K 100 6
                                    

  Oha ne dedin lan sen?!! Yuh......

Ah işte zil çaldı utandığımı anlamısın diye hemen kızlar tuvaletine kaçtım yüzümü yıkadım ve kendime gelmeye çalıştım sonra kapı çaldı, içeriye Natalia ve diğer iki arkadaşı girdi. Natalia bana sırıtarak bakıyordu ahh yinemi bu hep böyle olurdu bir çocuk sana yaklaşır onunda bazı fanları vardır ve seni dövmek için bir yerlere sıkıştırırlar ve bu yerler genellikle kızlar tuvaletidir. Gözümü devirerk tuvalletten çıkmaya çalıştım ama her çıkmak istediğimde önüme geçiyorlardı. Hadi ama oyun mu oynuyoruz? İşte geliyor, Natalia beni ittirdi ve bana sıkı bir tokat attı elli çok haffifmiş canım acımadı bile... Kafam yana dönmüştü sırıtarak Natalia'ya baktım şaşkındı. Sonra bende ona sıkı bir yumruk geçirmiştim elim biraz acımıştı. Artık nasıl vurduysam... Yere düştü arkadaşları onu kaldırdı. Oha bir dakika diğer arkadaşının eli ağırmış o nasıl vurmak ya??

-ROBİN'DEN-

Arkadaşlarımla vedalaşıp okulun çıkışında Rose'u beklemeye başladım. Son dediğimden sonra utanmış olmalı.... Oha yanağımda bir acı hissettim sinek ıssırığı gibiydi aldırış etmedim. Bu sefer elimde bir acı hissettim elime baktığımda kızarmıştı. Bir iki dakika sonra karnımda büyük bir acı hissettim. Bunlar bana olmuyorsa o zaman Rose.........

Hemen okulda onu aradım her anda daha çok acı çekiyordum. Biran duraksadım elim ağzıma gitti kanıyordu. Olamaz Rose...

Heryere baktım ama yoktu nerdeydi bu kız? Sonra üçüncü katın tuvaletinde gülme sesleri geliyordu. Hızlıca üçüncü kata çıktım ve kızlar tuvaletine girdim. Ve işte ordaydı yerde yatıyordu. Öksürükleri kulağımda yankılanıyordu etrafında ise Natalia ve arkadaşları gülüyordu. Ah Özür Dilerim Rose...

Natalia korkuyla yanıma geldi

Natalia: Robin aşkım iyi misin? Yüzüne noldu!

Yüzüme dokunmaya başladı Natalia'ya bağırıp çağrıp onu yolladım. Hemen Rose yanına gittim onun yanına çöktüm ve kafasını bacağıma koydum. Gözlerini açtı ve bana:

Rose: Beni koruyamadın..... (öksürük)

Robin: Özür dilerim......

Rose: Sorun değil artık gidelim mi?

Kalkmaya çalıştı ama geri düştü olamaz canı çok yanıyor hissedebiliyorum.....Onu kucağıma aldım ve eve götürdüm. Kapıyı babası açtı bana hem şaşkın hemde sinirli bir şekilde bakıyordu hemen içeri geçtim Rose'u koltuğa yatırdım babası yanıma gelip bana okkalı bir tokat atmıştı. Üffff canım fena acıdı be!! O anda hemen Rose acıdan inledi. O da hissetmişti. Babası hemen Rose'un yanına gitti.

Baba: Ah özür dilerim kızım biran unutmuşum. Kim yaptı bunu sana!!

Rose: (doğrularak) Robin'nin piskopat fanları.

Robin: Ben özür dilerim son anda yetiştim.

Baba: Ah evde hiç pansuman aleti yok (bi bana bir de Rose baktı) İkinizinde yüzü berbat

Babası gitmişiti. Yanına oturdum ve tekrar özür diledim oda sorun değil dedi.

Robin: Şey sorucam..... ben.....yani....

Rose: Sor gitsin işte

Robin: İlk kim vurdu? (bu soruyu sordum çünkü gücünü anlamak istiyordum)

Rose: İlk Natalia vurdu daha çok tokta attı. Çünkü yaptığına vurmak denmez dokundu resmen

Robin: Demek o yumruğu sen attın

Rose: (sırıtarak) Evet...

Robin: Sen nasıl dayandın benim elim kırıldı resmen o nasıl yumruktu!

-ROSE'DAN-

Robin beni tekrar güldürdü. Çektiğim acıları falan unutmuştum sonra Robin ciddileşip bana baktı ve daha sonra yaklaşmaya iyice yaklaştı her yaklaştığında kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Elini yanağıma koydu ve dudağımdan nazikçe öptü....

Sonra alınlarımızı dayadı ciddi bir sesle

Robin: Rose..... ben gerçekten üzgünüm....

Rose: Robin..... gerçekten sorun değil ben alışkınım...

Robin: Bundan sonra senin Koruycun olucam.... 


Yorum ve Oy...

❃KoruyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin