Bölüm 2

3.6K 139 4
                                    


Gözümü açtığmda karşımda bana bakan bir adam vardı adam dediğim benimle aynı yaşta burnunda peçete vardı burnumu elledim benimde burnumda peçete vardı sonra olanlar aklıma geldi ve hızlıca ayağa kalktım.

Ben: Sen kimsin?

Adam: İnan aynı soruyu bende sana sorucaktım. Ne işin var bu saatte ormanda?

Ben: Seni ilgilendirmez!!

Adam: Sen deli falan mısın? Gecenin bir vakti ormandasın gelip bana çarpıyosun sonra burnun kanıyor sana yardım ediyorum ve sen beni tersliyosun? Benim yerimde başka biride olabilirdi. Sana zarar verbilirdi bana teşekkür etmelisin!!!!

Ben: (yüzüm düştü çünkü haklıydı) Pardon bi anlık korkudan. Teşekkür ederim.

Ona sıcak bir şekilde gülümsedim o da bana gülümsedi. Biraz afallayıp nerde olduğuma bakmak için etrafıma baktım o sırada gözüm adama kaydı burnunu tutuyordu sanırım kanıyormu diye bakıyordu sonra istemsizce benimde elim burnuma gitti kanıyordu... Sonra adamın yüzüne baktım onunda burnu kanıyordu......

Ben: Ben özür dilerim. Sanırım çok sert çarptım burnun çok kötü kanıyor.

Adam: Hayır seninle alakası yok. Zaten sırtıma çarptın ama senin burnun kanıyor benim burnum başka bir sebepten kanıyor..... (derin düşüncelere daldı) Yoksa..... bir dakkika...... Bu sen olamazsın değilmi? Sen sen nerden geldin???

Her bir kelimesinden sonra derin derin düşündü sonra beni süzdü. Bu yaptığına anlam veremezken suratına aval aval baktım...

Ben: Ne dediğini anlamadım?

Adam: Sen o olamazsın? Değil mi?

Ben: Bak ben seni gerçekten anlamıyorum!

Adam: Sen o sun... Benim mühürlendiğim kişi...

O kadının bahsettiği çocuk? Oğlu?

Yoksa bu o muydu?

Olabilir...

Ben: Demek o sensin... Bana mühürlenen kişi...



Yorumlar ve Oylar...

❃KoruyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin