* 5 YIL SONRA*
Selaam! Yine ben! Şimdi soracaksınız, en son uyudunuz ne ara 5 yıl sonraya geldiniz falan...
Şöyle anlatayım:
Robin'nin okulunda 1 yıl daha kaldıktan sonra kasabaya tekrar döndük. Mutluydum, mutluydu. Ama bir sorun vardı. Robin'nin üvey annesi -Şakika- çok hastaydı. Öleceğini anlamıştık. Son zamanlarını birlikte geçirdik. En fazla 4-5 ay daha dayandı. Sonra vefat etti. Ölümüyle Robin yıkıldı. Çok üzüldü. En kötü anında yanında oldum. Ona sevgimi verdim. En kısa zamanda toparladı. Biran ansızın Robin bana evlenme teklifi etti. Bende bulmuşum yakışıklı adamı kaçırırmıyım? Kabul ettim. Sade bir düğünümüz oldu. Robin ile çok mutluyduk. 2 yıl evli kaldıktan sonra Robin bir çocuğumuz olsun istedi bende istedim. Denemeye başladık. Birgün midem çok bulandı. Dedim kesin hamileyim...
Ama öyle olmadı. Kısırmışım. Annem beni doğururken yumurtalığıma zarar gelmiş. Küçüklükten beri tıkalıymış. Açtırmak için hemen tedavilere başladık. Ama bu ilaçlar beni iyileştirmiyor tam tersi daha da kötülüyordu. Bitmiş durumdaydım. Doktor tedavi görürken vajina kanserine yakalandığımı söyledi.
Amaliyat olmalıymışım yoksa bu kanser beni öldürebilirmiş. Hemen beni amaliyata aldılar. Zor bir amaliyattan sonra beni bu zehirden kurtardılar aynı zamanda anne olma hayallerimi de aldılar. Asıl hasar yumurtalığımdaymış onu aldılar. Bende ömür boyu kısır kaldım işte. Bunu olayı toparlamam aylarımı değil 1,5 yılımı aldı. Bu süreçte Robin'i sıktığımın farkındaydım ama beni anlamsı gerekiyordu. Robin ilk günden baba olamayacağını kabullenmişti ama ben asla kabullenemedim. Bu süreçte Robinle sık sık kavgalarımız oldu ama asla vazgeçmedik. Şimdi aynı kasabada güzel büyük bir evde yaşıyoruz. Babama gelirsek, ben kanser olayını aştıktan sonra biriyle tanışıp evlendi. İyi birisi. Emily ise evlenmeye hazırlanıyor. Eniştem ile okulda tanışmışlar o zamandan beri koparmamışlar bağlarını. Sevgili olmuşlar. Şimdide gelinlik beğendiremiyoruz gelin hanıma!
Neyse görüşürüz bende şu asi mızmız kıza gelinlik seçeyim...
-Elveda...
Biraz saçma bir son olmuş olabilir kusura bakmayın ama yeni hikayeme biran önce başlamam gerekiyordu.
Okuduğunuz İçin Teşekkür Ederim....
Yorum ve Oy...
Başka bit Fantastik Kitap
Yazar Aynıdır.
Okumanızı Tavsiye Ederim
Tamamlanmıştır
Teşekkür Ederim
❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❃Koruyucu
Fantasía-TAMAMLANDI- !+18 Kısımlar vardı. Rahatsız olan okumasın! #fantastik Doğuştan hiç normal olmayan bir kıza mühürlenen genç adam... Haberi olmadan yıllardır bir kurta mühürlü olarak yaşayan genç kız... "Demek o sensin, mühürlendiğim kişi..." dedi genç...