I am back...

1.5K 71 15
                                    

Percy

Z mého spaní mě probudilo neustálé klepání na dveře. Shodil jsem si svoje nohy dolů z postele a udělali ránu, jako kdyby spadly dva balvany. Bos jsem se rozešel, ještě teplými chodilo po studené podlaze.  Otevřel jsem dveře a opřel se o futra. Otevřel jsem konečně oči a uviděl před sebou mého nejlepšího přítele.

„Ty ještě spíš?“ pozvedl obočí. Zívl jsem si a protáhl se.

„Dneska do školy nejdu.“ Promnul jsem si oči „Pozdravuj učitele.“ Pomalu jsem začal zavírat, ale Shu zapřel nohu o dveře.

„Taky se mi nechce do školy.“ Ušklíbl se „proto tady mám sebou tohle.“ Mrkl na mě a vytáhl z batohu, kde by mělo být učení několik filmů, popcorn, brambůrky, alkoholické i nealkoholické pití a nějaký CDéčka.

„Tak to jsi tady vítaný člověk.“ Usmál jsem se a pozval Shua dovnitř „Jdi do kuchyně a všechno připrav. Já si jdu udělat hygienu a obléct se.“

„Jasně.“ A naše cesty se rozdělili. Já šel do svého pokoje a Shu šel do kuchyně. V pokoji jsem na sebe hodil obyčejné bílé tričko a na nohy jsem si natáhl šedé tepláky, které byli v módě. Chci být trochu “in“. Zašel jsem do koupeny, kde jsem si vyčistil zuby a učesal si svoje dlouhé vlasy. Nakonec mi jsem měl na hřebenu víc vlasů než na hlavě.

„Už bych se měl ostříhat.“ Naposledy jsem se podíval do zrcadla a šel za Shuem.

„No konečně.“ Shu už seděl na pohovce a v telce už byl nějaký ten jeho film, co přinesl „V té koupelně jsi déle, než moje matka a to je co říct.“ Poklepal na místo vedle sebe „Sedej Percy.“ S radostí a bez keců jsem k němu hupsnul. Jakmile jsem zbystřil, co to je za film usmál jsem se.

„Ty jsi vzal můj oblíbený film.“ Zabořil jsem ruku do slaného popcornu.

„Nevěděl jsem, že máš rád Rychle a zběsile.“ Nevěřícně se na mě podíval.

„Miluji Rychle a zběsile!“ vyhrkl jsem „Už se těším na sedmičku.“ Sklopil jsem hlavu „Jenom je mi líto Paula Walkera. Naštěstí ho v tom filmu nezabijí. Brian je moje nejoblíbenější postava. Hned potom Mia.“ Strčil jsem se si do pusy popcorn a začal žvýkat.

„Ani nevíš, jak jsem rád, že jsme přátelé Percy.“ Rozzářili se mu oči „Nikdy bych nevěřil, že potkám někoho, jako jsem já.“ To jsme se rozesmáli oba. Nakonec jsem zjistil, že tady má všechny díly, takže jsme si udělali filmový den s Rychle a zběsile. Nakonec jsme všechno dokoukali a přišel čas na alkohol a horory. Venku začalo pršet a hřmět. Dal jsem si před pusu colu a morganem, podíval jsem se ven, když najednou udeřil blesk. V okně se objevili siluety tří holek.

„Sakra.“ Sykl jsem. Skleničku jsem položil na stůl a chňapl Shua „Musíme zmizet.“

„Co blbneš Percy?“ nechápavě se na mě podíval. V tom se rozbilo okno a skočili k nám do pokoje tři empůsy.

„Uteč Shu!“ vykřikl jsem, ale Shu se místo toho postavil vedle mě a vytáhl z kapsy přívěšek ve tvaru meče.

„Takže je vidíš taky. Myslel jsem si to. Pomůžu ti.“ Něco stiskl na přívěšku a v ruce se mu objevil stříbrný meč, ale něco mi říkalo, že je z materiálu jako ten můj. Šáhl jsem do kapsy a vytáhl svojí propisku. Jakmile jsem cvakl, v ruce se mi objevil Anaklusmos.

„Jak já nemám rád empůsy.“ Kývl jsem a společně jsme se rozeběhli přímo k nim. Já zabil jednu, Shu zabil druhou a společně jsme zabili tu poslední. Rozhlédl jsem se po pokoji.

Nobody: Start all [FF-PJ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat