Hayal Ateş

470 107 132
                                    

Hayal Ateş... Gözleri önünde alevler içinde kalan annesinin ölümüyle daha 8 yaşındayken bir gecede büyüyüp olgunlaşan, küçük,cılız bedenine rağmen gücünü öfkesinden alan boks ringinin "Gece'si".

21 yaşına gelmesine rağmen ne boynundaki kolyenin ne olduğunu, ne de soy isminin neden "Ateş" olduğunu bilmeyen, her şeyi içinde yaşayıp bir gün feci halde patlayacağına emin olan bir VOLKAN.

Mert Acar Korel... Babasının ölümüyle genç yaşta çalışmak zorunda kalan, annesi ve küçük kardeşinin yüzünün gülmesinden başka bir amacı olmayan bir adam.

Geçmişlerinin ne olduğunu bilmeyen, geleceklerinde onları nelerin beklediğini tahmin bile etmeyen iki aşık kalbin hikayesi...

Mert'in Hayal'inin hikayesi...

Hayal'in geçmişinin hikayesi...

Peki insan neden bilmediği geçmişin, yapmadığı yanlışların bedelini öder ki?

________

5 ocak 2020

Merhaba. Öncelikle hikayeme bir şans veren herkese teşekkür ederim.

Hikayemi nerede ve ne zaman okumaya başladınız?

Yazar hakkında (eğer merak ederseniz diye):

İsmim AİDA

Gürcistan vatandaşıyım. Türkce ders almadım bu yüzden hikayede yanlışlarım olursa kusura bakmayın ve yanlış görürseniz-ki bol bol olacağına eminim- yorum kısmından uyarmanızı çok isterim.

İlk bölümde görüşmek üzre. Yorum ve voteyle yanımda olduğunuzu bildirirseniz çoook sevinirim))

KolyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin