3.

2.5K 92 4
                                    

Přiběhla jsem domů a šla rovnou do sprchy.

"To si snad děláš prdel, ten idiot!,,

Zavrčela jsem při pohledu do zrcadla.

Sundala jsem ze sebe oblečení a hodila ho do pračky. Vlezla jsem si do vany a pustila na sebe teplou vodu.

No tak dnešek se opravdu povedl, to se musí uznat, ale alespoň teď nemusím sedět v té škole a poslouchat všechny výsměšné nadávky a připomínky.

Rodiče byli ještě v práci a bratr ve škole, takže jsem byla doma sama.

Snad mě zítra nenechají jít do školy potom, co se dneska stalo. Byla bych všem pro smích, sice budu všem pro smích i za 2 dny, ale na to už budu nějak psychicky připravená.

Po zbytek dne jsem strávila v posteli zachumlaná pod dekou a přála si, aby už přišla mamka.

Po dvou hodinách spánku jsem uslyšela otevírající dveře a když jsem se sotva stihla posadit na postel vedle mojí postele stála mamka s překvapeným pohledem.

"Broučku, co tady děláš? Nemáš být ve škole?,, zeptala se ustaraně a když jsem ji povyprávěla dnešní událost, věnovala mi lítostný pohled a zeptala se mě, jestli nechci zůstat zítra doma.

Kývla jsem, protože jsem si nic jiného v tuhle chvíli nepřála, nikoho z té třídy nevidět.

Po chvíli přišli i táta s bratrem a já slyšela, jak jim mamka vypravuje můj zážitek.

Pak jsem slyšela kroky nahoru a spatřila jsem tátu, který si sednul vedle mě a věnoval mi objetí, v tu chvíli se všechny moje starosti ztratily.

"To bude dobrý sluníčko a teď tě nechám prospat,, řekl uklidňujícím hlasem a dal mi pusu do vlasů a s těmito slovy odešel.

Ale stále jsem nemohla přestat myslet, jak to mohl Payton udělat, co ho k tomu vedlo.

Myslela jsem, že je jiný, ale je úplně stejný, jako většina kluků v pubertě.

"Ale notak Andreo, vzpamatuj se! Přece sis nemohla myslet , že někdo tak úžasný, jako je on nemůže být s takovou nulou, jako jsi ty!!!!,,

Why him? Kde žijí příběhy. Začni objevovat