28.

1.6K 69 11
                                    

"Jsem Andy,, řekla jsem Lee a potřasli jsme si rukou.

"Nesla bys teď někam? Třeba do starbucks,, zeptala se Lea a já jen kývnutím dala najevo svůj souhlas.

Lea si vanilkový latté a já ledovou kávu. Chvíli sme jen seděli a povídali si. Než mi došlo, že jsem před hodinou měla být doma.

"Juj promiň, ale už budu muset jít. ,, řekla jsem ji a narychlo se s ni rozloučila.

"Počkej! ,, zavolala na mě ještě z dálky a doběhla za mnou.

"Nemáš moje číslo.,, řekla a dala mi kus papírku, kde bylo 9 číslic.

"Jo děkuju , až přijdu domu tak ti napíšu!,,

Tak se měj! Řekla Lea a ještě mi zamávala.

S rychlostí zařízenou na maximum jsem běžela po chodníku s tím, že to ještě stihnu.

Otevřela jsem dveře a slyšela jsem kroky z kuchyně.

"Kde jsi byla? To si ani nemohla napsat, že se zdržíš?,, křikl na mě táta a měl naštvaný výraz, který jasně naznačoval, že jedno špatně slovo a je po mně.

"Omlouvám se, já jsem ztratila pojem o čase.,, snažila jsem se taťku uklidnit, abych nedostala pohlavek.

"Běž do svého pokoje a přemýšlej o tom, co by se ti mohlo stát! ,, řekl a odešel do kuchyně.

S nechápavostí ve výrazem jsem vyšlapala schody a zamířil a si to do pokoje. Kde jsem automaticky popadla mobil, abych zkontrolovala, jestli mi někdo nenapsal. A haleluja! Napsal mi Payton

P.Ahoj

A. Ahoj

P. Jak je?

Jak je? To se mi ani ne omluvil ještě za svoje chování!

A.fajn co ty?

P.taky, hele nemáš zítra čas?

No tak dobře, půjdu s nim ven. Už se mi to nechce dal řešit.

A. Jo mám.

P. Oki tak v 15.00 budu u tebe před barákem.

Ještě jsem naťukala číslo Ley a uložila jsem si ji jako Lee.

A. Ahojky Lee. Pamatuješ si mě ještě? 😂

L. No nee nečekala jsem, že mi napíšeš. A ano myslím že si tě pamatuji 😂😂

L. Nemáš zítra čas?

A. Ahh promiň šmudlo, ale zítra už něco mám. Ale ten následující den si na tebe udělám čas. To ti slibuju.

Mezitím co jsme seděli ve starbucks jsme si stihli říct věk, školu a takový další blbosti, které říkáme člověku se kterým se seznamujete. A zjistila jsem že příští pondělí nastupuje na střední školu, do které chodím já, bohužel bude chodit do 1.A a já jsem v 1.B.

Ale budeme se moct vídat o přestávkách a to je fajn.

Už mě začali štípat oči od ostrého jasu z telefonu. Takže jsem ho vypla a šla spinkat.

Ráno jsem vstala kolem 8.58 a hned co tak jsem sešla dolů po schodech, abych se mohla jít najíst.

Trochu sem se zarazila, když táta seděl u stolu s kafem a pečlivě pozoroval monitor počítače.

"Ahoj.,, řekla jsem trochu nejistě. Chvíli táta mlčky seděl a zvedl pohled ke mně.

"Dobré ráno.,, řekl normálním tónem. A ja si i když s o trochu menší dávkou nejistoty si sedla s miskou čokoládových kuliček vedle něj.

"Tak co mas dnes v plánu?,, zeptal se; ale neodtrhával pohled od počítače.

"No přemýšlím, že bych šla za Paytonem.,,

"A zavoláš mi, kdyby ses zdržela? ,,

"Ano zavolám.,, řekla jsem s úsměvem a táta mě objal kolem ramen.

"Ale žádný blbosti jasný? ,, hodil po mně podezřívavý pohled

"Ježíši tati nebooj.,, řekla jsem a pokračovala v konzumaci snídaně.

Čas do oběda uběhl celkem rychle a bylo 14.20 a já se začala připravovat.

Vzala jsem si černé tílko a volnější černé džíny. Pak jsem si obula černé conversky a vyšla sem z domu.

Bylo 14.58 takže jsem otevřela branku a čekala až uvidím Paytona.

Po chvíli přišel.

Měl na sobě černé tričko s dlouhým rukávem a černýma džínama. A na krku řetízek.

"Spolu dneska ladíme.,, řekla jsem a stloupla jsem si na špičky, abych mu mohla dát pusu.

"Jsme prostě sehraný.,, řekl a prohrábl si vlasy.

"Tak půjdeme k nám? Chtěl bych ti představit mamku a sestru. A ony by tebe taky rády poznaly.,, řekl

Já jsem kývla hlavou na souhlas. Chytl mě za ruku a šli jsme směrem k němu domu.

Po ani ne 50 minutách jsme stáli před jeho domem.

"Páni máte hezký dům.,, řekla jsem jsem a on se jen usmál a vešli jsme dovnitř.

"Halo jsem doma.,, řekl, ale nikdo se neozval.

"Asi ještě nejsou doma. Tak půjdeme zatím ke mně do pokoje.,,

Vešli jsme k němu a já si sedla na postel, abych si mohla celý jeho pokoj prohlédnout.

Payton si sedl vedle mě a začal mě líbat. Pomalu mi začal vyhrnovat tílko.

"Počkej co to děláš? ,, zeptala jsem se, i když jsem věděla, co dělá. Ale řekla jsem to, aby přestal.

"Neboj se.,, řekl A pokračoval.

"Ne počkej, já asi nejsem připravená.,, on ale jakoby neslyšel a svalil mě pod sebe. Začala jsem se kroutit, aby mě pustil. Začínalo se mi chtít brečet. On mě snad doopravdy znásilní!!

Začal mi rozepínat kalhoty a já se jen modlila abych zmizela, aby přestal!

Už mi začínali téct slzy po tvářích. Stále jsem nemohla uvěřit co se teď děje. Proč to dělá?

Pak jakoby mu zase došlo, co dělá a oddálil se. Jakoby ho vyděsilo, co právě udělal a co chtěl udělat.

Já se odsunula až ke zdi, abych byla od něj co nejdál. Byla jsem vyděšená, smutná a naštvaná.

"Promiň ja..,,

"BĚŽ PRYČ!!,, Křičela jsem na něj ani on bezeslova opustil pokoj.

Ano vyhodila jsem ho z jeho vlastního pokoje. Ale co sem měla udělat. Nechat ho tam?

Rychle jsem si oblíkla džíny a tílko a vyrazila jsem ze dveří. Kde asi 2 metry stál Payton.

"Andy Prosím, vysvětlím ti to. ,,

"NECH mě na pokoji.,, odsekla jsem a odešla z jeho domu. Hned co za mnou práskly dveře, jsem začala utíkat.

Začaly se mi drát slzy už očí. Jak mi to mohl udělat. On by udělal Všechno, aby dostal to co chce, i kdyby to znamenalo mi ublížit.

On mi opravdu ublížil, já s ním prostě nemůžu být...
.
.
.

Why him? Kde žijí příběhy. Začni objevovat