20.

1.8K 78 7
                                    

Probudila sem se a zmateně otáčela hlavou, abych zjistila svou polohu. Když mi došlo, že nejsem doma, ale na chatě a vedle mě ležel Noen, trochu jsem se uklidnila a koukla se na hodiny.

3:45

Docela brzo na to, že vstávám kolem 8:50. Chvíli jsem se ještě převracela v posteli a pak jsem si šla do kuchyně, kterou jen tak mimochodem má náš pokoj taky udělat čaj.

Kuchyňská linka, dřez, poličky s nádobím, lednička, malý stoleček se židlemi, varná konvice a mikrovlnka. To vše je v místnosti vedle koupelny.

Napustila jsem vodu do konvice a zapla ji. Následně jsem vyndala hrníček, čaj a lžičku a čekala jsem.

Když bublání konvice ustálo, zalila jsem pytlík a čajem a šla pro cukr.

"Jaktože nespíš?,, zeptal se Payton

Já v tu chvíli myslela, že asi umřu.

"Víš, jak sem se lekla?,, špitla jsem potichu, abych nikoho nevzbudila.

"Nemůžu usnout.,, odpověděla jsem na Paytonovu otázku a nasypala cukr do hrníčku.

Oba jsme si šli sednout ke stolečku.

Payton se na mě upřeně díval a já usrkávala svůj čaj.

"Jaký to je spát s Noenem?,, zeptal se pobaveně Payton.

"No není to tak zlý.,, odpověděla jsem a pozorovala Paytonův překvapený obličej, který očekával nejspíš jinou odpověď.

"No a jaký je to spát a Chasem?,, zeptala jsem se ironicky pro změnu já.

"Jo jde to, ale byl bych radši, kdyby tam byl někdo jiný.,, řekl a na obličeji mu pohrával ušklebek.

"Tak třeba když to řekneš Noenovi bude souhlasit.,, řekla jsem a potichu se zasmála.

"Hej! Já myslel někoho jinýho.,, vím na co naráží, ale o tom se mu může jen zdát.

"No a jak to máš s Chasem?,, zeptal se už normálním hlasem a já se jeho otázkou zakuckala čajem.

"No jsme kamarádi.,, odpověděla jsem a Paytonovi se z mé odpovědi nejspíš ulevilo.

"Ale třeba časem bych s ním chodila!,, řekla jsem pobaveně a začala se smát.

"Hele chceš zlechtat?,, začali jsme se nahlas smát a lechtat.

"Hej můžete se trochu ztišit? Někteří tu chtějí spát!,, zamručel otráveně Noen.

"Jo promiň,,, řekli jsme sborově s Paytonem.

"Hele nepůjdem se dívát na film? Mám tady notebook!,, řekl Payton a ukázal na notebook ležící na nočním stolku.

"Tak jo.,, řekla jsem a šli jsme si lehnout na postel, kde ležel i Noen.

Ten se po chvíli zvedl a se slovy "Tak já jdu jinam!,, a šel si lehnout k Chaseovi.

Zachumlali jsme se pod deku a začali jsme se dívát na horory.

"Hej můžu koukat s váma?,, ozval se vedle postele stojící Chase a bez jakéhokoliv souhlasu skočil mezi nás.

Takže jsme leželi já Chase a Payton a dívali se na film.

Bylo kolem páté hodiny ráno a mně se chtělo zase spát, takže jsem položila hlavu na Chaseovo rameno a usnula jsem.

Připadalo mi to jako 5 minut a vtrhla nám do pokoje učitelka.

"vstávat je snídaně!,,

Byla jsem jediná, kdo ještě spal, takže jsem šla do koupelny a začala se sebou něco dělat.

Pak jsem šla ke skříni a vyndala jsem bílé tričko s malým modrým motýlkem na hrudi, které jsem zastrčila do černých džín.

Všichni jsme se pak vydali do jídelny a začali jíst. Já si vzala misku, nasypala do ní kuličky a zalila je mlíkem.

Vedle si sedl Chase Payton a Noen.

Dneska strašně prší, takže zůstaneme na pokojích.

Všichni sme byli šli po snídani do pokojů a nudili jsme se.

"Co budem dělat?,, zamručel Payton a spadl na postel vedle mě.

"Nevím.,, odpověděla jsem mu a čekala, že někoho něco napadne.

"Já jdu za klukama do vedlejšího pokoje.,, řekl Chase a zvedl se.

"Počkej jdu s tebou.,, křikl po Chaseovi  Noen a rychle se za ním rozeběhl.

"Takže jsme tady sami co.,, řekl Payton a kulišácky se usmál.

"Nech toho.,, řekla jsem a šťouchla ho do ramene.

"Co budem dělat?,, zeptala jsem se ho a čekala, že neřekne nic úchylnýho.

"Hele sedneme si zády k sobe a budeme si pokládat otázky!,, vypálil ze sebe rychle Payton.

"Tak fajn, začínám!,, řekla jsem rychle.

"Proč si se ke mně choval tak jak ses choval?,,

~Pohled Paytona~

"No ja ani nevím, měl jsem těžký období, takže jsem si na tobě asi vylíval zlost..promiň.,, řekl jsem a myslel jsem to vážně. Opravdu mě mrzí jak jsem se k ni choval.

"Tak teď zase já.,, řekl jsem a snažil se se vymyslet nějakou otázku.

"Co si o mně popravdě myslíš?,, tuhle otázku jsem chtěl položit už dávno, ale teď mě zajímá spíš odpověď na ní.

"Změnil ses, hodně k lepšímu. Jsi fajn, je s tebou sranda a mám tě doopravy ráda.,,

Řekla a já měl nutkání zeptat se ještě na jednu otázku.

"Cítíš ke mně něco? ,, vystřelil jsem ze sebe něco,  co jsem asi nechtěl.

*povzdech* "No popravdě ano, líbil ses mi už nějakou dobu, ale měla jsem strach ti to říct,  jelikož si mě v tu chvíli tak trochu šikanoval.,,

V tu chvíli jsem se otočil k ní a začal ji líbat. Andy se k mému údivu neodtáhla a začala spolupracovat.

Najednou se otevřeli dveře a v nich stál Chase.

"Nechal jsem tady tele....fon.,, řekl na konci zlomeným hlasem.

~Andy pohled~

Payton mě začal líbat a já měla znovu motýlky v břiše, ten moment byl tak úžasný. Cítila jsem se, jako bych se vznášela na oblacích. V tu chvíli jsem byla tak šťastná, že se mi radostí málem rozletělo srdce.

Jenže celou tu romantickou chvíli přerušil něčí vstup do pokoje.

Rychle jsme se od sebe s Paytonem odtáhli.

"Nechal jsem tady tele....fon.,, řekl Chase a do očí se mu narhnuly slzy.

"Chasi?,, řekla jsem, jenže ten už se slzami v očích utekl z pokoje na chodbu.

"Chasi počkej!,, křikla jsem na něj, ale marně.

"Doprdele!,, řekl Payton a rozeběhl se za ním. Já jen seděla na posteli a vyčítala si co jsem to udělala?!











Why him? Kde žijí příběhy. Začni objevovat