21.

1.8K 79 4
                                    

~Pohled Paytona~

"Kurva Chasi kde seš?,, řval sem po celý chatě a museli to slyšet všichni, takže i Chase. Šel sem do každého pokoje. Když jsem pak zahlédl někoho sedět pod shodama.

"Chasi?,, zeptal sem se nejistě osoby, která ke mně byla otočená zády.

"Jsi pryč!,, řekl Chase a snažil se, abych z jeho hlasu nepoznal, že brečí.

Sedl jsem si k němu. Nic nedělal, jen měl položenou hlavu na kolenou a nic neříkal.

"Co se stalo?,, zeptal sem se ho nejistě.

"Ty moc dobře víš, že k ní něco cítím..,, zamumlal Chase.

"Promiň co si říkal?,,

"Řekl sem, že jí miluju!,, otočil se na mě a začal křičet.

"Dobře dobře, uklidni se.,,

"Uklidni se? Děláš si srandu?! To si snad myslíš, že to jen tak hodím za hlavu?!,,  vstal a začal křičet ještě víc.

Vstal jsem taky. " Chasi nech toho a přestaň dělat hlouposti!,, začal jsem zvyšovat hlas.

"Teď asi hloupost udělám!,, řekl Chase a chtěl mi dát pěstí. Já se vyhl a vrazil jsem mu. Chase se odtáhl a držel se za pusu. Pak ji oddálil a já viděl, že jsem mu roztrhl ret.

"Co si mu udělal?,, ozvalo se za mnou a když jsem se otočil, stála tam Andy.

"Není to tak jak to vypadá.,, řekl jsem a  snažil se zachránit situaci. To už ale stála u Chase a vracela se s ním do pokoje.

Když kolem mě procházeli ani se na mě nepodívala a šli dál.

Jen jsem tam stál a pak se sesunul po zdi na zem.

"Proč jsem to udělal..,,

~Pohled Andy~

Šli jsme s Chasem do pokoje, kde se posadil a já vzala kapesník, namočila ho ve vodě a jemně Chaseovi otřela tekoucí krev z jeho rtů.

Chvíli bylo ticho a pak promluvil.

"Nech toho. Je to jen malá ránka.,, řekl a odtáhl se.

"Počkej jen ti otřu tu krev.,, řekla jsem a natáhla ruku k jeho obličeji.

Chytl mě za ruku a řekl "Řekl jsem nech toho!,, zvýšil hlas a já se raději odtáhla.

"Proč jste se poprali?,,

"Proč jste se líbali?,, řekl Chase na místo toho, aby zodpověděl mou otázku.

"Myslel jsem, že mezi námi něco je..,, řekl a zklopil hlavu.

"Chasi..,, sedla jsem si vedle něj na postel.

"Asi by nám to neklapalo..,, řekla sem a chytla ho za ruku. On se na mě podíval smutnýma očima a řekl.

"Jak to můžeš vědět, když to nezkusíme..,,

"Vím to, protože miluju Paytona.,, v tu chvíli Chase vytrhl svou ruku a zadíval se na zem. Chvíli si to promýšlel v hlavě a pak řekl.

"Ale pořád budeme kámoši ne?,, zeptal se Chase.

"Nejlepší.,, řekla jsem a objala ho.

Chase mi objetí vrátil a pak jsme se od sebe odtáhli.

"Měli by jsme jít na večeři.,, řekl Chase a společně jsme se zvedli a odešli.

Sedli jsme si a po chvíli k nám přišel Noen, ale Payton se neukázal. Chvíli jsem se rozhlížela po jídelně. Ale mezitím co jsme dojedli nepřišel. Takže jsme šli do pokoje, kde seděl na posteli Payton s vyčítavým výrazem.

P: "Chasi.,,

Chase neodpovídal a ignoroval Paytonovu přítomnost.

P: "Chasi poslouchej, mrzí mě, co jsem ti udělal.,,

Ch: "Co? ta rána nebo to druhý?,,

P: "Obojí..,, řekl a přišel k Chaseovi.

Já a Noen jsme stáli ve dveřích a čekali, co se bude dít.

*To druhý?Co tím myslel?*

Ch: "Nech to bejt.,, řekl a usmál se na Paytona. Ti se pak bratrsky poplácali po zádech a my s Noenem jsme vešli do pokoje.

" Hele jsem unavenej, takže si jdu dat sprchu a půjdu spát.,, řekl Noen a zalezl si do koupelny.

Já šla ke své posteli a z pod polštáře jsem vyndala pyžamo.

"Jdu druhá!,, oznámila jsem klukům a čekala, až vyjde Noen.

Po chvíli vyšel a já si zalezla do koupelny. Nevím, jak dlouho jsem tam byla, ale někdo mi začal klepat na dveře, takže asi příliš dlouho.

"Andy dělej!,, zařval přes dveře Chase a nepřestával klepat.

"Jo už jdu! ,, křikla jsem zpátky a vypla vodu.

Oblékla jsem se do pyžama a rychle vystřelila z koupelny.

"To ti to trvalo.,,

"Promiň.,, zasmála jsem se a šla si sednout na postel, kde seděl Payton.

"Co si tam takovou dobu dělala?,,

"Užívala jsem si tu chvíli, kdy jsem byla sama.,, řekla jsem a ušklíbla se.

"Hej!,, řekl a svalil se na postel. Já si lehla vedle něj a zadívali jsme se do stropu.

"A jak to teď mezi námi je?,, zeptal se.

"No necháme to plynout a uvidíme.,, odpověděla jsem a přitulila se k němu.

Leželi jsme v objetí, než nás vyrušil Noen.

"Hej jestli chceš spát na mým místě, tak mi to alespoň řekni!,, zamručel Noen.

"Okey můžeš spát vedle Chase.,, usmál se Payton a znovu jsme se vrátili do objetí.

Noen nevypadal, že by mu to nějak vadilo. Spíš naopak byl rád, že se nemusí dělit o postel se mnou, nebo že muže spát s Chasem..

Blížila se večerka a když jsme leželi pod dekou a dívali se na filmy.  Po chvíli dívání se na horory Payton usnul na mém rameni a já se nad ním usmála. Je tak roztomilý..

Zaklapla jsem notebook, odložila ho na noční stolek a usnula jsem.




Why him? Kde žijí příběhy. Začni objevovat