~Andy pohled~
Zase začal zvonit budík, já si protřela oči a zvonění vypla.
Chvíli jsem seděla na posteli, než sem se probrala a začala normálně fungovat.
Šla jsem do koupelny a něco málo se sebou udělala. Pak jsem šla ke skříni a vyndala tmavě modré tričko a černé džíny.
Oblékla jsem se a sešla dolů, vzala si rohlík a šla zase zpátky.
Dala jsem nějaké učebnice do batohu a s rohlíkem v ruce jsem se vracela zpátky po schodech dolů.
Obula jsem si boty a vyrazila do školy.
Přišla jsem včas a sedla si vedle Paytona na své místo.
Payton se na mě pořád díval, ale já ho ignorovala.
Podívala jsem se na Chase a ten pro změnu ignoroval mě.
Otevřeli se dveře a v nich stála naše třídní učitelka.
"Tak dobrý den třído, dneska mám pro vás novinku. V úterý 27. Května se jede na výlet do 7. Června. Pojedeme na takovou školu v přírodě. Budeme ubytovaní v chatě.,,
zastavila výklad, aby zaznamenala naší reakci. Všichni jsme po sobe koukali s nadšením, že nebude škola.
Pak učitelka pokračovala.
"Takže vám rozdám lístečky o potvrzení účasti na tento výlet. A ti co tam nechtějí, mi zítra přinesou napsaný důvod nezúčastnění.,,
Na stůl nám všem přiletěly lístky s podrobnostmi.
Že odjezd je před školou v 6:30 hodin dne 17. Května a příjezd bude 7. Června kolem 18:30 hodin. A věci s sebou jako peníze, oblečení, hygienické potřeby atak dále.
Papírek jsme všichni schovali a začala normální hodina.
Hodiny ubíhaly a ubíhaly až skončila škola a všichni se chystali domů.
Dneska mě cestou domů nikdo neotravoval, za což jsem byla docela ráda.
Otevřela jsem dveře a vykouzlil se mi úsměv na tváři, když jsem zahlédla tátu, jak na mě čeká.
Rychle jsem ho objala a začala se vyptávat.
"Co se ti stalo? Jsi v pořádku? A kdy tě pustili z nemocnice?,,
Táta zasypaný otázkami nevěděl, co má říct dřív.
"Snížil se mi přísun kyslíku do mozku, takže jsem byl v bezvědomí. Ano jsem v pořádku a pustili mě dnes kolem půl jedenácté.
Trochu jsem se lekla, ale pak sem se rychle uklidnila, když jsem byla ujištěná, že je táta v pořádku.
"No a co škola?,, zeptal se táta, aby změnil téma.
"No pojedeme za dva týdny na školní výlet od 27. Května do 7.června.,, řekla jsem.
"Dobře a jinak nějaké známky? ,,
"Známky Dobrý dvojky, trojky, jedničky.,, řekla jsem a ušklíbla se
"No dobře, s Danem jsem už mluvil. Říkal, že jste to tu zvládali.,,
"No jo, už nejsme malý.,, řekla jsem a začala se smát.
"No to Já přece vím.,, řekl táta a taky se začal smát.
"Tak ja si půjdu dělat věci do školy.,, řekla jsem a šla do svého pokoje.
Doufám, že je táta na 100% v pořádku.
Začala jsem dělat nějaké úkoly a pak jsem sešla dolů za tátou s papírem v ruce ohledně toho výletu.
Položila jsem ho na stůl a táta si ho následně vzal a začal číst.
Když dočetl, položil papírek, vzal propisku a podepsal se v kolonce s podpisem rodiče.
Papírek mi vrátil, ja poděkovala a šla ho zpátky uklidit.
Bude to fajn. Pomyslela jsem si, když mě zarazila myšlenka, že tam bude Chase i Payton!
ČTEŠ
Why him?
Teen FictionPatnáctiletá Andy je šikanovaná Paytonem a jeho partičkou tvořenou Chasem, Jaedem a Noenem. K šikaně Andy se přidá Vanessa a její partička tvořená Emmou, Chloe, Elena a Zoe. Popis postav: (Nejspíš všichni víte, jak vypadá payton, Chase, Noen a jaed...