Bună sunt Kan Sohi. Am 21 ani. Locuiesc în Seul de când aveam 5 ani. Înainte de Seul, locuiam in Daegu. Am terminat școala 3 ani in urma, dar nu m-am hotărât sa plec la universitate. Părinții mei....nu am părinți. Ei au avut un accident cu mașina 2 ani în urma. Acum locuiesc singura într-un apartament ce se afla în centru Seul-ului. Am cel mai bun prieten, numele lui este Kim Namjoon. Are și el 21 ani și ne cunoaștem de când eram la grădiniță. Mie îmi place de Namjoon din clasele primare, dar nu am hotărât sa ii spun. El locuiește în apartamentul de alături și are foarte mare grija de mine. Dar în viata me a nu e totul asa de frumos și dulce. Am o problema grava. Nu pot sa îmi găsesc un post de lucru. Dacă nu îl voi găsi în următoarele 2 săptămâni voi fi data afara din casa, ceea ce nu chiar îmi place. Maine trebuie sa plec la un interviu de angajare într-o companie mare. Sper sa fie cu succes. Acuma trebuie sa ma culc, dacă vreau mâine sa ma scol mai devreme.
Dimineata
M-am trezit de la alarma. Cu toate ca nu doream sa ma scol din pat, am fost puțin bucuroasa ca alarma a sunat. M-am luat în mâine, m-am dat jos din pat și am plecat la baie. Mi-am spălat parul, dinții, am făcut toate procedurile pentru pielea de pe fata și am ieșit din baie. Am hotărât sa ma îmbrac elegant, ca să nu par rea pentru postul acela de lucru. M-am îmbrăcat (foto mai jos), mam machiat puțin, am uscat parul și mi l-am îndreptat.Am băut repede o cafea și am ieșit în fuga din casa, căci mai bine sa fiu mai devreme acolo decât sa întârzii.
Peste 20 minute
Iatama, acuma stau în fata celei mai înalte și mai scumpe clădiri din Seul. Anume cladirea Lotte World Tour Seul. Aici se afla una dintre cele mai n cunoscute companii de afaceri din Coreea. Merge vorba despre compania lui Jeon JungKook. Jeon JungKook, este directorul acestei companii și unul dintre cei mai frumoși bărbați din Coreea. Eu, dacă sa spun cinstit, nu îl socot asa de frumos. E destul de drăguț, dar tipul meu ideal rămâne Namjoon. Miam aranjat încă o data parul și am întrat în clădire. La recepție am întrebat unde trebuie sa ma ridic ca să ajung la Jeon JungKook. Trebuie sa ma ridic la etajul 22. Când m-am ridicat la etajul necesar, foarte greu am găsit cabinetul necesar mie. Pana la sfârșit, am găsit ceea ce cautam. Am bătut la ușa, iar când am auzit "da, întrați", am întrat. Nu il puteam vedea pe Jungkook, căci era cu spatele la mine.
S: Bună ziua. Ma numesc Kan Sohi și am venit sa ma angajez in compania dvs.
Jk: Mhm, aseazate.
Eu mam așezat, el sa întors cu fata la mine și atunci...--------------------------------------------
Mersi mult pentru sustinere le voastre. Va rog sa lăsați părerile dvs în comentarii și sa apăsați pe steluța de jos. Pupici cu sclipici❤️✨Intagram:_fan.fiks_ ❤️
CITEȘTI
Boss-ul meu, Jeon JungKook
RomanceO fata simpla, dar foarte frumoasa, Kan Sohi, cauta de lucru la ai sai 21 ani. Dar, oare ce o va aștepta după ce va găsi un lucru bun? O sa fie lucrul ei de vis? Răspunsurile la toate întrebările le veți găsi în acest ff superb. #2 cool (08.01.2020)...