Jk: Da. Sohi, am vrut sa îți spun că astăzi vei rămânea la lucru pana mai târziu.
O nu! De ce anume azi? Azi era ceam mai buna zi din toate dar a stricat totul el, Jeon JungKook.
S: De ce?
Fața mea deacuma era supărată, iar tonul vocei mele arata încă și mai rtare ca erau trista.
Jk: Trebuie sa mai faci ceva.
S: Ce trebuie sa mai fac?
Am ridicat puțin vocea, dar după am înțeles ce am făcut și mi-am închis gura cu mana.
Jk: Trebuie sa faci ordine în mapele cu calculele economisirilor din anul trecut. Dar, de ce ai făcut asa o fata? Aveai planuri pe seara? - a zambit el puțin.
S: Nu, doar.... Pot sa plec și sa ma apuc deacuma de lucru? - Am răspuns repede, căci eram forte trista.
Jk: Poți pleca. - a spus el și s-a întors cu spatele la mine.Eu m-am sculat de pe canapea și am ieșit din cabinet.
De ce azi? Îmi ete foarte jale sa ii spun lui Namjoon ca nu voi putea veni. El cred ca a precadit ceva. Dar eu.... STOP! Nu eu sunt de vina, este de vina diavolul de după perete. Da, da, e vorba de Jungkook. Asa... Trebuie sa ma calmez și sa îl sun pe Namjoon. Am scos telefonul și repede l-am sunat pe Namjoon.S: Salut(
N: Salut Sohi, de ce trista? - Namjoon era vesel.
S: Nu voi putea sa vin cu tine astăzi.
N: De ce? - el s-a întristat.
S: Directorul meu a spus ca voi trebui sa mai rămân, căci mai am de făcut ceva.
N: Eu dar o s ate aștept jos.
S: Dar eu nu știu când ma voi elibera.
N: Eu o sa te aștept pana o sa ieși.
S: Serios?) - dispoziția mea s-a ridicat deodată.
N: Da, nu o sa reușim sa ne ducem acolo unde am vrut, dar - a făcut o pica pauza - o sa te duc acasă.
S: Super și scuze te rog pentru asta.
N: Nu-i nimic. Ma suni când ieși.
S: Bine. Pa~
N: Pa~Dispozitia mea iarăși e la maxim. Repede m-am așezat la calculator și am început s a aut denumirea mapelir. După ce am găsit denumirile lor am deschis dulapu și am cautat mapele.
Eu eram la jumătate de lucru. Aud cum Jungkook ma cheamă. M-am uitat cât e ora, era 20:49. Off, am obosit.
Jk: Sohi!
S: Da
Jk: Fa-mi o cafea te rog.
S: Da
M-am ridicat de la masa și am plecat sa fac cafeaua. După ce am făcut-o, am luat-o și am bătut în ușă lui. Am întrat.
S: Țineți - am pus cafea pe masa lui și m-am întors.
Jk: Stai
Eu m-am oprit și m-am întors cu fața la el.
S: Da?
Jk: Mai ai mult?
S: Nu, încă puțin.
Jk: Bine
Am ieșit din cabinet și m-am apucat iarăși de lucru.
ORA 21:30
Iată, am terminat lucrul. Trebuie sa plec la Jungkook și sa iis oun ca plec. Am stins calculatorul și lumina de pe masa. Am bătut în usa si am întrat. Jungkook își îmbracă sacoul, înseamnă că trebuia și el sa plece.
S: Eu am terminat, pot sa plec?
Jk: Da, dar așteaptăma și pe mine, ne coboram în doi jos.
S: Bine
Am ieșit din cabinet și miam luat telefonul, geanta și am început sa aștept. Mi-am amintit ca Namjoon a spus sa îl sun. Am luat telefonul și iam scris mesaj lui Namjoon "Eu gata, acuș vin jos."
Nu a trebuit mult sa aștept răspunsul, el a venit în data " Bine, te aștept"
Am stins telefonul și iarăși am început sa aștept. Peste vreo 5 minute a ieșit și Jungkook.
Jk: Sa mergem
S: Da
Am întrat în ascensor și el a început sa coboare. Timpul trecea lent, dar eu am aflat o noua chestie pentru mine. Sunt înnebunită după parfumul lui Jungkook. Era asa de dulce, dar în același timp își arata "puterea". Da, da, eu vorbesc despre parfum. Vreau ca acest parfum sa fie și pe Namjoon, dar nu știu denumirea acestuia. Am hotărât sa îl întreb.
S: Domnul Jungkook?
Jk: Da?
S: Puteti sa îmi spuneți cum se numește parfumul cu care v-ați parfumat.
Jk: Da ce? Îți place? - și-a ridicat sprâncenele și a zambit.
S: Parfumul e destul de frumos, vreau sa îl cadonez unei persoane dragi.
Fața lui Jungkook iarăși s-a făcut indiferenta.
Jk: Aa. Parfumul se numește HUGO BOSS INFINITE.
S: Mersi)Iată ascensorul s-a oprit, iar pe ecran arata cifra 1. Am ieșit ambii si pana ce mergeam sppre ieșire Jungkook a întrebat.
Jk: Cu cine pleci acasă? Poate te duc eu pana acasa?
Noi deacuma am ieșit afara.
S: Nu e necesar - am zambit eu - ma așteaptă cineva. La revedere.
Jungkook nimic nu a răspuns, dar eu deacuma eram în drum spre mașina lui Namjoon.POV JUNGKOOK
Nu am reușit sa răspund ceva cum am văzut ca ea fuge cu zâmbetul pe buze la o mașină. Din ea a ieșit iubitul ei, pe care l-am văzut azi dimineață. Ei s-au îmbrățișat, iar el a sărutat-o pe buze. Pumnii mei s-au strâns. Dar de ce? Mie îmi este indiferent de ea. M-am întors cu spatele la scena lor romantica, si am plecat la mașină. Trebuie sa plec la club. Numai am întrat, deodată am auzit muzica cu bassuri tari și miros mare de alcool. M-am așezat în zona VIP și am comandat cea mai tare bautura. Până chelnerul s-a dus sa aducă bautura, eu mi-am pus asa o intrabare.
-Oare eu simt ceva pentru ea? De ce eu când am văzut cum el a sărutat-o m-am enervat asa de tare? De ce deodată am hotărât la vin aici și sa ma îmbăt tare.
Pana când ma gândeam, chelnerul a adus bautura mea, iar lângă mine s-a așezat cineva. Am întors capul și am văzut prietenul meu cel mai bun. Min Yoongi.
Y: Ce faci aici?
JK: Aceiași întrebare am și pentru tine.
Y: Tu primu răspunde.
Jk: Am venit sa beau ceva.
Am luat paharul de pe masa și l-am băut deodată. Am ridicat mana și am mai comandat înca o data aceeasi bautura.
Y: Nu te-am văzut niciodată sa vreai sa te imbeti. Ce s-a întâmplat?
Jk: Nu conteaza
Y: E vorba de o fata?
Jk: Da... - am aplecat capul vinovat.
Y: Shi ce? Cine e?
Jk: Kan Sohi, secretara mea. Din prima zi de lucru am simțit ceva pentru ea.
Y: Shi ce? Ea ce spune?
Jk: Ea are deacuma iubit.
Y: Dă-o într-un loc, ia-ți o fata și dute in camera de sus. Acolo voi, asa... Ai înțeles tu.
Jk: Nu pot! Aici e vorba de altceva. Nu simt numai atracție sexuala pentru ea. Simt ceva mai mult.
Y: Ooo, ai pățit-o. Ce pot sa spun, succes. - Yoongi m-a bătut pe umăr, s-a ridicat și a plecat în celalalt colt de club. Am băut bautura mea, dar nu îmi pot permite sa ma îmbăt. Trebuie sa plec.IN ACELAȘI TIMP SOHI
POV SOHI
Când l-am văzut pe Namjoon, am început sa ma zâmbesc și sa alerg spre el.
Când am ajuns la el repede l-am îmbrățișat, iar el mi-a dat un pupic pe buze.
N: Puiu, mi-a fost asa de dor de tine.
S: Mie tot.
El mi-a deschis ușa și eu m-am așezat în mașină. După ce el tot s-a așezat, mașina s-a pornit de pe loc.
N: Cum azi la lucru? Cum prima zi?
S: Obositor. Chiar dacă era prima zi, am avut destul de mult de făcut.
N: Ai reușit sa îți faci prieteni noi?
S: Da. E o fata pe nume Min Dohi. E o fata foarte drăguță, dar naiva. Ne-am împrietenit repede.
N: Ma bucur ca acuma ai cu cine sa discuți în timpul liber. - el a zambit.
Pana acasă am mers în liniște. Când am ajuns, am întrat în ascensor, iar când am ajuns la etajul necesar Namjoon a spus.
N: Aș vrea să te invit la mine s ane uitam la un film, dar acum miam adus aminte ca ești la lucru mâine. - a zambit el vinovat.
S: Nu-i nimic. În weekend o sa întru la tine, bine puiu?
N: Da~
El m-a cuprins foarte tare si a început sa ma sărute. Era un sărut foarte lung și fin. El punea atât de multă dragoste în el, ceea ce făceam si eu. Când nu am mai avut aer ne-am îndepărtat.
N: Noapte buna~
S: Noapte buna~Am descuiat apartamentul, am întrat și după ce am încuiat ușa, am lăsat cheile pe o măsuță mica. Mergeam spre bucătărie cu un zâmbet straniu, iar când mi-am amimtit ce s-a întâmplat numai ce, am zambit încă si mai tare. Când am ajuns la bucatarie, am mâncat repede o salata și m-am ridicat in camera. Mi-am luat pijamaua și am plecat în baie ca să fac un duș. După ce m-am schimbat în pijama, am ieșit din baie și m-am culcat în pat. Am obosit asa de tare. Ma bucura pm faptul ca mi-am găsit o prietena și nu o sa mai stau singura la masa. Cu aceste gânduri am adormit strâns.
În același moment Jungkook.
POV JUNGKOOK
După ce am venit din club, am făcut un duș, nu am mai putut adormi. Mereu ma gândeam la Sohi. Ea chiar se întâlnește cu el? Dar de ce pe mine asta ma interesează. Treaba ei cu viata ei.M-am ridicat din pat și m-am apropiat de geamul din camera mea. Seul-ul noaptea e foarte frumos. Am respirat adânc. Am întors puțin și deacuma doream sa ma duc înapoi în pat, dar m-a interesat ceva foarte tare. Casa de alături era foarte aproape, iar în apartamentul din fața mea, am văzut o domnișoară, care mi s-a părut foarte cunoscuta. Ea dormea. Am încercat sa ma uit mai atent sa ma uit la fața ei. O da! Mi-am dat seama cu cine seamănă. E Sohi. Nu îmi vine a crede ca în apartamentul de in fața mea locuiește Sohi. Între ferestrele noastre erau la 1 metru depărtare. M-am mai uitat la ea cum dormea, dar am hotărât sa plec sa ma culc. M-am culcat în pat și sea odată am adormit, cu gândul la camera din fața geamului meu.
--------------------------------------------
Mersi mult pentru sustinere le voastre. Va rog sa lăsați părerile dvs în comentarii și sa apăsați pe steluța de jos. Pupici cu sclipici❤️✨Intagram:_fan.fiks_ ❤️
CITEȘTI
Boss-ul meu, Jeon JungKook
RomanceO fata simpla, dar foarte frumoasa, Kan Sohi, cauta de lucru la ai sai 21 ani. Dar, oare ce o va aștepta după ce va găsi un lucru bun? O sa fie lucrul ei de vis? Răspunsurile la toate întrebările le veți găsi în acest ff superb. #2 cool (08.01.2020)...