Ridicanduma la etajul necesar mie, am întrat în cabinet și am văzut o imagine foarte dureroasa. Jungkook o ținea pe iubita lui de talie, iar ea îl ținea de gât. El s-a aplecat spre ea și o săruta.
Eu am încercat sa par tare, asa ca am ieșit din ascensor și am plecat la locul meu de lucru.
S: Khm...
Sinhe: Jungkook, hai mai bine în cabinetul tău.
Jk: HaiJungkook a luat-o de mana și a întrat în cabinet, închizând usa. Eu pur și imply m-am așezat și am început sa scriu câteva descrieri la documente.
Peste vreo 10 minute au început sa se aude sunete. Cred ca erau.....gemete?!
Cand mi-am dat seama, ca chiar sunt gemete, mi s-a făcut de 10 ori mai rău pe suflet. Eu chiar il iubesc, dar el.... Se ocupa cu asa ceva la locul de lucru. El știe precis ca am sentimente fata de el, dar cred ca face asta special.Mi-am pus căștile in urechi și am dat muzica la maxim, ca să nu aud sunete din viata lor sexuala.
Fără ca să îmi dau seama, am început a plânge. Am realizat asta, când am simțit o lacrima fierbinte care cădea foarte rapid pe obraz. Prima, a doua, a treia lacrimă. Am început sa plâng. Mi-am închis ochii cu mainele și mam culcat pe masa. Îmi era foarte rău.
POV JUNGKOOK
De dimineață, când am ajuns la lucru cu Sinhe, am plecat repede în cabinet. Când pe geam am văzut cum Sohi întra în clădirea companiei, am luat-o pe Sinhe, am dus-o lângă ascensor și am început sa ne sărutam. Îmi era greață sa fac asta, dar asa trebuia.Când Sohi a venit pe etaj, noi am plecat la mine în cabinet. Pentru a o face sa uite de mine, ei ii trebuie sa ii fie foarte dureros și sa găsească pe altcineva. Asa când când am întrat în cabinet, am început sa o dezbrac pe Sinhe. Nu îmi plăcea ceea ce fac, dar, nu am încotro.
Peste 30 de mine am terminat. Ieșind din cabinet de mana cu Sinhe, am văzut cum Sohi stătea culcata pe masa și plangea.
Jk: Khm! - am tușit euEa repede s-a sculat și și-a șters lacrimile. Fața ei era roșii, iar ochii erau unflati.
S: Domnul Jeon, am făcut acele descrieri, vi le-am transmis pe poștă. Ce mai am de făcut?
Jk: Fa te rog, un grafic la toate cheltuielile făcut luna trecuta.
S: BineEu cu Sinhe am ieșit din companie. Trebuia sa o duc acasă, iar după am plecat în club.
M-am așezat în zona VIP și miam comandat deodată o sticla mare de coniac (foto mai jos) si un pahar.
Trebuia sa ma calmez. Nu pot sa ma uit cum o fac sa plângă. Îmi e dureros și mie. Nu ma suport. Îmi e greață de mine.
POV SOHI
După lucru am plecat acasă. Toată seara am plâns. Nici nu am mâncat. Doar stătea în pat și plângeam. Îmi era foarte dureros sa îmi dau seama ca acuma persoana pe care eu o iubesc cel mai mult, iubește pe altcineva. Degrabă ei vor avea o nunta frumoasa. Hah, ce bine. El chiar o iubește.....Hey, iată un nou capitol❤️❤️Scuzați ca postez rar, dar acuma sunt foarte ocupata cu temele. Încerc sa scriu în timpul liber, ceea ce mi se primește cam greu. Am o veste, poate rea, poate bună, nu știu. Acest fanfic este pe sfârșite. Adica, degrabă peste vreo 3, 4 sau 5 capitole va sfarsitul😢Dar, deodată cu finisarea acestuia, voi posta primul capitol din fanficu următor. Sper FOARTE mult sa va placa. Nu uitați sa apăsați pe steluța de jos și sa lăsați părerile voastre în comentarii. Pupici cu sclipi❤️💖💋🍭
CITEȘTI
Boss-ul meu, Jeon JungKook
RomanceO fata simpla, dar foarte frumoasa, Kan Sohi, cauta de lucru la ai sai 21 ani. Dar, oare ce o va aștepta după ce va găsi un lucru bun? O sa fie lucrul ei de vis? Răspunsurile la toate întrebările le veți găsi în acest ff superb. #2 cool (08.01.2020)...