CAPITOLUL 2

3.2K 119 6
                                    

Eu mam așezat, el sa întors cu fata la mine și atunci l-am văzut pe Jungkook. Un bărbat frumos, parul era bine aranjat, costumul era curat și bine stătea pe el. Nu credeți ca mie îmi place de el, doar il descriu.
Jk: Asa sa înțeleg, te numesti Kan Somi.
S: Nu, ma numesc Kan Sohi, Sohi.
Jk: Bine, Kan Sohi. Câți ani aveți?
S: 21
Jk: Bine. Dvs ați spus că ați venit sa va angajați în compania noastră, corect?
S: Da
Jk: Ati adus caracteristicele dvs?
S: Da, acuș.
Am scos din geanta 4 foi capsare, pe care erau scrise caracteristicele mele, notele de la școală etc. Am întins aceasta "mapa" lui Jungkook. El a luat-o, a deschis-o și a început sa o citească.
Jk:Hmm....oo....destul de bine.... Sa hotărât.  Sunteți primita la acest post de lucru în locul secretarei mele.
S: Mulțumesc mult.  Când pot ieși la lucru?
Jk: De mâine puteți ieși la lucru, ora 9:00 sa fiți în oficiu.
S: Da, mulțumesc.
Repede m-am închinat.
S: La revedere)
Jk: La revedere
Am ieșit din cabinet.
S: Huuuh, sunt aa de bucuroasa. Bine ca mi-am găsit un post de lucruri, căci acuma nu voi fi data afara din casa. Asa.....ce trebuia sa cumpăr de la magazin în drum spre casa? Am scos telefonul, am întrat în notițe și am citit repede lista produselor. Am plecat repede la magazin unde am cumpărat totul necesar și m-am pornit spre casa.

Intrând în casa, am lăsat sacoșa jos și am plecat sa ma schimb de haine. După ce m-am schimbat, am luat sacoșă din coridor și m-am dus sa gătesc ceva.
S: Oare ce vom face asta, I de mâncare. Hmmm. O sa fac orez și o sa ii mai adaug ceva.

După ce am gătit mâncarea și am mancato, m-am dus sa îmi spăl parul.
Până parul se usca eu m-am dus sa privesc un film.
                     Peste 2 ore
Filmul a fost destul de interesant. Parul deacuma s-a uscat. Trebuie sa mi-l îndrept cu placa și sa plec la culcare, căci mâine e prima zi de lucru.

După ce mi-am îndreptat parul, când deacuma stătea în pat, am hotărât sa îl sun pe Namjoon. Vreau sa vad ce face și sa ii spun ca am fost primita la lucru.
                   Peste 20 minute
Am vorbit destul. Namjoon mânca, iar când i-am spus ca am fost primita la lucru, el s-a bucurat foarte tare pentru mine. Azi am obosit puțin. Trebuie sa ma culc, căci mâine ma așteaptă o zi mare.

--------------------------------------------
Mersi mult pentru sustinere le voastre. Va rog sa lăsați părerile dvs în comentarii și sa apăsați pe steluța de jos. Pupici cu sclipici❤️✨

Intagram:_fan.fiks_ ❤️

Boss-ul meu, Jeon JungKookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum