Jungkook s-a înecat cu cafeaua. Sinhe a luat șervețelul și i la pus în mana. Jungkook s-a șters pe gura.
Jk: Ce ai spus?
Sinhe: Nunta noastră este peste 2 saptamani. Costumul tău este deacuma gata. Maine o sa trebuiască sa ne ducem la magazin ca eu sa îmi cumpăr rochia. Ok?
Jk: Cum adica peste 2 saptamani? Eu nu sunt gata pentru asta.
Sinhe: Eu știu despre Sohi. Dacă tu nu te căsătorești cu mine, ea va muri pe masa de operație. - Pe fata fetei a părut un zambit care arata ca ea nu glumește.Jungkook și-a masat tâmplele, ceea ce arata ca este enervat.
Jk: Bine. Ne vom căsători. Numai dacă Sohi va fi bine.
Sinhe: Da. - ea a zambit.Sinhe s-a sculat, iar când a trecut pe lângă Jungkook a spus.
Sinhe: Îti voi trimite adresa magazinului cu rochii de mireasa și ora. Așteaptă mesajul.Ea a trecut pe lângă el și a ieșit din cafenia.
Ce simțea Jungkook?
Jungkook simțea cum Sohi va suferi. Cu toate ca știe ca ea nu simte nimic fără de el, Jungkook știe ca fata este foarte legata de el.
Asta era adevărat. Sohi era foarte tare legata de Jungkook. Ea și-a dat seama ca ei ii place de Jungkook. Simte ca nu poate sa nu il vadă 1 zi. Nu știe de ce. El este directorul ei, iar ea secretara lui.
Ce simte Jungkook fata de Sohi? El tot simte ca o place. Ii place tot in ea. Corpul, fața, ochii, caracterul, în general totul. Dar a făcut aceasta alegere ca dorea sa o salveze.
Băiatul s-a ridicat de la masa și a plecat iarăși la spital. Astăzi va dormi acolo. Nu vrea sa o lase pe Sohi singura în ultima zi pana la operație.
Da, Sohi va avea mâine o operație, pentru a elimina boala din organismul ei. Jungkook vrea sa fie alături de ea. Nu poate sa o lase singura în asa zi.
Ieșind din cafeina, Jungkook s-a oprit la o florărie și a cumpărat un buchet frumos de flori (foto mai jos)
*Spitalul Han, ora 13:30*Jungkook intrând în ascensor și apasand butonul pe care scria cifra 3 a început sa se gândească ce sa ii spuie lui Sohi când ii va da buchetul.
--Ține, am hotărât sa le cumpăr.
Nu! Doamne ferește, precis nu voi spune asta. - repeta Jungkook cu voce tare.--Am văzut acest buchet și mi-am adus aminte de tine.
Ce ridicol! - Jungkook s-a enervat, dar după s-a calmat.Ușile ascensorului s-au deschis și Jungkook a ieșit din ascensor. Ajung la palata pe care scria "302-Kan Sohi", el a deschis încet usa si a întrat.
Sohi dormea. El a zambit. Asa de tare ii plăcea sa o vadă atunci când dormea. El s-a apropiat de patul ei și s-a așezat pe scaunul de alături. Jungkook a întins mana pentru a-i arnaja parul. Când numai s-a atins de parul ei, fata a deschis ochii, iar Jungkook repede și-a luat mâna.
Ea s-a ridicat în coate.
S: Jungkook? Ce cauți aici? Nu trebuia sa fii la lucru?
Jk: Azi am zi libera. - a făcut el o mica pauza, iar apoi a întins buchetul fetei.
Jk: Ține, mi-au plăcut foarte tare aceste flori și m-am gândit ca îți vor place și ție. - el a zambit cald și luminos.Fata a fost mirata de acest cadou, d-ra a zambit și a luat buchetul. L-a apropiat de nas și a mirosit foarte lent, pentru a simți mirosul florilor complet. În acest moment ea și-a adus aminte de copilăria sa.
Fkashback
*Daegu, casa părintească*O fata mica alerga prin gradina. Avea o rochie roșie cu buline albe. Avea prinse 2 codite și un breton drăgălaș. Tatăl acestei fete era așezat într-un scaun și se uita cum soția lui planta flori.
M: Sohi, dragă, vino și ma ajuta. - a strigat mama fetei stand in genunchi cu mainele murdare de pământ.
S: Da mami~Sohi repede a alergat la mama și sa așezat alături. Ambele au început sa sape gropita.
M: Sohi, dă-mi te rog vazon cela.
Fata a luat un vazon mic in care creștea ceva foarte mic și verde. A întins vazonul mamei.
M: Mersi~
S: Mami, dar de ce aceasta planta e asa de mica?
M: Ea va creste. Acuma ea este mica, d-ra dacă vom îngriji de ea, va creste la fel de frumoasa ca florile celea. - doamna a arătat cu degetul la câteva flori roze.
Sohi s-a ridicat, s-a apropiat de flori și le-a mirosit.
S: Miroase asa de frumos. - fata zâmbi.
S: Mami, dar știi ce m-am candit eu deacuma?
M: Ce?
S: Știu deacuma cum o va chema pe surioara mea.
M: Si cum? - mama a zambit.
S: Mire. Ea va fi Kan Mire.
M: Uite, dragule, fiica noastră deacuma a ales numele. - ea a început sa se râdă.
Bărbatul de pe scaun tot a început sa râdă.
Într-un moment fata mamei se schimba, ea începe sa se strângă de durere.
T: Draga, ce se întâmplă?
M: Eu nasc!Bărbatul a luat soția în brate și a dus-o în mașină. Fata repede a alergat după ei, dar când deacuma a ieșit la portiță, mașina nu mai era. Ea a plecat înapoi în gradina.
*Peste 30 minute*
Telefonul fix a sunat. Sohi repede s-a ridicat de pe canapea și am placat la dulapul unde suna telefonul.
S: Da?
?: Casa 13?
S: Da
?: Sunăm sa va spunem ca mașina în care se aflau un bărbat și o doamna cu numele de Kan Somi și Kan Dohion au nimerit într-un accident. Ambele persoana au murit la fără locului, iar copilul nenăscut a murit pe masa de operatii. (operația de naștere. Cu toate ca mama a murit, o sa făcut operație ca să scoată bebelușul, dar acela a murit). Va rugam sa va apropiat la spitalul MionWon ca să va semnați.
Pe partea cealaltă de fir au început sa se audă o melodie ce arata ca apelul a fost terminat.Sohi a pus telefonul la loc și a căzut jos. Ea a început sa plângă amarnic. Lacrimile curgeau neîncetat. Ea a înțeles ca părinții ei nu mai sunt și ca acum ea este singura.
End Flashback
Sohi a început sa plângă, fără ca să își dea seama. Jungkook văzând asta s-a pierdut.
Jk: Nu îți plac? Ma duc sa schimb buchetul. Ce s-a întâmplat?
S: Nu, stai aici. Buchetul e faorge frumos. - prin lacrimi a zambit fata.Jungkook s-a apropiat si a îmbrățișat-o pe Sohi. Ea tot la îmbrățișat și a continuat sa plângă, numai ca deacuma in umarul lui. În îmbrățișarea lui ea se simtă în siguranță.
S: Mi-am adus aminte de prinți. De moartea lor.--------------------------------------------
HEYY!! Iată un nou capitol. Sept sa va placa. Capitolele cred ca vor ieși greu caci am început de astăzi scrierea noului ff (pana acuma am creat idea, scenariu, personajii etc). Ff nou va Iris după ce aceasta carte ca fi terminata. Nu uitați sa apăsați pe steluța de mai jos si sa lăsați părerile voastre în comentarii.Instagram: _fan.fiks_
Pupici cu scilipi❤️💞🥰
CITEȘTI
Boss-ul meu, Jeon JungKook
RomanceO fata simpla, dar foarte frumoasa, Kan Sohi, cauta de lucru la ai sai 21 ani. Dar, oare ce o va aștepta după ce va găsi un lucru bun? O sa fie lucrul ei de vis? Răspunsurile la toate întrebările le veți găsi în acest ff superb. #2 cool (08.01.2020)...