POV SOHI
M-am trezit, dar încă nu pot deschide ochii. Nu ca nu vreau, dar nu îmi pot controla corpul. Ce se întâmplă? Unde sunt? Ce s-a întâmplat cu mine? Asa. Ieri. Namjoon. Restaurant. Mi-am adus aminte. Noi ne-am despărțit. Dar de ce? De ce el asa a procedat cu mine? Eu doar asa de tare il iubeam. Dar... Mai departe ce s-a întâmplat? De ce mi-am pierdut cunoștință. Țin minte cum am auzit o lovitura, apoi țipete și după masa a căzut. Dar după...nu îmi aduc aminte nimic.
Simt cum pot deacuma deschide ochii. Deschizând ochii vad o camera alba. Complet alba. În parte dreapta sunt 3 geamuri mari. Ma aflu pe un pat alb, îmbrăcată in o rochie alba. Lângă patul meu sunt câteva aparate care, cred, îmi măsoară pulsul și bătăile inimii. Alături mai este și o pivuratoare. In partea stânga este o canapea alba pe care erau 2 perne cafenii. M-am ridicat puțin, dar în momentul cela a întrat medicul.
(Medicul-M)
M: Bună ziua Kan Sohi. Văd că deacuma va-ți venit în fire. Eu sunt medicul dvs. Acuș va veni asistenta medicala și va aduce câteva pastile. Dvs trebuie sa stați mai mult timp în pat. La revedere.Nici nu am reușit ceva sa spun, cum medicul a ieșit. Fix după el a întrat asistenta medicala, a întins mana iei și mi-a dat 4 pastile.
A:Bea aceste pastile. După ce o sa le beai o sa între la tine iubitul tău. El a stat aici toate aceste zile și nu a plecat de aici. Bucurate ca ai pe asa cineva. - a zambit asistenta.
S:Ma scuzați, ați scus cumva zile?
A: Da, zile. Nu va-ți putut trezi timp de 5 zile. - a zambit iarăși si a ieșit.Cum adica zile? Hmmm. Ea a spus ca a fost iubitul meu și ca a stat aici tot timpul. E cumva Namjoon? Sigur ca e Namjoon. Cred ca atunci mi-a făcut o farsa. Am băut pastilele și usa s-a deschis. Cu pas încet a întrat cineva. Nu am putut sa îl recunosc. O nu, stați, știu cine e. E cumva.... JUNGKOOK??
Jk: O, Sohi, te-ai trezit? Ce bine e ca te-ai trezit!
Jungkook repede s-a apropiat de mine și m-a îmbrățișat. CE? De ce inima mea asa de repede bate? Îmi este asa de cald în îmbrățișarea lui. Iarăși parfumul cela amar, dar în același timp dulce, care ma ameția. L-am cuprins și eu. El s-a așezat pe un scaun care era alături de patul meu.
Jk: Sohi, cum te simți? Nimic nu te doare? Capul cum? Picioarele nu te dor?
S: Domnul Jeon, nu ma doare nimic. - am zambit eu.
Jk: Huuh, ce bine ca nu ai pățit nimic.Noi am stat și am vorbit pana seara. La ora 21:00 medicul a întrat și a spus ca trebuie sa ma culc. Când a ieșit, eu m-am culcat, uitând complet ca Jungkook e pe canapea.
POV Jungkook
După ce medicul a plecat, Sohi a adormit. M-am așezat iarăși lângă patul iei și am început sa ma uit la ea cum doarme. E asa de drăguță. Ce monstru e Namjoon. În fața ochilor iarăși au apărut momentele de 5 zile în urma.Flashback
*Restaurantul Coquette, ora 17:30*
POV AUTOR
N: Sohi, e greu pentru mine, dar... Noi trebuie sa ne despărțim.
Namjoon se uita fix în ochii ei. Sohi a scăpat furculița, iar acea la rândul sau a căzut cu mare zgomot pe farfurie. Ochii ii erau largi și exprimau șoc, ura, iubire, suferire și neînțelegere în același timp.
Jungkook auzea totul. El repede s-a ridicat, s-a apropiat de masa unde erau așezați Sohi și Namjoon, l-a ridicat pe Namjoon și la lovit foarte tare pe fata. Acela a căzut jos, trăgând de un colt al fetei de masa și masa a căzut. Jungkook s-a așezat pe el și a început mai departe sa il bata.
Jk: Cum tu ți-ai permis a o ramesti pe Sohi?! Idiot! Prost!
Jungkook s-a oprit atunci când a auzit cum oamenii au început sa vorbească despre fata care a căzut. Jungkook repede s-a întors și a văzut cum Sohi era jos, cu ochi închiși și nu se trezea. El repede a luato în brațe, a puso în mașină și a plecat la spitalul din centrul Seul-lului.End Flashback
Jk: Salvarea sanatatii pe care ți-am dat-o îți va aduce durere sufleteasca din cauza mea. Dar cred ca sănătatea ta e mai importanta. Scuză-mă te rog.Flashback
*Spitalul Han, ora 12:00*
POV AUTOR
Ieri seara la acest spital a fost adusa Sohi. Jungkook a plecat pana la director, dar acela nu era la colul sau de munca. A hotărât sa vina astăzi la amiaza.*Cabinetul directorului Han*
Jk: Bună ziua.
Jungkook a întrat într-un cabinet mare și în tonuri deschise.
(DIRECTORUL HAN - DH)
DH: Bună, Jungkook. - a râs el - de când nu ai mai întrat la mine.
Jk: Scuzați, nu pre am avut timp. Mereu sunt la lucru. Dvs cum cu sănătatea?
DH: Sanatatea e buna, dar bătrânețea nu o pot opri, din păcate.
Jk: Cu toții vom îmbătrâni.
DH: Ce te-a adus la mine?
Jk: O colega de lucru, mai bine spus, secretara mea a fost adusa ieri aici. Nu își poate veni în fire după ce și-a pierdut cunoștință. Puteți ceva face?
DH: Cum e numele pacientei?
Jk: Sohi, Kan Sohi.
DH: Bine. Așteaptă.
Directorul Han am sunat pe cineva și a spus sa aducă cartea medicala a lui Sohi.
Peste vreo 5 minute a întrat o asistenta medicala și a adus o carticica. Directorul Han a deschis-o, a început sa o citească și într-un moment dat mimica feței sale s-a schimbat. Pe fata lui se putea citea șoc, dar și ca el a pus ceva la cale. A pus carticica pe masa și a început sa vorbească.
DH: Secretara ta are o boală nu tare grava, dar dacă nu va fi tratata la timp se va transforma în ceva grav.
Când Jungkook a auzit aceasta el s-a schimbat la fața. El avea un șoc. El deloc nu dorea sa o piardă e Sohi, căci în ultimul timp și-a dat seama ca simte ceva pentru ea. Ca este o persoana foarte importanta în viata lui și ca nu va putea trai fără ea.
Jk: Ce sa întâmplat?
DH: Din cauza șocului trăit nu demult, are problema cu capu. Eu pot sa rezolv aceasta problema, dar tu trebuie sa faci ceva în schimb.
Jk: Va ascult. Fac tot ce veți spune.
DH: Trebuie sa te căsătorești cu fiica mea, Park Sinhe, dacă vreai ca Kan Sohi sa fie salvata.--------------------------------------------
Hey!! Iată un nou capitol. Scuzați 🙏🏻 pentru întârziere. Cauza întârzierii capitolelor este scrierea unei noi cărți. Sper ca va plăcut acest capitol. Mi-am făcut un cont de instagram bazat pe profilul acesta de pe Wattpad. Acolo puteți găsi toată informația referitor la data ieșirii capitalului și un mic trailer la capitol. Denumirea contului o voi scrie mai jos. Nu uitați sa apăsați pe steluța de mai jos🌟 și sa lasati părerile dvs în comentarii. Pupici cu sclipici💋❤️🌟Instagram: _fan.fiks_
CITEȘTI
Boss-ul meu, Jeon JungKook
RomanceO fata simpla, dar foarte frumoasa, Kan Sohi, cauta de lucru la ai sai 21 ani. Dar, oare ce o va aștepta după ce va găsi un lucru bun? O sa fie lucrul ei de vis? Răspunsurile la toate întrebările le veți găsi în acest ff superb. #2 cool (08.01.2020)...