Jk: Asa, Sohi, ții minte ca ți-am spus ca v-a trebui sa faci toate poruncele mele?
S: Da. - am spus eu și am aplicat capul, căci îmi era puțin frica de ceea ce o sa vrea de la mine.
Jk: Astăzi trebuia sa plec la restaurant cu o persoana, dar acea persoana, ieri seara a decis ca nu merge. Locurile deacuma sunt achitate, iar eu nu am cu cine sa merg. Tu - a arătat el cu degetul la mine - trebuie sa mergi cu mine.
S: Dar..
Jk: Nici un fel de dar. Am spus ca trebuie, înseamnă că trebuie. Astăzi la ora 19:00 te voi aștepta in fața casei tale. Acuma poti s apleci mai devreme de la lucru ca să te pregătești. La revedere.
S: La revedere...Am ieșit din cabinet puțin confuza din cauza cuvintelor spuse de el. Trebuie sa plec cu el la restaurant? Ei bine. E boss-ul meu. Trebuie sa îl sun pe Namjoon.
S: Saluut
N: Salut~
S: Ce faci?
N: Stau, lucrez. Tu?
S: Nimic. Asculta. Nu-i nimica dacă eu azi trebuie sa plec cu boss-ul meu la o cina. El trebuia sa plece cu o persoana, dar acea persoana a anulat prezenta la un ultimul moment. As aca el m-a invitat, ca locul sa nu se piardă.
N: Oo, bine. Nu ma supăr. Poți sa pleci. Pa~~
S: Pa~Sper ca Namjoon nu s-a supărat. Asa.... Eu trebuie sa plec acasă și sa ma pregatesc.
POV AUTOR
Ajungând acasă, Sohi a plecat sa își spele parul. După ce și l-a spălat, l-a uscat și a făcut bucle. A îmbrăcat rochia (foto mai jos), a încălțat tocurile si a ieșit din casa.
Afara o aștepta Jungkook. Ea a rămas puțin șocată de frumusețea lui. Avea un costum elegant, parul era bine aranjata, iar el se spriginea de mașină sa scumpa.POV SOHI
E asa de frumos. Stai. Stop Sohi. Tu il ai pe Namjoon.
S: Bună seara
Jk: Hai sa trecem la "tu".
S: Da, bine.
Jk: Arăți frumos.
S: Mersi~
Jk: Urca.
Jungkook mi-a deschis ușa, eu m-am așezat, iar apoi s-a așezat și el. Am mers în liniște. Se auzea doar muzica în mașină noastră. Ajungând la destinație am văzut în fata mea un restaurant mare și frumos. El era plasat pe o stanca, iar de pe balcon se deschidea o priveliște spre Seul.
S: E asa de frumos aici~
Jk: Da. Sa mergem
Am întrat în restaurant. Nici nu m-a mirat faptul ca interiorul acestui restaurant e și mai frumos decât priveliștea de afara. Am trecut la o masa în colț. Jungkook a chemat chelnerul și i-a spus ceva, apoi a început vorba.
Jk: Chelnerul va aduce ceva delicat și gustos.
S: Bine
Jk: Arăți superb azi.
S: Mersi - am lăsat privire în jos și m-am înroșit puțin.
Jk: Asa, tu ai făcut prezentarea?
S: Aproape e gata. Azi noaptea o sa o termin - am ridicat privirea și am zambit.
Jk: Bine.În sala juca muzica vie. Mesele erau aranjate rar, pe ele aveau fete de mese albe și scaune albe. Masa era ornamentate cu flori.
Chelnerul a adus o sticla de vin rosu și a turnat câte puțin în pahare. Au mai trecut încă 5 minute, și au fost aduse bucatele. A fost adusa 1 salata, câte o porție de carne coapta în singe și cartofi.
S: Arata delicios~
Jk: Sa începem
Am început sa mâncăm. Mâncarea era foarte gustoasa. Carnea era suculenta, iar cartofii rafinați. Salata era bine combinata cu carnea și cartofii. Vinul era dulce, dar avea puțina amărăciune la sfârșit. După ce am mâncat, am ieșit din restaurant și am făcut câteva poze. Pe drum am ascultat cântece și am vorbit. Asa mmi se părea ca ne știm de o veșnicie. Jungkook poate sa para la prima vedere sever și răutăcios, dar nu e asa. El este vesel și foarte amabil cu persoanele. Are foarte multe teme de discuție, despre care poți sa vorbești foarte mult.Iată am ajuns acasă. Mașina s-a oprit.
S: Mersi pentru aceasta seara minunata - am deschiat centura și am deschis ușa.
Jk: Nu-i pentru ce~
Ieșind afara am spus.
S: La revedere~
Jk: Pa Sohi~Am închis usa si am întrat in casa. M-am ridicat la etajul necesar mie și am întrat în apartament. Repede am făcut un duș, am îmbrăcat pijamaua și m-am întins în pat.
Am aprins telefonul. Ora era 22:45. Ziua aceasta a trecut asa de repede. Am hotărât ca nu trebuie s ail mai sun pe Namjoon, căci el poate sa doarmă. Am deschis galeria și am început sa ma uit la pozele făcute azi. Pe una eram doar eu. Pe una era Jungkook. Pe una eram noi doi unde ne râdeam. Pe alta unde ne prostim. Am început sa ma râd. Am pus telefonul la încărcat, am stins lumina și am adormit.
ÎN ACELAȘI TIMP JUNGKOOK
POV JUNGKOOK
Am ajuns acasă, am făcut un duș și m-am culcat. Dar brusc, am hotărât sa ma uit la Sohi. Când m-am apropiat de geam am văzut lumina slaba care ardea în camera ei. Ea stătea în pat și se uita la ceva în telefon. A început sa se râdă, ceea ce am făcut și eu. Când a stins lumina, ea a adormit imediat. Eu am mai stat vreo 15 minute și am admirat frumusețea ei.
- De ce ma atrage asa de tare? Oare, o plac?
În scurt timp am adormit și eu, iarăși cu gândul la Sohi.--------------------------------------------
Hey, hey, hey!! Iată un nou capitol. Scuzați ca capitolele sunt postate greu 🙏🏻. Cauza este - școala. Încerc sa scriu în timpul liber, dar nici nu îl am prea mult. Sper sa va placa acest capitol. Nu uitați sa lăsați comentarii și sa apăsați pe steluța de jos✨✨❤️Intagram:_fan.fiks_ ❤️
CITEȘTI
Boss-ul meu, Jeon JungKook
RomanceO fata simpla, dar foarte frumoasa, Kan Sohi, cauta de lucru la ai sai 21 ani. Dar, oare ce o va aștepta după ce va găsi un lucru bun? O sa fie lucrul ei de vis? Răspunsurile la toate întrebările le veți găsi în acest ff superb. #2 cool (08.01.2020)...