CAPITOLUL 12

1.4K 60 5
                                    

Jk: Sunt cu tine - el mângâia fata pe par și o strangea cât mai tare - sunt alaturi

Peste 10 minute, Sohi a terminat sa plângă și doar stătea în îmbrățișarea lui Jungkook.
Jk: Ți-am adus ceva de mâncare - a spus el și a scos o sacoșă de sub pat.
S: Ce e asta?
Sohi a luat sacoșa, deschizândo vede un container. Ea a dat sacoșa la o parte și deschide containerul. Acolo este orez, carne și legume. Alături mai erau bețișoarele și șervețelele.
S:Asta tu ai făcut?
Jk: Da - a zambit el - știu ca aici nu e tare bună mâncarea asa ca am decis sa îți aduc ceva.

Sohi a zambit si a început sa mănânce.
S: E delicios - a zambit ea cu gura plina
Jk: Mananca - a zambit el și a mângâiați pe cap.

                  Peste 30 minute
A întrat o asistenta medicala și a spus ca Sohi trebuie sa doarmă. Jungkook s-a culcat pe canapea, iar Sohi a adormit demult.

                      Dimineata
Ora 8:00
POV JUNGKOOK
Am fost trezit de la sunetul ușii deschise. Deschizând ochii vad medicul care o trezește pe Sohi. Nu înțeleg ce se întâmplă. Sohi s-a trezit, iar medicul a spus ca la ora 12:00 va fi operația. El a ieșit, iar eu m-am așezat pe scaunul de lângă patul lui Sohi.
Jk: Bună dimineata~
S: Buna
Jk: Cum ai dormit?
S: Bine
Jk: Eu acuș vin, asteaptama
S: Bine

M-am sculat repede de pe scaun și am ieșit din spital. Am plecat la o cafenia, care era alături de spital. Am comandat 2 gogoși și 2 cafeli. Peste 10 minute erau gata, eu am ieșit din cafenia si am întrat iarăși in spital.
S: Unde ai fost?
Jk: Ține, asta ție - am zambit eu
Sohi a luat sacoșa și s-a uitat înăuntru.
S: Ai cumpărat gogoși și cafea? - am văzut zâmbetul pe fata ei
Jk: Da, mananca
M-am apropiat, am luat o cafea și o gogoașă și am început sa mănânc. Ceea ce a facut și ea.
S: Mersii, foarte gustos.
Jk: Cu placere.

Asa și a trecut timpul, plin de istorii amuzante și nu prea. A venit ora 12. Sohi a fost dusa într-o încăpere special pentru a face operații, iar eu am plecat la Sinhe. Ea mi-a trimis adresa unde trebuie sa ne întâlnim. Ajungând la magazin, noi am ales timp de 2 ore rochia. Pana la sfârșit am ales una (foto mai jos) si eu am plecat la spital.

 Pana la sfârșit am ales una (foto mai jos) si eu am plecat la spital

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ajungând la spital, am mai așteptat încă 2 ore. Timp de aceste 2 ore m-am jucat în telefon, am citit știrile, am vorbit cu angajații de la lucru și am reușit sa adorm.
Când a ieșit pedicul, eu repede m-am sculat de pe scaun.
Jk: Bună ziua - m-am închinat eu
M: Bună ziua
Jk: Cum e Sohi? Cum a trecut operația?
M: Sohi.....

--------------------------------------------
Heyy!!! Iata un capitol nou) Sper sa va placa. Și iarăși scuzați-mă ca a ieșit greu și ca e scurt. În ultimul timp am multe evaluări, poezii de învățat și în plus scriu încă un fanfik. Asa ca așteptați)) Nu uitați sa apăsați pe steluța ✨ de mai jos si sa lăsați părerile voastre în comentarii. Va pup pe toți și va iubesc❤️❤️❤️❤️

Boss-ul meu, Jeon JungKookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum