Iarăși simt acel sentiment. Totul nu s-a sfârșit. Ce se întâmplă? Unde ma aflu? Ce e cu sunetul acesta enervant?
Am deschis ochii. Mi-am dat seama unde ma aflu. Sunt în spital. Dar cum? Țin minte cum am sărit de pe acoperiș. Dar cum am ajuns in spital? Am încercat sa pa ridica, dar nu am avut putere nici sa mișc mâna. Am scos doar un sunet lung și puternic. Peste, cred, 1 minuta, in palata mea a întrat medicul și încă doua asistente.
M: Cum va simțiți? Ce va doare? Puteți vorbi?
Nu reușeam sa înțeleg.
S: Mhm....ma simt rău și nu pot sa ma mișc. Mana dreapta ma doare foarte tare. Ce s-a întâmplat cu mine?
M: Dvs ați comis o tentativa de sinucidere, dar ați supraviețuit cu ajutor salvatorilor care au ajuns la timp. Ei au amplasat o plasa, asa ca dvs nu ați văzut jos, ci ați căzut pe plasa. Aveți mare noroc. În privința la mișcări, o sa treaca peste 1 ora. În timpul căderii dvs va-ți rănit mana dreapta, care acuma este în gips. În rest, aveți doar câteva zgârieturi și vânătăi. Aveți mare noroc de partenerul care a chemat salvatorii. Eu voi reveni peste juntatate de ora.Medicul a ieșit din palata. Dacă el a spus ca partenerul meu a chemat salvatorii, ar trebui s afie Jungkook. Dar cum a reușit, el doar a venit atunci când eu doream sa sar. În plus a stat lângă mine, asa ca puteam sa îl vad dacă avea sa cheme salvatorii. Nu înțelege nimic!
Peste câteva minute ușa s-a deschis și a întrat el....Jungkook
Jk: te-ai trezit? Cum te simți? Te doare ceva?
S: Ma doare puțin mâna, dar în rest, îmi trece câte puțin.
Jk: Ma bucur ca îți trece câte puțin durerea.
S: Am asa o întrebare.
Jk: Spune
S: Medicii mi-au spus ca tu ai chemat salvatorii, dar cum și când ai reușit?
Jk: Ei bine, totul era asa...*flashback*
POV AUTOR
După ce Sohi a întrat la Jungkook în cabinet și i-a spus ca se duce, el a ieșit din cabinet, dar ea nu mai era. Unica ce a reușită sa vad e cum s-au închis ușile ascensorului. După indicațiile scrise pe o panela deasupra ușilor, ea a plecat la ultimul etaj, adica pe acoperiș. El repede a ieșit la scări și a început sa fuga spre acoperiș.Ajungând acolo el s-a oprit la uși, care erau deschise. Când s-a uitat a văzut ca Sohi era pe marginea acoperișului și vorbea despre sinucidere. Jungkook s-a speriat, asa ca repede a sunat salvatorilor. Le-a povestit unde se afla, ce se întâmplă și în cât timp trebuie sa ajungă.
După ce a terminat de vorbit el a ieșit de după uși și a început sa vorbeasca cu Sohi.
Bucuria cea mai mare era, ca când Sohi s-a aruncat, salvatorii o așteptau cu o "trambulina salvatoare", pe care și a căzut Sohi.
*end flashback*
Jk:...iata asa totul și s-a întâmplat.
S: Iata de ce ma aflu acuma in spital. Dar ai spus ca ai vrut sa vorbești cu mine. Despre ce?
Jk: Sohi...știu ca va fi greu, dar ascultă-mă pana la sfârșit.Fata a dat doar din cap, iar Jungkook a continuat sa vorbească.
Jk: M-am căsătorit cu Sinhe, doar pentru operația ta. Tatăl ei a spus ca operația este grea, și pentru a fi efectuata, va trebui sa ma căsătoresc cu fiica lui. Sănătatea ta îmi era mai importanta, asa ca am făcut acest pas. Regret? Da, puțin. Pentru ca dacă avea sa ma dezic, operația nu avea s afie efectuata, asa ca...știi tu. Dar, mi-am dat seama ca am făcut un pas greșit. Te iubesc foarte tare, și acest sentiment s-a mărit de zeci de ori 3 săptămâni în urma, pe acoperiș. Scuză-mă te rog ca sunt asa prost. Sohi, te iubesc enorm de mult.Fata avea ochii plini de lacrimi, iar pe obraji erau deacuma rânduri umede de la ochi pana la barba.
Jungkook a luat fața ei în mâini, i-a șters lacrimile și a sărutat-o. Sărutul a fost dulce, in care fiecare din ei au pus asa de multe emoții.
După acest sărut ei doar s-au îmbrățișat și au stat asa mai departe. Imbratisinduse , doi copii care încă iubesc, pe patul de la spital și se bucur de aceste clipe minunate.
POV SINHE
Azi, tata m-a sunat și a spus sa vin la el la lucru. Vrea sa îmi spună ceva. După ce m-am îmbrăcat, am ieșit din casa și am ajuns în scurt timp la spital. Trecând pe etaje, privirea mea a trecut pe lângă o palata. M-am oprit brusc. Era Jungkook cu o fata. Se sărutau.Enervata la culme, am întrat la tata in cabinet.
Sinhe: Sunt aici.
T: O, Sinhe, ești deacuma aici. Aseazate.
M-am așezat.
Sinhe: Ce ai vrut? Spune repede ca ma grabesc.
T: Știi, deacuma sunt bătrân, în plus am aceasta boală grea. În acest viata am făcut destul de multe lucruri rele, dar un caz, nu iese din capul meu. E vorbe despre tine și Jungkook. Eu am influențat nunta. Jungkook nu dorea sa se căsătorească cu tine, dar eu l-am impus. El iubește pe altcineva, care avea nevoie de operație. Eu i-am spus ca dacă nu se căsătorește cu tine, operația nu va fi efectuata. Iată asa el și s-a căsătorit cu tine. Scuză-mă...Când am auzit asta, nu îmi vine sa cred. Cum? Da, eu nu îl iubesc, dar totuși. Cum tata a putut face asa ceva?
Sinhe: Cum ai putut?
Ultima fraza spusa de mine înainte ca să ies din cabinetul tatei. Cu lacrimi pe ochi am plecat în palata la care m-am oprit mai devreme. Lacrimile nu erau din cauza lui Jungkook, dar din cauza tatei. Niciodată nu am crezut ca o sa facă asa ceva.
Intrând în palata, cei 2 s-au speriat și au tresărit. Jungkook era confuz, dar fata nu înțelegea cine sunt eu și ce se întâmplă.
Sinhe: Tot ce vreau sa îți spun, e ca ești liber. Sa îl scuzi pe tatăl meu, eu singura numai ce am aflat. Sa ne scuzi familia și sa fiți fericiți.Am zambit eu prin lacrimi și am ieșit din palata. Ajungând afara, m-am oprit la o banca și m-am așezat pe ea. Am început sa plâng foarte tare. Am fost dezamagita de tatăl meu.
?: Domnișoară, ce ați pățit?
Am ridicat privirea. În fața mea stătea un băiat asa de frumos. Pe fața lui se citea îngrijorare.
Sinhe : Da..
? : Nu. Spuneți ce ați pățit?
Sinhe: Sunt dezamagita
?: Totul va trece. Haideți cu mine la o cafea și o sa îmi povestiți totul.Altceva nu aveam ce face, asa ca mam ridicat de pe banca și am mers cu el.
?: Ma numesc Namjoon.
M-am întors la el. El zâmbea, iar pe fata lui au apărut 2 gropite, care as ade tare au vrut sa le ating. Din cauza energiei ce emana fata lui, am zambit si eu.
Sinhe: Ma numesc Sinhe.POV SOHI
S: Ce a fost asta?
Jk: Ea e Sinhe, fata cu care am fost căsătorit. Îmi pare ca ea a aflat totul și îmi da voie sa fiu cu tine.
S: Serios?
Jk: DaJungkook m-a îmbrățișat.
Jk: Vreai sa fii împreună cu cel mia frumos și cel mai bun Boss din lume?
S: DesigurAm început sa ne râdem și sa ne prostim toată ziua, iar noaptea Jungkook a rămas cu mine.
--------------------------------------------
HEY. Iată un nou capitol. Sper ca va place ceea ce fac eu. Din păcate aceasta istorie se termina, si acesta a fost penultimul capitol. Ultimul capitol va apărea puțin mai târziu, iar fix după el va apărea și primul capitol din cartea noua. Scrie in comentarii presupunerile voastre despre cartea noua. Nu uitați sa apăsați pe steluța și sa lăsați părerile voastre în comentarii. Pupici cu sclipici❤️💖💋🍭
CITEȘTI
Boss-ul meu, Jeon JungKook
RomanceO fata simpla, dar foarte frumoasa, Kan Sohi, cauta de lucru la ai sai 21 ani. Dar, oare ce o va aștepta după ce va găsi un lucru bun? O sa fie lucrul ei de vis? Răspunsurile la toate întrebările le veți găsi în acest ff superb. #2 cool (08.01.2020)...