CAPITOLUL 17

1.3K 63 9
                                    

*Peste 2 luni*
POV SOHI
Iată, încă o noua zi. Iarăși o zi plina de tristețe. Da, au trecut deacuma 2 luni. 2 luni pline de dezamăgire și durere. În fiecare zi vad cum Jungkook este cu Sinhe. Am avut foarte multe gânduri de sinucidere, dar niciodată nu m-am luat în mâini. Mereu îmi spuneam "Va fi totul bine, totul se va schimba", dar au trecut 2 luni și nimic nu s-a schimbat. Azi va fi ultima zi de lucru. Nu, nu ma concediez, astăzi e ultima zi de viata. Nu mai pot suporta durerea pe care o simt zi de zi.

După ce am băut o cafea, m-am îmbrăcat (foto mai jos) si am ieșit din casa.

După ce am băut o cafea, m-am îmbrăcat (foto mai jos) si am ieșit din casa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am ajuns rapid la lucru. Astăzi am de făcut ceva concluzii la marketing și de finisat un eseu despre creșterea veniturilor. Off, am obosit, dar totul se va sfarsi astăzi.

POV JUNGKOOK
Da, iată și ei trecut 2 luni de chinuri. Chinuri pe care nu le pot da la o parte, și nici nu le pot suporta. Câteodată îmi vine sa ma duc la Sohi si sa ii povestesc totul. Adevărul, pe care l-am ascuns sub masca de "familie fericita" timp de 2 luni.

Dacă despre Sinhe, ea a devenit foarte fericita după ce ne-am căsătorit. Dar după prima luna, ea, cred ca și-a dat seama ca nu iubește. Pot vedea asta după mișcările și replicile ei.

Astăzi iarasi trebuie sa o vad pe Sohi. Am ajuns la lucru mai târziu decât ea, asa ca am prins-o în cabinetul ei. Când am trecut, am salutato si am întrat in cabinet.

În aceste 2 luni, nu ma pot concentra deloc la lucru. Tot timpul ma gândesc la ea. Am hotărât astăzi sa vorbesc cu ea. Doar sa vorbesc. Asa ca o sa o aștept după lucru.

POV SOHI
Am terminat lucrul mai devreme, asa ca am întrat și i-am spus lui Jungkook ca ma duc acasă. El a dat din cap, iar eu am ieșit din cabinet. Intrând în ascensor am apăsat pe cel mai sus amplasat buton. Da, ma duc pe acoperiș.

Ajungând acolo, mi s-a deschis o priveliște foarte frumoasa. E seara. Tot Seulul a fost acoperit de o mica ceata. Beculetele magazinelor și caselor străbătea drumul lor în ceata, arătând ca niște steluțe mici. Am zambit.

M-am apropiat de marginea acoperișului și m-am uitat în jos. Un mic fulger a trecut prin mine și m-am dat la o parte. Dar după mam gandit
S: Hai Sohi, de când doreai sa faci asta? Acuma vei scăpa de toate chinurile, de iubirea pe care nu au primit-o. De sentimentul care îl suporți de fiecare data când îl vezi pe Jungkook. El nu te iubește, căci are o soție mai buna decât tine. Desigur - am spus eu ultimul cuvânt cu un mic sarcazm și am făcut un mic râset.

M-am apropiat de marginea, mi-am lasat scurta împreună cu geanta pe jos și am pus picioarele fix pe marginea. Am respirat adânc, încercand sa petrec ultimile clipe de viata în liniște. Dar brusc am auzit o voce din spate. Era Jungkook.
Jk: Sohi! Ce faci aici? Date jos de acolo, acuma! Nu fi rpasta și nu fa asta!
S: Jungkook, știi cine e de vina la tot asta? Hah, logic ca nu știi. Tu, tu ești de vina! Din cauza ta eu acuma stau pe acoperiș și vreau sa ma arunc de pe cea mai înaltă clădire din Seul. Oare de ce? Deoarece iubirii mele față de tine. Te iubesc deacuma aproape 3 luni, dar tu nu observi. În loc de asta tu te-ai căsătorit cu Sinhe, o fata foarte frumoasa. Va doresc sa fiți fericiți. Sa știi ca te iubesc și te voi iubi mereu. La revedere, domnul Jeon. La revedere Jungkook.

O lacrima a căzut jos, iar eu m-am întors cu fața la Jungkookși m-am lăsat pe spate. Am început sa cadn in jos rapid. Ultima ce am văzut a fost cum Jungkook s-a apropiat de marginea clădirii și a strigat "Nuu!!"

Am închis ochii și mi-am adus aminte iarăși silueta lui.
-La revedere Jungkook...



Iată un nou capitol, sper ca va plăcut. Nu uitați sa apăsați pe steluța de jos și sa lăsați părerile voastre în comentarii. Pupici cu sclipici❤️💖💋

Boss-ul meu, Jeon JungKookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum