*Peste 3 ani*M: Tata, tata, ai venit!!!
O mica fata cu 2 costițe aleargă spre ușa de la întrare. La ușă era un bărbat în costum cu un buchet mate de flori și un ursuleț.
Jk: Cine e aici la noi? Mina!! Ți-a fost dor de mine?
M: Da tata!!!
Jk: Haha, iată ce ți-am adus eu ție.Jungkook I-a întins ursulețul fetei, iar ea a plecat sărind și râzând sus, în camera ei. Jungkook insa s-a descălțat și a întrat în bucătărie. Soția lui gătea ceva și nici nu l-a auzit. El a venit și a cuprins pe la spate. Ea s-a speriat, dar după a zambit.
S: Jungkook, ești deacuma acasă? Nici nu team auzit. - a zambit ea.
Jk: Ține, asta ție - el i-a întins un buchet mare și frumos
S: Mersiii - a zambit ea, s-a întors la el și l-a sărutat.
M: Mami? Tati? Ce faceți?
S: O, Mina, așezate la masa, mâncarea e gata.
M: UraaaPOV SOHI
Iată, au trecut 3 ani de la acel moment. 3 ani plini de bucurie, zâmbete și iubire. În acești 2 ani, eu cu Jungkook am avut o nunta foarte frumoasa, iar după 5 luni s-a născut fetița noastră Mina, Jeon Mina. Și da, încă o surpriza. Peste 6 luni se va naște încă cinve, dar noi nu stim😂După cum m-am uitat pe instagram ul lui Namjoon, el este căsătorit cu Sinhe. Au deacuma 2 copilași drăguți. Acuma trăiesc în California, iar Namjoon tot a rămas un model bine plătit.
Cam asta a fost istoria mea. Ce pot s ava spun. Ma bucur foarte mult, ca atunci m-am dus și am găsit acest lucru, căci fără a-l cunoaște pe Jungkook, viața mea nu avea s adie la fel. Ma bucur foarte mult pentru tot ce s-a întâmplat și sunt foarte mulțumita, căci principalu e ca în familia mea este iubire❤️
THE END
______________________________
Hey. Iată am postat și ultimul capitol al acestui fanfic. În următorul capitol voi scrie toate mulțumirile și emoțiile traite de mine. Nu uitați sa apăsați pe steluța de jos și sa lăsați părerile dvs în comentarii. Pupici cu sclipici❤️💋💖🍭
CITEȘTI
Boss-ul meu, Jeon JungKook
RomanceO fata simpla, dar foarte frumoasa, Kan Sohi, cauta de lucru la ai sai 21 ani. Dar, oare ce o va aștepta după ce va găsi un lucru bun? O sa fie lucrul ei de vis? Răspunsurile la toate întrebările le veți găsi în acest ff superb. #2 cool (08.01.2020)...