CAPITOLUL 13

1.5K 57 2
                                    

M: Sohi...Sohi e bine. Nu va faceți griji pentru sănătatea ei. Totul acuma e în regula. - medicul a zambit zi a trecut pe lângă mine.

Mie, însă nu îmi vine a crede ca totul e bine și ca acuma, sănătatea ei nu mai este pusa în pericol.

Peste 15 min Sohi a fost adusa în palata, unde, puteam sa întru și eu. Intrând am văzut cum fata, care face ca inima mea sa bata mai repede, sta neclintita. Doar, pieptul i se ridica și coboară fiecare 5 secunde. Ea dormea. Eu, m-am așezat lângă ea și am început sa o privesc.

Peste 30 minute, ea s-a sculat.
Jk: Sohi, te-ai trezit? Te doare ceva? Vreai apa? Poate, vreai sa mănânci?
S: Jungkook - a râs ea - nu vreau nimic - a zambit ea cald
Jk: Bine - m-am așezat pe scaun linistit
S: Sau, caatare, vreau sa bea apa. Îmi poți aduce puțină apă?
Jk: Da, sigur - am coborât la etajul întâi, am cumpărat o apa, am va it, am turnat apa în pahar și i-am întins paharul.
S: Mersi - a luat ea paharul, iar eu am ajutat-o sa se ridice puțin.

După ce a băut, mi-a întins paharul gol și s-a culcat înapoi.
S: Nu știu de ce, dar vreau foarte tare sa dorm.
Jk: E bine ca vreai sa dormi. După operație, mereu te trege la somn. Tu dormi, iar eu plec până la lucru.

Am început sa o mângâi pe cap, și în scurt timp ea a adormit. Eu, însă, nu trebuia sa plec la lucru. Trebuia sa îl pedepsesc pe acela care a făcut asta cu Sohi.

Am urcat în mașină și am plecat pe adresa aflata de lucrătorii mei. Acum, ma aflu în fata la un bloc înalt. Este casa care se afla foarte aproape de blocul meu. Tot aici, locuiește și Sohi. M-am ridicat la etajul necesar mie, am sunat în usa, iar când usa s-a deschis am sărit cu pumnii la Namjoon.
N: Ooowww, stai stai stai. Ce cauți tu aici? Oprește-te!
Eu însă nu il auzeam, doar il băteam peste față. Namjoon s-a sculat cumva și a început sa vorbească.
N: Jungkook, îmi pare ca te numește, corect? Ești boss-ul lui Sohi. Ce cauți tu aici?
Jk: Ma venit sa te răsplătește pentru ceea prin ce a trecut Sohi, din cauza ta.
N: Prin ce a trecut?
Jk: Astăzi a avut o operație. Din cauza socului pe care l-a simțit atunci în cafenia, a fost nevoita o intervenție chirurgicala. Tu ești un idiot. In animal fără simț omenesc. Nu mai am ce vorbi cu asa persoane ca tine.

Eu m-am întors, și am ieșit din apartament, tare trântind usa. Era foarte enervat. Cum poate sa fie asa? Oare nu o iubea deloc?

Acuma eu trebuie chiar sa plec la lucru, căci nu am fost acolo azi deloc. Ajungând la lucru, am început sa adun câteva documente necesare pt nunta mea "fericita și mult așteptată"

Peste  3 ore
Ora 20:00. Documentele erau gata, iar eu am obosit. Am hotărât ca nu trebuie sa plec acasă pana nu voi trece pana la Sohi sa o vizitez. De drum am cumpărat câteva fructe și un buchet  de lalele.

Intrând în palata am văzut caSohi nu era pe par. În general, ea nu se afla în palata. Repede am pus fructele și buchetul pe canapea și am iesit din palata. Am alergat de 2 ori pe hol. Am întrebat asistentele dacă nu au văzut-o. Într-un moment m-am oprit ca am obosit. M-am întors de la ceea ca cineva a pus mana pe umărul meu. O vad pe ea. Sohi. Este de statura medie, cu parul desprins puțin încâlcit, într-o pijama care i sa dat la spital și cu un zbet cald. Am zambit și eu.
S: Ce faci aici?
Jk: Am venit sa te vad, dar nu te-am găsit în palata, asa ca am încercat sa te găsesc. Tu m-ai găsit prima - am râs eu
S: Da - a râs și ea și am plecat în palata

Acolo eu i-am dat florile și am început sa mâncăm fructele. În scurt timp a venit timpul sa plec.

Asa eu trecut următoarele 2 zile. Am vorbit cu medicul și o spus ca azi Sohi v-a fi externata din spital.

Repede m-am îmbrăcat, am luat cutia cu ciocolate cumpărată mai demult și am ieșit din casa.

Ajungând la spital, o așteptăm pe Sohi la etajul 1. Iată, din ascensor iese Sohi în pantaloni clasici și în o camasa cu mânece large. Cu o geanta în mana în care erau hainele ei și cu parul prins.
S: Salut Jungkook - a zambit ea
Jk: Bună. Da mie geanta ta - eu am întins mama ca să iau geanta și ea mi-a dat-o.
S: Mulțumesc
Jk: Cu placere. Sa margem.

În mașină noi deloc nu am vorbit. Eu am lăsat-o la ea acasă, iar singur am plecat la lucru. Maine Sohi va reveni la postul ei de lucru.

POV SOHI
Ce bine e acasă. Cu toate ca nu am fost acasă puțin timp, dar de parca nu am fost 2 luni aici. Cred ca trebuie sa fac un duș. Totusi mâine e mâine e prima zi de lucru după, asa zis, "vacanta" mea scurta.

După ce am făcut un dus, mi-am prins parul în prosop și am plecat la bucatarie sa gătesc ceva. Mi-am făcut orez cu legume și am început sa mănânc. După ce am mâncat, am spălat vesela și am plecat sa privesc ceva dorame.

Ora 1:34

Terminand încă o serie am hotărât sa ma uit câte e ora. E ORA 1:34!!!! Cum am putut sa stau asa de mult? Trebuie fuga sa ma duc la culcare. Maine va trebui sa ma scol mai devreme ca să îmi îndrept puțin parul.

Dimineata, ora 8:20

M-am trezit de la lumina soarelui. Cu toate ca este început de octombrie, soarele lucește bine, iar razele lui sunt foarte calde. Deschizând ochii, prima ce am făcut, e am deschis telefonul. Când am văzut ora, am sărit "arsa" de pe pat și repede am plecat în baie. Înainte de a începe procedurile de fata și spălarea dinți lor, am aprins placa de îndreptat parul. După ce am terminat și mi-am îndreptat parul, am fugit repede sa mănânc. Am mâncat un iaurt, o cafea și am plecat repede sa ma îmbrac. Nu știu cum e vremea afara, asa ca am deschis geamul. Cu toate ca razele soarelui erau calde, vremea de afara era foarte neplăcută. Cerul era alb, iar vântul bătea foarte tare. Rar pe unde puteai vedea frunze. Copacii sunt goi, iar pe strada este putina murdărie.

Văzând ca este frig afara, am hotărât sa ma îmbrac mai călduros. După ce m-am îmbrăcat (foto mai jos), m-am incaltat, mi-am luat geanta și am ieșit din casa.

Ajungând la lucru, am văzut ca deacuma era 9:30

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ajungând la lucru, am văzut ca deacuma era 9:30. Întârzii foarte tare,dar sper sa nu fie ceva strașnic.

Mi-am pus paltonul pe umeraș, iar geant pe scaun, am hoatart sa întru la Jungkook în cabinet.

S: Bună dimineata, domul Jeon
Jk: Bună dimineata Sohi. Vad ca ești deacuma bine - a zambit el

Nu știu de ce, dar când zâmbește el, mi se face cald și bine pe suflet.

S: Desigur, sunt gata pentru o munca grea - am zambit eu
Jk: Munca grea nu îți voi da, căci trebuie încă sa te restabilești. Du-te și gătește hârtiile cu informația primita de la partenerii noștri. Sa mi le aduci pe la vreo 14:00. Ok?
S: Da - am zambit eu și am ieșit din cabinet.

Am hotărât sa fac mai repede lucru pe care îl am de făcut, ca să plec mai repede acasă.

Ora 12:00

Văzând pe telefon ora 12:00, mi-am lăut portofelul și am plecat la cantina. Acolo mi-am cumpărat o farfurie cu orez cu ciuperci și m-am așezat lângă Dohi.
D: Salut Sohi!!! - a zambit ea
S: Bună - am imbratisato
D: Cum viata? Nu te-am văzut ceva timp. Ai pățit ceva?
S: Nu, tot normal. Mi-am luat o mica vacanța - am hotărât sa nu ii spun adevărul, căci nu suntem asa de bine prietene.
D: Clar. Sohi!!! Tu ai auzit ultimile știri?
S: Nu, dar de ce întrebi?
D: E o senzație!! Directorul Jeon este împreună cu Park Sinhe, fiica directorului Han.

--------------------------------------------
HEYY!! Iată încă un capitol. Acesta s-a primit mai lung. Ma stărui sa scriu mai mult. Următorul capitol posibil va apărea azi, dar poate di mâine. Depinde. Dar în general am vrut sa va mulțumesc pentru acele 500 vizualizați. Nici nu am crezut ca voi ajunge la aceasta cifra. Va mulțumesc mult. Nu uitați sa va abonați, sa apăsați pe steluța de Jo și sa lăsați părerile voastre în comentarii. Pupici cu sclipici❤️❤️❤️

Boss-ul meu, Jeon JungKookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum