Jk: Am hotărât sa ma așez aici, cu tine, căci am văzut ca stai singura.
Am zambit, doar din politețe.
S: Dar, toți se uita la noi.
Jk: Și ce?
A dat el din umeri, a luat bețișoarele și a început sa mănânce. Ceea ce am făcut și eu. Am auzit cum pe la spatele meu oamenii au început sa șoptească chestii de genul "Oare sunt împreună?" "Nu îi este pereche". M-am simțit puțin incomod, ceea ce a văzut Jungkook. Eu s-a ridicat de la masa și a spus cu voce tare.
Jk: Nu trebuie sa va soptiti pe la spate. Eu m-am așezat cu ea căci am ceva de discutat cu secretara mea, nimic mai mult. Aveți grija de viata dvs.El s-a așezat la loc și a continuat sa mănânce. Eu iarăși m-am uitat prin arti, dar după am continuat și eu sa mănânc. Straniu. Oare de ce el asta a spus. Pe el doar nu trebuie s ail intereseze dacă despre mine ceva vorbesc. Dar, poate, asta ca să nu își strice el reputația. După ce am mâncat, Jungkook a plecat primul iar eu am rămas sa îmi cumpăr o apa.
?: Ești împreună cu Jungkook?
M-am întors de la machine ta cu băuturi și m-am uitat la persoana de la care a venit aceasta întrebare. În fața mea era o domnișoară de statura medie. Era îmbrăcată într-o rochita neagra cu manicele scurte, iar pe de supt la rochia are o camasa alba cu manicele largi. Avea parul negru si scurt, iar ochii ii erau mari și căprui. Buzele erau medii, iar încălțat este in VANS negri.
S: Tu pe mine ma întrebi?
?: Da
S: Nu, noi nu ne întâlnim, nici nu ne cunoaștem bine. Eu sunt secretara lui și gata. În plus eu am deacuma prieten asa ca nu îmi este interesant altcineva.
Am dat eu din umeri și m-am întors ca să îmi iau apa.
?: Bine, ma bucur. Scuză-mă, pot sa par rea, dar mie pur și simplu îmi place de el. Când am văzut ca el s-a așezat cu tine m-am intristat putin, dar mersi ca mi-ai spus adevărul. A, și da
Eu deacuma eram cu fata la ea și ea mi-a întins mana
?: Ma numesc Min Dohi
S: Kan Sohi, îmi pare de cunoștință.
Am zambit eu și am întins mana.
D: Ești de mult aici?
S: Nu, azi e prima zi
D: Mmm, eu iată lucrez de aici 4 luni, dar încă nu mi-am găsit prietena. Poate, vreai sa prietenim?
S: Sigur, nici eu nu credeam ca o sa găsesc aici prieteni. Sa mergem dar.
Am mers iarăși la etajul necesar, iar pe drum am vorbit foarte mult cu Dohi și mi se pare o fata foarte bună. Da ea este buna și vesela, dar foarte naiva. Când am ajuns la etajul necesar am a-mi mers puțin pe hol, iar la un anumit loc, drumurile noastre s-au despărțit. Am ajuns la masa mea. A, am uitat sa va spun ceva. E vorba de cabinetul meu. Caatare toți socot ca eu am ca un fel cabinet aparte de cel a lui Jungkook, dar nu e asa. Cabinetul meu și cabinetul lui Jungkook este despărțit doar de un perete subțire prin care se aude totul. Nu cred ca asta e un minus, dar totuna. Am hotărât sa va spun. Numai m-am așezat la masa, cum telefonul meu a început sa vibreze. Pe ecran am văzut numele celui care ma suna "Namjoon❤️". Asa era scris Namjoon la mine în telefon. Am luat telefonul repede și am răspuns.
N: Salut puiu, ce faci?
S: Saluut, nimic. Numai ce am venit de la mâncare. Tu ce faci?
N: Numai ce mi s-a început pauza de masa, acuș o sa trebuiască sa ma duc sa mănânc,dar am hotărât mai întâi sa te sun pe tine și sa vad ce faci.
S: Aww, puiu, te iubesc.
N: Eu tot. La ce ora termini astăzi lucrul?
S: La ce ora termin lucrul? Hmmm. Acuș îți spun.
Am luat repede foita cu informații pe care mi-a dat-o Jungkook și m-am uitat la ce ora se termina programul.
S: La ora 19:00, dar ce?
N: Voi veni sa te iau de la lucru și după vom pleca undeva.
S: Super, dar o sa te aștept.
N: Dar eu o sa te sun când o sa fiu Jo, ok?
S: Da. Pa~
N: Pa puiu~Am închis telefonul și am început sa caut niște documente în dulap. Ziua aceasta este as ade bună și nimic nu o poate strica.
POV JUNGKOOK
Am venit înainte de Sohi în cabinet. Nu a trecut mult timp și aud cum Sohi s-a întors. Am vrut s ao chem la mine în cabina, dar după am auzit ca ea cu cineva vorbește. Hmm. Asaaa. Înseamnă că ea acuma a vorbit cu iubitul ei. El, cred ca va veni sa o ia de aici, căci ea ia spus ora când se termina programul. Hmm. Astăzi nu cred ca vei pleca căci vei sta aici mai mult. Am hotărât sa o chem la mine în cabinet.
Jk: Kan Sohi, întra la mine în cabinet.POV SOHI
Am auzit cum Jungkook m-a strigat. M-am ridicat de la masa, mi-am aranjat hainele și am bătut la ușa. Am întrat în cabinet.
Jk: Aseazate.
Am luat loc pe canapea de lângă mine.
S: Ați dorit ceva?
Jk: Da. Sohi, am vrut sa îți spun că...--------------------------------------------
Mersi mult pentru sustinere le voastre. Va rog sa lăsați părerile dvs în comentarii și sa apăsați pe steluța de jos. Pupici cu sclipici❤️✨Intagram:_fan.fiks_ ❤️
CITEȘTI
Boss-ul meu, Jeon JungKook
RomanceO fata simpla, dar foarte frumoasa, Kan Sohi, cauta de lucru la ai sai 21 ani. Dar, oare ce o va aștepta după ce va găsi un lucru bun? O sa fie lucrul ei de vis? Răspunsurile la toate întrebările le veți găsi în acest ff superb. #2 cool (08.01.2020)...