Povinné věty: Na stole ležela prázdná flaška vína; Za okny zuřila sněhová bouře; 3 ze 4 židlí chyběly; Snědl všechny plechovky Kim-chi; Otevřel dveře lednice a dlouze do ní zíral; Rozhodl se dívat na Kuroshitsuji
Dominik se vzbudil na podlaze kolem půl páté večer. Ze včerejší párty si nepamatoval vůbec nic. Opatrně si sedl a prohlédl si místnost. Byl v obývacím pokoji, nejspíš. Na stole ležela prázdná flaška vína. S ní včera hrál s přáteli flašku, vzpomněl si. Musel jsem dostávat děsný úkoly, když jsem radši pil. Měl bych jít domů, pomyslel si. Ohlédl se na velká okna přes celou stěnu. Za okny zuřila sněhová bouře. Tak ne. Tak aspoň zavolám domů, aby mě vyzvedli... Není signál... No super! Přišel ke stolu. Tři ze čtyř židlí chyběly. Nebo byly někde schované, kdo ví. Měl hlad, proto otevřel nějaké jídlo na stole. Snědl všechny plechovky Kim-chi. Sice to jídlo vůbec neznal a nejspíš bylo prošlé, ale jíst se to dalo. Měl ještě hlad, tak přešel do kuchyně. Tam to nějak divně páchlo, ale vůbec si toho nevšímal. Otevřel dveře lednice a dlouze do ní zíral. Hmm... Nic tu není... To jsme všechno snědli? Nebo tu už předtím nebylo nic? Nudím se! A mám hlad! Bloumal po domě. Prohlédl si všechna DVD, která v domě našel, ale nevěděl, na co se dívat. Nakonec si přeci jen vybral. Rozhodl se dívat na Kuroshitsuji. Do rána stihl zkouknout obě série, Book of Murder, Mook of Cirkus i Book of Atlantis. To dělá dohromady 63 dílů, přestože Book of Atlantis je spíše film. Jen byl překvapen, když si uvědomil, že Book of Atlantis připomíná Titanic, který vyplul až o 22 let později. Jakmile dokoukal poslední díl, uvědomil si, že je ráno a navíc nesněží. Rychle vyšel ven, aby konečně mohl zavolat rodičům. To, že nikde nevidí nikoho dalšího z party, ani nezaznamenal. Teprve rodiče ho upozornili, že je celý od krve...
ČTEŠ
Povídky, aneb když Laik píše (POZASTAVENO)
FantasiV knihovnickém kroužku dostáváme za úkol psát různé povídky, dle toho, jak se dohodneme. Jedná se tedy o jednodílné příbehy, které na sebe nenavazují. Budou nejspíš vycházet ob středu, neboť kroužek je v úterý na na napsání máme dva týdny. Povídky...