-1

1.2K 84 7
                                    

Kapıdan içeriye girmiş, kendini tanıtan genci baştan aşağıya süzdü Jaehyun. Doyoung, Johnny'nin bir iki gün önce bahsettiği, yurdundan atılmak üzere olan bir tıp öğrencisiydi. Johnny onu kampüste afişler asarken görmüş, sorununu dinledikten sonra - çok yumuşak kalpli olduğu için - birlikte paylaştıkları eve geçici bir süreliğine davet etmişti. Jaehyun ise bu konudan pek emin değildi. Aynı üniversitede olsalar bile tanımadıkları bir çocuğu evlerine almak ne kadar doğruydu bilmiyordu.

"Doyoung, bu da erkek arkadaşım Jaehyun. Sana bahsetmiştim."

Sevgilisinin sesini duyunca düşüncelerinden çıkıp, kaba bir şekilde kapının orada dikilmeyi bırakarak siyah saçlı gence - Doyoung'a - elini uzattı. Yüzünde kocaman bir gülümseme açan Doyoung hemen elini tutmuş, tekrar evlerinde kalmasına izin verdiklerine teşekkür etmişti.

"En kısa zamanda iş ve ev bulacağına emin olabilirsiniz. Sizi rahatsız etmemeye çalışacağım."

Ne kadar iyi niyetli bir düşünce olsa da Jaehyun bunun doğru olmadığını biliyordu. Anlaşmalarına göre Doyoung faturalara ve ev işlerine yardım edecek, bunun karşılığında da kıyafetleri için odalarındaki dolapta bir yerle, yatmak için kanepeyi kullanabilecekti. Ev tek odalı olduğu için yapabilecekleri en iyi teklif buydu.

Geçici bir süreliğine olsa da Jaehyun, Doyoung ile birlikte yaşamanın o kadar da sorunsuz olacağına inanmıyordu. Sevgilisi ile yalnız kaldıkları vakit kısıtlanacaktı bir kere. Evde artık yalnız olmayacaklardı ve sevgililerin yaptığı şeyleri - öhöm, seks. - rahatça yapamayacaklardı. Ayrıca Doyoung'un Johnny'e bakışında Jaehyun'u rahatsız eden bir şeyler vardı. Kahverengi irisleri süsleyen parıltıların muhtemelen minnetten oluştuğuna kendini inandırmak istese de bu bakışa fazlası ile âşinaydı. Johnny kendisine her baktığında aynı parıltıyı görüyordu çünkü.

Illuminated üçlümüzün ilişkisinin başlamadan önce ve ilk zamanlarına göz atmaya başlayabiliriz. Bunu bir iki gündür düşünüyordum ve zihnimi rahatsız ediyordu. Bu bölüm her ne kadar kısa olsa da git gide daha uzun bölümler yazacağıma emin olabilirsiniz. Bir de, genelde Jaehyun'un bakış açısından yazacağımı sanıyorum. İyi okumalar.

enigmatic • johnjaedoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin