„Dzisiaj jest piątek, a to oznacza, że mam dzisiaj koncert w Krakowie, pojedziesz z nami, będziesz się wspaniale bawiła na moim koncercie..."
-Jakie dzisiaj wyzwanie?-pytam chłopaka, który dopiero do mnie przyjechał.
-Dzisiaj jest piątek, a to oznacza, że mam dzisiaj koncert w Krakowie, pojedziesz z nami, będziesz się wspaniale bawiła na moim koncercie...
-Skąd wiesz, że wspaniale?-droczę się.
-Bo mam najlepsze koncerty na świecie-wystawia język i uśmiecha się cwaniacko.
-Niech będzie, że Ci uwierzę-uśmiecham się szczerze-Pójdę się spakować-oznajmiam.
-Oki, zostajemy w Krakowie do niedzieli-krzyczy.
-Okej-odpowiadam.
Pakuje najpotrzebniejsze rzeczy, ubrania, itp.
Kilka godzin później:
Poznałam Adriana, który jest hajpmanem, Dj Gruchę-Dawida i Kacpra, który zawozi ich na koncerty. Są spoko osobami. Przed chwilą przyjechaliśmy do Krakowa. Hotel w jakim Igor zrobił rezerwacje jest cudowny. Od razu przy wejściu wita nas uśmiechnięta recepcjonistka.-Dzień dobry, na jakie nazwisko była rezerwacja?-pyta.
-Dzień dobry, Bugajczyk-odpowiada Igor.
-Dobrze, to były cztery pokoje z czego jeden podwójny, zgadza się?
-Tak-odpowiada Bugajczyk.
-Cztery?-pytam szturchając lekko Igora.
Chłopak nie odpowiada, tylko bierze karty do pokoi.
-Miłego dnia-wysyła uśmiech recepcjonistce i łapie moją dłoń.
-Dlaczego ty mnie łapiesz za rękę?-natychmiast wyrywam ją z jego uścisku-Wyzwanie, wyzwaniem, ale nie przesadzaj-mówię „groźnym" tonem.
-Przepraszam-spuszcza głowę.
-I wytłumacz mi dlaczego tylko cztery pokoje?-unoszę się.
-Bo będziesz mieć ze mną pokój-spogląda prosto w moje oczy.
-Na to się nie umawialiśmy Bugajczyk-warczę.
-Wiem, pojebany jestem-przyznaje.
-Jesteś, owszem-przyznaje.
Okej, lubię Igora, rozumiem, że mamy jakieś tam wyzwanie, które trwa miesiąc, ale on ma mnie nauczyć „niegrzeczności"-jak oni to nazwali, a nie zbliżenia się do siebie.
-Będę spał na ziemi-oznajmia wchodząc do pokoju.
-Nie no, aż tak nie trzeba-lekko się uśmiecham-Ale ja śpię po lewej-podbiegam do wyznaczonego przeze mnie miejsca.
-Spoko-puszcza oczko i siada obok mnie.
CZYTASZ
„Nauczę Cię być niegrzeczną"~ReTo [CAŁA]
FanfictionOn-Igor, dostanie wyzwanie-czy uda mu się ją zmienić na gorsze? „Mogę im pokazać, że nie da się mnie zmienić. Tak właśnie zrobię! Pokaże, że jestem sobą i żaden ReTo nie zmieni mnie na gorsze."