~29~Urodziny Pawła

3.8K 126 16
                                    

Jechaliśmy ponad godzinę... Dotarliśmy do jakiegoś nieznajomego mi miejsca. Wokół nie było tak naprawdę nic.

-Gdzie my jesteśmy?-pytam po chwili Igora.

-W nieznajomym miejscu-odpowiada-Tego o mnie nie wiedziałaś, ale bardzo lubię namioty. Totalnie mnie to chilluje-oznajmia.

-Faktycznie się tego po tobie nie spodziewałam-odpowiadam zdziwiona-Czyli będziemy...

-Dzisiaj spać w namiotach-wchodzi mi w słowo dokańczając.

-Ale świetnie-mówię rozglądając się dłużej po okolicy.

-Wieczorem zrobimy sobie romantyczne ognisko, co ty na to?-obejmuje mnie jedną ręką.

-Jestem za!-przegryzam dolną wargę i spoglądam cwaniackim wzrokiem.

-Wiesz na co teraz mam ochotę?-pyta cmokając mój prawy policzek.

-Nie mam pojęcia-odpowiadam przeciągając każde słowo.

-Na Ciebie mała-mocno mnie przytula od tyłu.

Kilka dni później:
Dzisiaj idziemy na urodziny Pawła. Mam nadzieje, że znów nie będzie jakieś głupiej gry w butelkę. Serio. Ale mimo wszystko, mam teraz Igora dla siebie i jest tylko mój więc nie mam czym się przejmować.

Zakładam na siebie ładną i wygodną sukienkę. Jest biała z srebrnymi cekinami u góry. Zawsze jak ją zakładam czuje się jakbym była księżniczką... Dobra, koniec tych nierealnych marzeń! Czas na makijaż i można iść.

***
Witamy się z wszystkimi znajomymi.

-Poznajcie mojego kuzyna-mówi Paweł spoglądając na mnie i Igora. Zza jego pleców wyłania się wysoki blondyn.

-Jakub, miło mi-podaje dłoń w moją stronę.

-Cześć, Sylwia, również mi miło-uśmiecham się i również podaje rękę.

-Jakub-przedstawia się Igorowi.

-Igor-odpowiada bardzo oschle.

-Ej, co się dzieje?-lekko szturcham Igora.

-Zdenerwował mnie typ-mówi przez zęby-Jesteś tylko moja-łapie mnie za rękę.

Idziemy do dużego pokoju, gdzie znajomi po woli zaczynają imprezę.

-Co się dzieje Igor?-pytam po raz kolejny widząc minę Bugajczyka. Wszyscy są w świetnym nastroju poza Igorem...

-Jestem zazdrosny-mruczy i przysuwa mnie do siebie.

-Kochanie, przecież każdy tutaj wie, że jesteśmy razem-zarzucam ręce na jego szyje i lekko się kołysze w rytm muzyki.

-Każdy... Ale każdy również może mi cię zabrać-odpowiada.

-Oh, przestań-śmieje się i cmokam jego policzek zostawiajac tam ślad czerwonej szminki.

_______________________________
Podam wam daty na kolejne rozdziały w „Marcu":

20 marzec- 19:40
23 marzec- 19:00
28 marzec- 20:00
29 marzec- 18:00
❤️❤️

„Nauczę Cię być niegrzeczną"~ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz