🥀 2. 🥀

2.1K 56 2
                                    

Hátrálni kezdek, majd elszaladok az egyik ív mögé, és térdre hajtott fejjel ülök a földön.
- Muszáj nekem a középpontban lenni? - gondolkoztam magamban.
- Hát itt vagy - hallottam meg a hangját - sajnálom, amit csináltak... Csak gondolom fura nekik, hogy lány is van itt - vonta meg a vállát.
- Biztos... De akkor is..full kínos volt... - fordítottam el a fejem.
- Legalább jó képet választottál rólam - nevet.
- De vicces - néztem fel és megforgattam a szemem, miután felálltam a földről.
Idegesen ajkába harapott, majd megszólalt.
- Nah és, tényleg én vagyok a példaképed? - mosolyodott el pimaszul.
- Hát, I..igen - néztem a cipőm.
- Nézz a szemembe - emelte fel az állam.
Kb 5 másodpercig bírtam, mikor éreztem, hogy vörösödik a fejem, ezért elkaptam a tekintetem.
- Hagyj már, ezt nem bírom - nevettem el magam.
- Nem szokásom hagyni az embereket - nevetett ő is.
- Amúgy, a telefonom, visszaadod? - mutattam a kezébe lévő tárgyra.
- Tessék - nyújtotta a kezét, majd mire elvettem volna, visszahúzta a kezét.
- Kérek érte valamit - vigyorodott el.
- Ajh, tényleg egy kisfiú... - néztem az égre - Nem kapsz - nyújtottam ki a nyelvem, majd a kezéből kikapva a telóm elfutottam.
- Gyere csak vissza - szaladt utánam.
Átszaladtam a másik pályára és próbáltam elbújni.
A többiek csak röhögtek. Mikor nem láttam Zozot a láthatáron, kifújtam a levegőt és neki dőltem a kerítésnek
- Azt hitted elmenekülhetsz előlem? - hallottam meg a hangját, és lefagytam.
- Nekem végem... Halott vagyok - suttogtam magamnak.
- Pontosan - állt elém.
Elmenekültem volna mellette, de nem engedte mert karjával elzárta az utat.
- Nekem csak ne nyújtogasd a nyelvedet - suttogta, majd a végén elvigyorodott.
Hátra néztem. Mindenki ott állt, kezében a telefonnal.
- Nagy szerencsétlenség volt idejönnöd - suttogta a fülembe, majd elment.
Én meg ott álltam teljesen összezavarodottan, majd elővettem a fülhallgatóm, és zenét hallgatva visszamentem a cuccomhoz, és elvonultam egy fa alá. Elővettem az egyik pulcsim, leterítettem és ráültem.
- Miért vagyok ennyire szerencsétlen? - kérdeztem magamtól.
Éppen belemerültem a zene hallgatásba, mikor odajött Kornél.
- Gyere, megyünk lepakolunk.
- Oké - sóhajtottam.
Felkaptam a táskám, és elindultam utána.
- Én a folyosó végén vagyok, te? - állt meg.
- Nem tudom - csóváltam a fejem.
- Majd írj, ha van valami és jövök - tette a kezét a vállamra.
- Jó, rendben - bólogattam.
- Oh, Viki, gyere mutatom hol leszel - jött arra Patrik.
- Oké - követtem.
- Itt is van, menj csak be - mutatott az ajtóra.
- Köszi - mosolyogtam rá.
Benyitottam, majd egy félmeztelen Zozoval találtam magam szembe. Ránéztem, majd gyorsan odasiettem az ágyhoz. A végébe ledobtam a cuccom, majd kivettem a kötelem és a JBL-em, majd kimentem a szobából. Elővettem a telefonom, és elnavigáltam magam a skateparkig, ahol letettem a JBL-em, rákapcsolódtam, és gyakoroltam az ugróköteles számom.

(Ilyesmit képzeljetek el)
--itt egy videó lenne csak nem találom... :((--

Miután úgy gondoltam, hogy ez már jo lesz, úgy gondoltam, hogy csak hallgatom a zenét. Leültem a földre. Majd azt vettem észre hogy énekelek. Felszabadult voltam mint eddig még soha. Nem éreztem, hogy bármi baj is lenne.
- Ahh, végre... Ez kellett nekem - dőltem hátra a földön, és becsuktam a szemem.
Csináltam egy képet instara, mert úgyis régen voltam aktív.

(Vegyétek úgy, hogy nincs ott senki)
______________________________________

Location: Gyula Skatepark

prlg_viki: Még itt is gyakorlok🙃#jumprope #skatepark #dance

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

prlg_viki: Még itt is gyakorlok🙃
#jumprope #skatepark #dance

Liked by h_natii and 665 others

h_natii: Mi történt?🙁❤️
prlg_viki: Csak egyedül akartam lenni 🙃

_csak.egy.depis.kotsog_: Ez mit keres ott? xd
h_natii: szeretnél ott lenni mint ő...🙄

patrik_kempf: Megvan az elveszett báránykánk zozokempf
zozokempf: patrik.kempf Mit keresel te ott?? prlg_viki
prlg.viki: zozokempf Örülj neki, hogy nem voltam ott a szobában 🙄
zozokempf: prlg_viki Mivan?! Nahjo indulok érted🤦
______________________________________

- Aish, pedig én csak egyedül akartam lenni kicsit... Hát,..csak nem ér ide olyan gyorsan - vontam meg a vállam, majd elkezdtem táncolni, hogy addig is megnyugodjak.

-----------------------------------------------------------
Haliii, itt is a 2. Rész. Az ugróköteles rész abból jött, hogy én magam is ugrókötelezek, ezért gondoltam bele teszem😅
Hogy telt a hétvégétek? Én tegnap lesétáltam 5 km-t szóval eléggé elfáradtam, de meséljetek😙❤️
-----------------------------------------------------------

Barna Herceg BMX-en  ||Kempf Zozo FF.||Where stories live. Discover now