🥀 19. 🥀

1.4K 66 16
                                    

Elindultak a többiek, én meg hátul sétáltam fülhallgatóval a fülemben. Örülök, hogy Zozoval tisztáztuk amit tisztázni kellett, de egyben féltem is, hogy most mi fog ezután történni. Sehogy se akartam elhinni, amit Kornél mondott. Meg akartam kérdezni tőle, de úgy voltam vele, hogy ráér később is. Aha, csak nem mindegy, hogy mikor később.
Odaértünk a Skatepark-hoz, mikor kivételesen nem mentem hátra, hanem úgy gondoltam, hogy felülök a spine tetejére és live-olok Instagram-on, úgyis helyzet jelentést akartam adni magamról. Így nem kellett felhívnom annyi embert és elmondani ugyanazt.
Gyors megigazítottam a hajam, és vártam, hogy bejöjjön valaki.
Körülbelül 2 percet se kellett várnom, mikor becsatlakozott Nati, meg egy volt osztálytársam. Rögtön megkérdezte mi újság velem, meg ilyesmi. Eddig nem volt semmi baj. Majd mikor egyre többen bejöttek és kérdezgettek, hogy "tényleg együtt vagy Kempf Zozoval?" meg "te vagy az aki Zozoval csókolózott??" egyszerűen befejeztem a live-ot. Egy jó darabig csak néztem magam elé, zene hallgatás közben, majd mikor ezt a tevékenységet meguntam, inkább néztem a fiúkat, hogy ügyeskednek.
Mikor szünetet tartottak, odamentem Kornélhoz.
- Beszélhetünk? - kérdeztem.
- Persze mond - vetette oda hanyagul.
- 4 szem közt...
- Ahh, jó - állt fel, és elmentünk az egyik ív mögé.
- Nah szóval... - kezdtem, miközben az ujjaimat tördeltem - Mi ez az egész? Hogy érted hogy nincs közöd hozzám és hogy nem is vagyunk rokonok?
- Egészen egyszerűen. Csak örökbe fogadott gyerek vagyok. Nem vagyok az unokatestvéred, csak papíron - rántotta meg a vállát, mintha ez olyan természetes lenne.
- Akkor eddig miért titkoltad? Miért nem mondtad el? - kérdeztem idegesen.
- Mert gondoltam majd "anyáék" elmondják vagy valami, de ebből nem lett semmi. Szóval lépnem kellett - válaszolta immáron ő is idegesebben mint az előbb.
- És... Miért pont úgy kellett lépned, hogy nekem keresztbe tegyél és majdnem tönkre tedd a magánéletem? - nevettem fel keserűen.
- Ha tudnád mennyi mindent el kellett viselnem miattad... Meg aztán megköszönhetnéd, hogy felnyitottam a szemed és észre veszed, hogy mekkora seggfej... és most ne azzal gyere, hogy "de te akartál eljönni miatta" az se én akartam - túrt a hajába idegesen.
- 1, nem seggfej és egyáltalán nem olyan mint amit a te agyad képzel és mi az hogy megköszönhetném? Mit? Hogy lefotóztál minket, és kirakattad Mátéval, hogy mindenki kurvának higgyen? 2, mi az hogy nem akartál jönni? - hadonásztam dühösen mondandóm közben.
- Csak azért jöttem el, mert anyád könyörgött nekem, mert, hogy annyira el akarsz jutni egy ilyen szarra. Én hülye meg beleegyeztem, de már bánom, hogy egyáltalán hozzátok jöttem - vágott közbe, és rendesen izzott a szeme az idegtől.
Ijedten léptem hátrébb, és elnéztem az ív mellett, majd mikor a tekintettemmel nem találtam Zozot, mit ne mondjak, bepánikoltam.
- Amúgy meg én szóltam Máténak is, hogy itt vagy - vigyorgott rám - igazából egy egész hálózatba bekerültél és ebből már nincsen menekvés, csak ha nem vagy elég merész és körültekintő.
- M.. mivan? - néztem rá ijedt szemekkel.
- Majd meglátod..
Láttam rajta hogy még nem fejezte be, de ahogy mögém pillantott és elindult abba az irányba, sejtettem, hogy van itt valaki.
- Hagyd békén őt - hallottam meg egy először ismeretlen hangot.

----------------------------------------------------------
Vajon ki lehet az a titkos hang?🙈

Random kérdés: Mit szóltok a digitális oktatáshoz?

Amúgy... Össze tudjuk hozni születésnapomig (20.-áig) a 10K-t?🙈🤧👉👈💕
-----------------------------------------------------------

Barna Herceg BMX-en  ||Kempf Zozo FF.||Where stories live. Discover now