🥀 16. 🥀

1.6K 62 17
                                    

- Ezt nem hiszem el... - suttogtam idegesen, majd az asztaltól felállva felszaladtam a szobába és bezártam az ajtót.
- Miért kell ilyenkor felbolygatni az életem? - ültem le az ágyra csalódottan.

-----------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by veg.brigi and 750 others

blzs.matee: Még jó, hogy pár napja szakítottunk khm khm...🤦
With prlg_viki and zozokempf

veg.tami: Ez az a k*rva akiről meséltél?
blzs.matee: veg.brigi Azaz

zozokempf: Nem tudnád békén hagyni szegény lányt? Ígyis sokat szenvedett miattad!! Gyorsan szállj le róla ha jót akarsz magadnak
blzs.matee: zozokempf Na megjött a hős szerelmes🙄
zozokempf: blzs.matee Jó tudni, hogy szerelmes vagyok 😂
blzs.matee: zozokempf Úgy faltátok ott egymást, tuti van köztetek valami, bár én nem ajánlom a kislányt. Ha túlságosan megszereted, elfog dobni magától. Tapasztalat
zozokempf: blzs.matee Engem oktass ki lányok terén. Tudom mi a dolgom.
blzs.matee: zozokempf Hát, te tudod.

prlg_viki: Honnan van ez a kép??!
blzs.matee: prlg_viki Lám lám, csak nem lebuktál?
prlg_viki: blzs.matee Mivan?
blzs.matee: prlg_viki Tudod te azt nagyon jól. Amúgy az egyik táborostól😁😁

_csakegylany_: Úristen, Zozonak titkos szeretője van 😱🙈
mindennevfoglalt: _csakegylany_ Hogy néz ki az a csaj?🙄🤢

zozo_my_boy: Tiszta kamu az a csaj, mint egy beállított modell🤢

View more (45) comments

-----------------------------------------------------------

Éppen azon gondolkoztam, hogy ki küldhette el a képet, amikor belépett a szobába Zozo.
- Én is láttam... - ült le velem szembe.
Válaszul csak lesütottem szemem, és a padlót figyeltem. Azt hittem mond majd valamit, de csak eldőlt az ágyán.
Gondolatainkba merülve néztük a plafont. Majd a lehető összes oldalammal amibe be tudtam lépni, jelentettem a posztot. Lementem inni, de mindenki úgy nézett rám, hogy inkább visszamentem a szoba felé, de inkább a folyosón leültem a fal mellé.
- Most tuti mindenki azt hiszi, hogy kurva vagyok és, hogy Zozo csak egy alkalomra kéne. Ezer százalék... - gondolkoztam magamban. Nem tudtam, hogy fogom ezt helyrehozni, de meg kell próbálnom. Meg fogok őrülni, ha nem fog velem beszélni, vagy ha nem bújhatok hozzá.
Csak azt nem értem, miért a rosszfiúkat találom meg... Ha nem ismerem Mátét, nem lenne ez a helyzet.
- Te meg miért ülsz a földön? - hallottam meg Kornél hangját.
- Mert nem akarok bemenni a szobába - ráztam meg a fejem.
- Ja, az Instagram-mos poszt miatt?
- Ahham.. Nem tudod, hogy ki volt? - néztem rá.
- Nem, fogalmam sincsen. De nem volt egy szép húzás - ingatta a fejét.
- Nekem mondod? - nevettem fel kínosan.
- Menj be, felfázol - húzott fel a földről.
- Lehet az lesz - igazítottam meg a ruhám, majd unoka öcsém után néztem, aki távolodott tőlem. Az utóbbi időben mintha megváltozott volna. Nem látom rajta az önfeledt szórakozást. Mintha bántaná valami, de nem akarja elmondani. Ilyen gondolatok keringtek a fejemben, mikor óvatosan kinyitottam az ajtót és beléptem az ajtón. Szó nélkül elhelyezkedtem az ágyon, majd a fülesem zsinórját kibogozva, videót kezdtem nézni.
- Szótlansági fogadalmat tettél? - szólalt meg hirtelen Zozo.
Hangja melegséggel töltött el, jól esett, hogy hozzám szólt. A fülesemet kihúzva a fülemből, válaszoltam.
- Nem... - tettem le a kezemből a készüléket.
- Figyelj, muszáj beszélnünk - mondta komoly hangon.
- Igen, tudom - nyeltem egy nagyot.
- Mi az, hogy "pár napja szakítottunk"? - nézett rám értetlenül.
Először nem értettem mit kérdezett, de leesett, hogy arra gondol amit Máté kirakott.
- Nagyjából azt akarja elhitetni, hogy együtt voltam vele, de az a "pár napja szakítottunk" azt tükrözi, hogy pár napja jött rá, hogy kellenék neki - ingattam a fejem.
- Ohm, magyarul úgy tüntet fel, mintha 2 napra rá már mással jöttél össze? - kérdezte, ahogy láttam már valamit ért belőlem.
- Igen... Ezért is hiszi most mindenki azt, amit te is... - mondtam halkan a végét.

----------------------------------------------------------
Itt is az új rész, remélem tetszik😅❤️
Nagyon köszönöm, hogy már 5K-nál tart a megtekintés szám 🤧❤️ Nagyon imádlak titeket 💕💕 Sose gondoltam, hogy idáig eljut a story, mikor elkezdtem 🙈❤️
----------------------------------------------------------

Barna Herceg BMX-en  ||Kempf Zozo FF.||Where stories live. Discover now