- Ohm, meg tudod mutatni a fürdőt? - szedtem ki a táskámból a pizsim, meg a neszeszerem.
- Persze gyere - állt fel az ágyról.
Nem volt messze, és örültem, hogy nem sokan használják ezt a fürdőt, mivel 2 fürdő van ezen a szinten, és a másik közelebb van a többi szobához.
Gyorsan lepakoltam és letusoltam, majd felkaptam magamra a New York-os pizsimet, majd visszamentem a szobába.
Leültem az ágyra majd ölembe véve Zozo pulcsijat, (amit csak random kivettem a táskájából) kezembe véve a telefonom, Instagram-mot lapozgattam.
- Már megint lopod a cuccom? - ért vissza Zozo, de hát pólót már lusta volt felvenni, én meg haljak meg köszi, ezért csak egy pillanatra néztem rá.
- Nem tehetek róla, hogy menő cuccaid vannak - rántottam meg a vállam, miközben a telefonon képernyőjére fókuszáltam.
- Ne hidd azt, hogy minden cuccomat csak úgy megengedem, hogy hozzányúlj - feküdt el az ágyán.
- Ennyire birtokló azért nem vagyok - nevettem.
- Akkor mennyire? - nézett rám vigyorogva.
- Mármint.... Aaah, hagyjuk - esett le mit mondtam, majd az ágyon ültem fejemet eltakarva.
- Miért érzem azt, hogy az ilyen kis beszólásaid őszinték? - nevetett.
Felé fordultam, de nem voltam felkészülve, hogy előttem van.
- Miért érzem azt, hogy meg fogok őrülni - mondtam magamnak halkan, miközben a szemébe néztem. A szeme biztatóan nézett az egyémbe, ami miatt nem is tudom miért, de, szó szerint, a nyakába borultam, magamhoz szorítottam, és csak hagytam, hogy a könnyeim utat törjenek.
- Mi a baj? - suttogta, miközben a hátamat simogatta.
- Nem tudok dönteni - kiabáltam suttogva. (Amikor nem akartok kiabálni, de mégis xd)
- Miben? - tolt el magától, hogy a szemembe nézhessen.
- Az akiről beszéltem.... - sóhajtottam egy nagyot.
- Aki miatt félsz a sötétben?
- Igen...
- De te mondtad, hogy csak volt a crushod? - nézett értetlenül rám, ami miatt egy apró mosolyra kúszott a szám.
- Eddig azt hittem, hogy ha elköltözik, nem fog érdekelni, de kiderült, hogy nem...
- Jó, hol lakik? - állt fel idegesen.
- Nem kell ebből ekkora ügyet csinálni - kaptam el a kezét.
- Jól van.. - sóhajtott egyet, majd visszaült a földre.
Később összetoltuk a 2 ágyat és társasoztunk, annyit de annyit nevettünk, régen voltam ennyire felszabadult és boldog. Pedig ha tudtuk volna, hogy mi vár ránk másnap....
______________________________________Location: Ahol te sohasem leszel :)
prlg_viki: Lelkizésekbæ🙈
with zozokempf
Liked by p_kornel and 163 others
h_nati: yay, two dream is done🙈❤️
prlg_viki: h_nati Of Course gurl🤧❤️zozokempf: ugye tudod, hogy ezt nem fogom annyiban hagyni? Úgyis megkeresem...
prlg_viki: zozokempf Hagyd... Úgysem lenne jobb..
zozokempf: prlg_viki Túl sokat ártott, hogy ezt annyiban hagyjam... Nem fogom hagyni, hogy teljesen kifordulj magadból
prlg_viki: zozokempf Csak nehogy te gyere ki rosszabbul😞p_kornel: Hát ti?😂 prlg_viki zozokempf
prlg_viki: p_kornel Hát te?😂View more comments...
______________________________________
YOU ARE READING
Barna Herceg BMX-en ||Kempf Zozo FF.||
FanfictionParlag Viki mit meg nem adott volna azért, hogy egyszer élőben láthassa a példaképét, ami meg is adatott neki, ugyanis az unokaöccse úgy döntött, hogy jelentkezik a Ride Zone táborba, ahova nővére elkísérte. Ha érdekel, hogy alakult a fiatalok sors...