Carmen, aslen Bizet'in 4 perdelik opera oyunun ismidir. Merimee'nin Carmen romanından esinlenerek Bizet'in bu operayı oluşturduğu söyleniyor. Fakat ben Carmen'in hikayesinden etkilenmeme rağmen, bu oyunun dönemi içerisinde aldığı tepkilerden daha çok etkilenmişimdir. Kendi çağı içerisinde etiğe uymadığı için aşağılanır ve terbiyesiz olarak görüldüğü için halk tarafından hem büyük bir öfke hem de büyük bir nefret alır. Bizet ise bu olayların ardından üç ay sonra vefat eder, çoğu kişi onun bu olanlara karşı olan üzüntüsünden öldüğünü söyler. Gerçek nedir bilemem lakin döneminde alacağı tüm o berbat kini bilmesine rağmen bunu yayınlamaktan korkmamış Bizet benim için büyük bir ilham oldu. Ve Bizet'in Carmen'i ile benim hikayemin Namjoon ve Jin'i arasında güzel bir köprü kurduğumu hissettim. Carmen Habanera'yı sayısız kez dinledim ve bu hikaye kafamda sürekli Carmen ile birlikte şekillendi. Hikaye bana ait,benim kurgum ve Carmen'in hikayesiyle hiçbir alakası yok tamamen bağlantısız. Yine de bana büyük ilham olan bu eşsiz eseri hikayemin ismi yapmak istedim. Umarım zevkle okursunuz ve bu benim şuan için yayınlamış olduğum dördüncü hikaye olsa da aslında yazdığım ilk fanfiction...Bana özel kalmasını istediğim için uzun süre paylaşmayacağımı söyledim kendime ama bir şekilde bunu sürekli paylaşmamı söyleyen, madem bir işe giriştin bunu da paylaş diyen iç sesime kulak vermek istedim. Carmen benim için özel, Namjin de öyle. Sizin için de öyle olmasını umarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CARMEN
FanfictionYazdıklarını kimseyle paylaşmayan Namjoon, resimlerine hayran olduğu ressam ile tanışır ve yazdıklarını paylaşacağı birini bulmuştur, kalbini de öyle. KNJ | KSJ