Felkeltem a szokásos ébresztőmre. 5.30-kor kipattantam az ágyból. A ruháim lefekvés előtt mindig kikészítem. Felvettem a szokásos fekete holmijaim, kisminkeltem magam, megfésülködtem majd 7-ig folytattam a könyvem olvasását. 6.55-kor csippent a telefonom. Új üzenet érkezett: Andrew Smith. Megnyitottam.
Andrew: Jó reggelt! Már itt várlak
Én: Neked is jó reggelt! Megyek is
Andrew: KFelkaptam a cuccom majd kiléptem a ház ajtaján. Andrew sehol nem volt. Körbe néztem. Egy erős kéz megfogott majd betuszkolt egy fekete kocsiba.
-Engedjen el! Ki maga?!
-Andrew küldött.Ekkor már rám zárta a kocsiajtót is. Megnéztem a mellettem lévő ülést. Andrew ott ült.
-Bocsáss meg a bánásmódért, de mifelénk ezt így szokás.
Nem tudtam megmukkanni se. Egy fekete, lesötétített kocsiban ülök a kíváncsiságomnak és a naivságomnak hála.
-Nos...-kezdte Andrew-Apádat megölték mint tudod.
-Nem mondtál eddig újat sajna.
-Tudom majd most. Tartozása volt a mi rivális maffia bandának.
-Tartozás?!
-Póker. Lényeg: elküldték egy emberüket szedje be a pénzt ha meg nem adja meg ölje meg.
-Azta...Elgondolkodtam. A sírás szélén voltam újra. Én apámat nagyon szerettem és soha nem gondoltam volna, hogy van egy élete amiről én mit sem tudok. Most tényleg...póker? Nem bírtam felfogni. Mégiscsak elkezdtem sírni kitört belőlem. Ekkor Andrew átkarolt.
-Ne sírj...van egy ötletem...
-Igen?
-Állj bosszút. Nem egy családot tettek tönkre ezek.
-Miért ti nem?
-Az most mellékes. Állj be közénk.
-Miért tenném?
-Mert a bosszúnál nincs jobb érzés. Segítő kezet nyújtok feléd. Feltéve ha elfogadod.Annyi düh volt bennem...Ő nyújtotta a kezét. Elfogadtam. Megpaskolta a fejem tetejét.
-Sofőr az iskolába kérem.
-Igenis.Elvitt iskolába. Egy kicsit messzebb szálltunk ki. Rám nézett és egy kis mosoly jelent meg a szája szélén.
-Figyelj...Senkiben nem bízhatsz...Főleg nem a barátodban vagy micsodádban.
-Peterben?
-Igen Peterben. Gyanús nekem már láttam valahol.
-Szerintem csak összekevered valakivel. Na, de kéne menni.
-Rendben menj előre majd én 5 perc múlva megyek. Amúgy is még elszívok egy cigit.
-Rendben. Majd találkozunk, szia.
-Szia.Beléptem az iskola kapuján. Felmentem az osztályba. Ez már most nem volt egy szokványos nap. Odamentem a lányokhoz beszélgettem velük. Valaki átölelt hátulról. Peter volt az.
-Szia Baba.
-Szia.-mondtam mosolygósan.Ekkor fogta magát és otthagyott. Meglepődtem picit, de beletörődtem. Elgondolkodtam azon amit Andrew mondott. Nem tudom igaz lehet-e vagy sem...Sajna azt tudom, hogy nem érzek olyan sok mindent Peter iránt. Nem is tudom miért mentem bele, kb csak elkapott a pillanat heve. Ha ez nem lenne elég nem keres soha, nem foglalkozik velem, nem sétálunk soha, beszélünk pár szót az osztályba aztán ennyi. Eldöntöttem magamba: neki is és nekem is jobb lesz ha ennek vége. Ez a tipikus toxikus kapcsolat féle, mert ha már beszélek egy fiúval is egyből odajön és a fejemhez vágja nem szeretem. Becsöngettek. Úgy terveztem nap végén elmondom neki aztán lesz ami lesz. Történelem cuccom kihelyeztem a padra aztán kezdődhet is. Kaptam egy kis cetlit hátulról. Andrew és Nicole ül mögöttünk. Kibontottam a kis cetlim. "Órák után a parknál". Hátra fordultam majd bólintottam egyet. A nap további része amit az iskolában töltöttem nem olyan érdekes. Nevettünk valamikor stb...Engem meg fűtött a bosszúvágy. Vége lett a sulinak és mindketten a park felé vettük az irányt. Még nem szakítottam, mert órák után szerettem volna. Ahogy így mentünk a barátom jött velem szembe kézen fogva egy lánnyal. Kikerekedett szemmel meredtem rá.
-Öhm...Ez nem az Sarah aminek látszik. Amúgy is mit keresel te Andrewwal?!-elengedte a lány kezét egyből.
-Hát én nem csalok meg mást veled ellentétben! Vége.Őszintén szívem mélyén tudtam végig mi a helyzet, de nem szerettem volna magamnak bevallani. Bementünk a parkba és elkezdtem zokogni.
-Jól vagy?
-Nem...-mondtam sírva-Nagyon nem...
-Nyugi nincs semmi baj...-simogatta a hátam.
-Ez már nem az első, hogy megcsalnak gyorsan túl leszek rajta...Tudtam végül is, hogy nem szeret, de az, hogy meg csal az már sok. Mindegy hagyjuk is.
-Ma eljöhetnél a házunkhoz.
-Miért?
-Körbevezetnélek.
-Ohh rendben..
-Indulhatunk?
-Igen.Elindultunk a kocsi már várt minket. Beszálltunk.
-Igazából valamiben hazudtam.
-Miben?
-Abban ami apáddal történt...
-Ezt, hogy érted?
-Igazából nem tartozása volt neki póker miatt...
-Akkor?
-Ő volt a maffia vezető...Üdv a családban fogadott hugi.
YOU ARE READING
A maffia tán mégse veszélyes?/BEFEJEZETT/
RomanceSarah apját megölik, egy borzalmas titok miatt...ezáltal bekerül egy olyan világba amit még nagyon nem ismer...vajon mi lesz a sorsa? #13 in maffia🔫💸⭐️ #1 in teens👠👗⭐️