Felkeltem az ágyamból. Kikészítettem a ruháim majd megcsináltam a reggeli rutinom, majd lementem, mert a szobám az emeleten volt. Andrewot kerestem. Közbe kicsit körbe néztem a házba. Sétálgattak ide-oda. Annyira gyönyörű volt az egész ház, hogy az szinte hihetetlen. A miénk se volt csúnya ház, de ez...mint egy palota. Körbenézésem közben jött az ötlet, hogy ideje lenne megkeresni a drága Andrewot, mert még elkések itt az iskolából. Elmentem az étkező fele. Hát kit találtam ott ha nem Andrewot amint két pofára palacsintát eszik. Ő volt egyedül az étkezőbe. Ehette is amúgy a palacsintát, mert előtte volt egy hatalmas tállal. Rendesen aranyos volt. Mint a 6 éves kisfiúk úgy nézett ki amikor rám nézett a szemeivel.Lenyelte a falatot majd egyből köszönt is.
-Jó reggelt. Ez a palacsinta isteni. Kérsz?
-Neked is jó reggelt. Nem köszönöm.
-Ahh nem tudod mit hagysz ki. Ez maga a csoda.Ekkor egy idősebb hölgy jött ki a konyha felől. Mosolygott még a szeme is ahogy ránk nézett. Megállt Andrew előtt egy kicsivel.
-Ezt örömmel hallom. Margith néni vagyok. Én vezetem a konyhát.
-Örvendek Sarah vagyok.
-Nagyon sokat hallottam rólad Aranyom.Csak mosolyogtam nem szóltam semmit. Margith néni elvitte a tányérokat, én is segítettem benne. Ezután leültem Andrew mellé majd ránéztem az órára. Észre vettem 8 óra.
-Andrew! Elkéstünk!
-Oops...Semmi baj egy orvosi lesz.
-Hogy micsoda?!
-Drága ne görcsölj annyira rá. Amúgy én állítottam az órád egy órával későbbre. Annyira aranyos voltál előbb.
-Haha nagyon vicces vagy. Te is nagyon vicces leszel ha megpofozlak.
-Hajrá most még hagyom is magam.Viccből csak megemeltem a kezem ő pedig elkapta. Az arca az arcomtól kb 1 cm-re volt. Az orrunk össze is ért. Éreztem a levegőt amit kifújt az orrán keresztül. Mélyen belenézett a szemembe. Szinte már a lelkem simogatta az a tekintet. A szívem hevesen vert, pulzusom az egekbe szökött. Még sose éreztem magam így.
-Csak ennyit tudsz?
Ekkor kikaptam a kezem a keze közül. Éreztem, hogy elpirultam. Csak csöndben lapítottam ott az asztalnál, egy mukkot nem mertem szólni.
-Na hozd a cuccod, indulunk. Fél 8-ra bent leszünk.
-Rendben.Egy fél órára volt tényleg innen kocsival az iskola. Beértünk. Szokásos reggeli rutinom volt. Annyi új hírrel bombáztak meg, hogy ejha. Nicole összejött azzal az új cserediákkal aki mindig köszönt neki meg olyan cukin nézett rá. Bár már vagy 1 hónap óta alakult ez köztük. Veronica, Nicki és Greta tegnap látták az exem más lánnyal. Mondtam nekik meg se lepődök. Elmondtam mi volt tegnap mármint egyedül mentem a mesében nem Andrewwal. Lényeg a lényeg: vége. Nagyon jól esett velük beszélni. Nem tudom rég voltam ilyen boldog. Becsöngettek az első órára. Szerda volt szóval önvédelemmel kezdtünk. Ezt az órát követte egy nyelvtan, irodalom, történelem, rajz és ének. A nap hamar elment. Megbeszéltük a lányokkal elmegyünk valahova és megiszunk valamit. Én előtte még meg szerettem volna keresni a sapkámat. Mondtam nekik menjenek előre. 5 perc keresés után meg is találtam. Ezután lementem a lépcsőn és ki az ajtón. Úgy gondoltam most rövidíteni fogok, hogy előbb utolérjem őket. 5 perccel azután, hogy áttértem a rövidebb útra éreztem, hogy követnek. Egyre gyorsabbak lettek mögöttem a léptek. Hát én is elkezdtem futni. Nagyon jó futó vagyok, de a mögöttem lévő ember még gyorsabb volt. Jött egy fekete kocsi közben ő pedig betuszkolt majd beült mellém. Gyorsan nyúltam a másik oldalon lévő kilincsért, de a sofőr benyomta a zárat. Ránéztem az elrablómra. Csukja volt rajta csak a zöld szemét láttam.
-Ki vagy te?!
Ekkor levette a csukjáját és olyan meglepetés ért ami ritkán szokott.
YOU ARE READING
A maffia tán mégse veszélyes?/BEFEJEZETT/
RomanceSarah apját megölik, egy borzalmas titok miatt...ezáltal bekerül egy olyan világba amit még nagyon nem ismer...vajon mi lesz a sorsa? #13 in maffia🔫💸⭐️ #1 in teens👠👗⭐️