Amikor beültünk vettük észre nem a mi kocsink. Nem más ült elől mint egy 4o év körüli férfi. Már kezdtem elgondolkodni azon, hogy csak 40 éveseket alkalmaznak. Gyorsan kiakartam nyitni az ajtót, de lenyomta a férfi a zárat. Ekkor olyat tettem amit nem gondoltam volna. Megfogtam a férfit és elkezdtem fojtogatni. Most ha nem volt résen nem volt résen. És mit tehet egy 18 éves lány egy kigyúrt férfi ellen. Gyorsan megnyomni a gombot. Megnyomtam. Mama gyorsan kiszállt...ekkor egy lövés dördült. Elengedtem a férfit aki elájult. Oldalra kaptam a fejem. Mama meg volt lőve a vállán. Gyorsan intettem felé, hogy szálljon be. Épp szállt volna be amikor újabb lövés hangja csapta meg a fülem. Mama összerogyott. Magassarkú kopogása ütötte meg a fülem.
-Kis unokám! Hát, hogy vagy Bogaram?
-Te rohadék!
-Ne beszélj így a saját mamáddal.
-Te nem vagy a mamám! Soha nem is voltál!
-Ohh te kis...Épp húzta volna meg a ravaszt amikor eldördült mégis egy lövés...viszont nem nagymamáéból. Összerogyott. Elkezdtem zokogni.
-Későn jöttem...
Scott állt ott. Könnyek peregtek a szeméből végig az arcán. Kiszálltam a kocsiból és jó szorosan megöleltem. Ő vissza ölelt és egymás vállán zokogtunk. Ő azért, mert meghalt az édesanyja én pedig azért, mert végre Apa nyugodtan, békében lehet. Mindenki meghalt aki benne volt a merényletében. Viszont egyet nem értek...igazából ki ölte meg apámat...mivel mondta annó egy srác, hogy ő ölte meg apámat, de viszont akkor a bácsikám miért mondta, hogy ő? Nem tudtam ezek után kihez fordulhatnék kérdésekhez. Úgy éreztem még nincs vége. Főleg amikor Scott pisztolyt szegezett a fejemhez.
-Scott...Te meg mit csinálsz?
-Nos, elmondom akkor, hogy halt meg az apád. Úgy kezdődött minden, hogy Karácsonykor felkeresett a nagyid, hogy apád azt szeretné ha vége lenne a maffiának. Ez senkinek sem lett volna jó. Szóval én, Sarah, Andrew, Peter, a bácsikád és a nagyid úgy határoztunk eltesszük láb alól...csak aztán én kiszálltam...Ekkor a pisztolyt elrakta. Leült és mutatta üljek le mellé. Így tettem.
-Miért nem állítottad meg őket?
-Mert onnantól rám is vadásztak. Szerinted miért találtalak meg olyan későn? Mert menekültem. Ma is embereket küldtek rám amikor egy üzletet bonyolítottam.
-Értem. És ezután?
-Ezután jöttek rá, hogy marhák, mert van egy lánya. Érted mikor már megvan a tökéletes terv, hogy ki húzza meg a ravaszt, ki terelje el a figyelmét stb...hirtelen leesik nekik, hogy márpedig van egy lánya. Erre is kellett egy terv. Az volt a terv ugyebár, hogy Andrew elcsábít. Végül is sikerült neki gondolom. Vagy tévedek?
-Sajnos nem. Viszont ha kiszálltál mégis hogy tudod ilyen részletesen?
-Nyugi én tényleg nem baszlak át. Az a levél akkor íródott, még én is tanúja voltam, amikor mentem szólni apádnak, hogy mire készülnek. Nem csak a nem hivatalos vőlegényed vagyok hanem úgymond a testőröd is. És mikor mondtam, hogy szeretlek és komolyan gondolom sem hazudtam. Ismerlek már nagyon rég. Már pelenkát is cseréltem neked.-nevetett.Én egy kicsit zavarba jöttem amikor ezt mondta. Éreztem, hogy láng vörös az arcom.
-Figyelj...Menjünk haza. Ha most nem fogadod el a kezem is rendben van. Mostmár szabad vagy. Apád maffiájának vége. Vagyis hát te maradtál szóval már a tiéd. Te döntesz hogyan is válaszol.
A kezét nyújtotta felém...Nem tudtam vele tartsak vagy sem...Mélyen a szemébe néztem és tudtam mi a helyes.
YOU ARE READING
A maffia tán mégse veszélyes?/BEFEJEZETT/
RomanceSarah apját megölik, egy borzalmas titok miatt...ezáltal bekerül egy olyan világba amit még nagyon nem ismer...vajon mi lesz a sorsa? #13 in maffia🔫💸⭐️ #1 in teens👠👗⭐️