13.

257 24 6
                                    

  "Trebuie sa-mi prezinti si mie noii tai prieteni, sunt foarte curioasa" Chicoteste femeia.
"El e Minho sau cum ii place sa i se spuna, Lee Know, are littlespace, ca si mine, si e extrem de rasfatat. Oricum e adorabil" Spune tanarul mangaindu-l pe spate pe cel care de langa el, acesta zambindu-i.
"Hyunjin, mi-ai promis ceva ieri" Isi aminteste satenul imediat.
"Asta pana sa adormi ca ultimul porcusor, hyung" Isi da ochii peste cap amuzat de comportamentul celuilalt.
"Dar inca e valabila promisiunea! Nu-i corect!" Se bosumfla celalalt la privirea confuza a femeii.
"Ce i-ai promis?" Rade bruneta uitandu-se la cei doi.
"Ca o sa facem maraton de
filme, si da hyung, facem. In seara asta facem" Baiatul chicoteste cand aude un "yeey" de la hyung-ul sau iar bruneta ii priveste dragastos. Ii placea sa-l vada pe movaliu razand.
"Ce buni prieteni sunteti voi doi" Ii ciufuleste parul satenului care imediat chicoteste si incepe sa discute cu Han care-l ia imediat in alta camera.
"Hyung, cu scoala cum ramane?" Baiatul incepe sa se joace cu gluga de la hanoracul blondului lasand ingrijorarea sa-l cuprinda.
"E o scoala speciala care iti va prinde bine. Vei avea o asistenta care va fi menita sa te ajute. Dar te voi inscrie cand iesi din spital" Blondul isi lasa telefonul langa el scotand foaia din buzunar.
"Iar clasele? Am ramas practic in a 7 a.." Zice incet lasandu-i gluga si uitandu-se in jos.
"Hyunjin-ah, scoala e speciala si pentru aceste tipuri de situatii. Vei ajunge practic in clasa in care ar trebuii sa fii dar in timpul pauzei asistenta iti va preda materia pe care ai pierdut-o. Te asigur ca vei termina scoala la varsta normala si vei trece cu bine de toate" Il ia in brate femeia, tanarul zambind.
"Mersi" Baiatul isi afunda capul la pieptul ei inspirand mirosul de banane al femeii. Parfumul ei nu l-ar fi putut uita.
"Uite, vreau sa tinem legatura, iti scriu numarul meu si facem schimb de aceste numere. Asa o sa mai vorbim si vom fi mai mult sau mai putin prieteni" Tanarul aproba frenetic din cap la spusele doamnei si ia foaia pe care tocmai si-a scris numarul. Isi noteaza numarul in telefon si apoi si-l lasa pe noptiera.
"Totusi, hyung, unde o sa stau cand ies din spital?" Baiatul isi lasa capul intr-o parte confuz. Nu avea unde sa stea iar abia acum realiza acest lucru.
"La mine acasa, am o casa destul de mare iar camera mea e imensa. Ti-am pregatit deja patut special pentru tine, am decorat frumos cu postere, fluturasi, stelute, covorase. Am lipit abtibilduri cu personaje din desene pe mobila din partea ta de camera si mai multe. O sa-ti placa, crede-ma." Hyunjin ramase uitandu-se la acesta. Nu stia cum sa-i multumeasca pentru lucrurile pe care le face blondul pentru el. Era, este si mereu va fi foarte recunoscator pentru lucrurile astea.
"Si cand voi fi externat?" Movaliul se uita sceptic la aparatele care continuau sa bipaie enervant si la care era si este conectat.
"In 2 zile" Blondul il mangaie pe spate linistitor.
Femeia isi ia ramas bun de la movaliu si pleaca fericita ca insfarsit l-a putut intalni din nou.
  Hyunjin se intinde dupa mica punga unde si-a pus jucariile primite de la blond si o imprastie in pat incepand sa se joace cu niste cubulete. Felix deja stia ce se va intampla mai departe, movaliul se va juca cu jucariile vreo 2 ore iar apoi se va plictisii, se va uita la desene, va obosii si va adormii..toate acele jucarii ramand imprastiate si asteptand sa fie stranse de insusi blondul. Dar lui nu-i pasa, ar face orice pentru acel mic movaliu.
Ei bine, a fost exact asa cum a intinuit blondul. Blondul acum se chinuia sa stranga jucariile avand grija sa nu-i deranjeze pe cei doi little-li sub privirea lui Han.
"Felix, chiar trebuie sa-i impui niste reguli" Zice serios baiatul.
"Han, nu vreau sa creada ca iar e propietatea cuiva. Nu-i un animal caruia sa-i dau reguli si chiar nu vreau sa ajung sa-l fut drept pedeapsa" Isi da ochii peste cap.
"Eu nu l-am futut pe Minho" Baiatul se uita plictisit la blond.
"Hyung, oricum ai facut-o intr-o zi. Mai stii cand un badaran a flirtat cu el iar saracul neintelegand, vorbea cu acela? N-a mai mers 2 saptamani" Chicoteste Felix amintindu-si.
"Lasa trecutul in urma badaran mic" Han arunca cu o perna in el, blondul doar razand.
"Hei! Sunt mai mic decat tine doar cu o zi!" Blondul arunca perna inapoi catre celalalt.
"Tot esti mai mic, piciule"

  No' n-am mai dat pe la cartea asta de..sincer..habar n-am. Capitolul a iesit cam scurt dar ce sa faci, se intampla si d-astea.

O ultimă dorință l Hyunlix l DiscontinuedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum