Hyunjin se trezeste intr-o casa straina intr-un pat mare si incapator. Baiatul se ridica analizand incaperea. Un dormitor mare impartit in doua parti. Un pat mare si alb, un birou si un dulap mare toate aflandu-se in prima parte. A doua parte, partea in care era el, era un dormitor colorat si plin de micute decoratiuni pentru copii. Tanarul se aseaza la marginea patului observand ca era in pijamale albastre si foarte confortabile , Hyunjin zambeste privindu-le. In camera intra blondul vazandu-l pe Hyunjin treaz.
"Neata" Se apropie de el zambind cald.
"Neata, unde suntem?" Pe chipul sau se asternu o privire intrebatoare, privindu-l atent pe blond. Nu in fiecare zi te trezesti intr-o asemenea camera, nu?
"La mine acasa, piticanie" Blondul ii ciufuleste parul zambind iar movaliul pune un mic botic suparat.
"Nu eu sunt scundul aici!" Il impinge incet si incepe sa-si aranjeze parul. Blondul chicoteste iar dupa ce vede ca celalalt a reusit sa-si rearanjeze parul, il ciufuleste iar.
"Dar ce ai cu parul meeeu!?" Se revolta aranjandu-l din nou. Blondul zambeste.
"Nu-i vina mea ca acei carlionti adorabili parca cer disperati sa fie ciufuliti" Zice amuzat iar tanarul il imita pe un ton pitigaiat urmat de un "ce sa zic" pe un ton arogant.
"Lasand gluma la o parte, iti place camera?" Blondul intreaba iar mai apoi zambeste cand vede ca Hyunjin aproba frenetic din cap.
"Ti-e fomica?" Ii da o suvita rebela din ochi intreband si ii zambeste cald.
Baiatul doar aproba frecandu-se la ochi aratand, din punctul de vedere al lui Felix, adorabil. Odata ce vede asta, blondul il ia in brate avand grija sa nu cada si merge in bucatarie. Toata casa era decorata cate putin cu diferite jucarii si postere cu desene pe pereti iar tanarul se uita fascinat. Felix il lasa pe cel mic pe un scaun si incepe sa pregateasca masa dar nu inainte sa-i dea little-lului laptopul care e dat pe un serial interesant. Tot timpul in care blondul a pregatit mancarea, cel mic se uita fascinat la intamplarile de acolo.
Blondul termina relativ rapid de facut mancarea si o pune in fata movaliului, acesta mancand incet uitandu-se interesat la ecrsnul laptopului. Felix se aseaza si el la masa incepand sa manance holbandu-se, in adevaratul sens al cuvantului, la tanar. Era adorabil iar cand manca cu ochii atintiti spre laptop si mai chicotind din cand in cand era si mai adorabil.
Ceea ce a observat rapid blondul este ca cel mic a dezvoltat mai multe ticuri, printre care batutul din palme ca un copil atunci cand primeste ceva ce si-a dorit de mult. Era putin ciudat dar nu-l deranja. Felix nu avea de gand sa-l schimbe pe cel mic, nu acum cat inca se vindeca de ranile atat psihice cat si fizice.
Blondul este scos rapid din ganduri de o mana care ii este fluturata in fata.
"Te-am strigat de 5 ori" Baiatul se prefacu suparat iar blondul imediat mormaie un "scuze" mic.
"De ce ma strigai?" Felix incerca din rasputeri sa nu se uite la Hyunjin deoarece simtea ca se va pierde in ochii lui.
"Stii..m-am tot gandit la ceva" Blondul isi ridica o spranceana privindu-l.
"Te ascult" Felix il privi cu interes.
"Numai conteaza..."
Blondul incepu sa-l priveasca confuz dar decide sa lase subiectul deoparte. Isi pune mana pe fruntea lui, verificandu-i febra si decide ca cel mai bine pentru amandoi era un somn bun de dupa-amiaza, asta dupa o runda de jucat si de uitat la serialele lor preferate.
CITEȘTI
O ultimă dorință l Hyunlix l Discontinued
Romance"Dacă ți-ai putea pune o ultimă dorință, care ar fi aceea?" "Să fiu liber" ‼️ Toate evenimentele din aceasta carte sunt pura fictiune si nu au nicio legătură cu persoanele reale (inafara de anumite parti la aspect si nume), fiecare asemanare cu a...