5 erkek mi?!

428 36 0
                                    

Hatırlatma:
Abim: Y/N! BİRİ HEMEN DOKTOR ÇAĞIRSIN!
_________________~_________________
Jungkook'dan:
Evet yine prensesimiz bayıldı. Tabi abiside dururmu? Hayır, durmadan "DOKTOR DOKTOR" diye bağrıyor. En sonunda tanrıya şükür doktorcuğumuz geldi, ve gerekenleri yaptı. Neymiş baş ağrısından şoktan falan filan neyse bir yarım saat geçti.

Wj: Jungkook.

Bakışlarımı daldığım yerden çekip woo jine baktım.

Ben: Efendim?
Wj: Sence bana kızar mı?

Az gülümsedim ve omuzlarımı kaldırıp indirdim.

Ben: Neden kızsın ki?
Wj: Çünkü... Ahh çünkü bunca zaman ondan herşeyi gizledim, herşeyi ve hepsini öğrenip sonra beni affetmiycek di-
Ben: Yanılıyorsun. Yani bana göre öğle, hem eminim ki o seni ve dertlerini anlıycaktır buna hiç şüphen olmasın.

Başını düşünceyle salladı ve yere baktı.

Wj: Peki sen öyle diyorsan... ve unutmadan sana teşekkür ederim, kardeşimi sağ salim buraya getirdin. Sağol.
Jk: Rica ederim ne demek.

Birbirimize baktık ve gülümsedik.

Y/N'den:
Tanrım ben, ben hangi âlemdeyim ya önce gizemli dedem şimdi ise belalı abim!

Wj: Kardeşim iyi misin?

Çok iyiyim anlatamam. Benden o kadar şey saklayınız sonra iyi misin de. Lütfen şaka olsun!

Ben: İyim de abi burası neresi ya? En önemlisi bu ne diyor? Dedemiz yaşıyormu?

Diyerek ondan mantıklı bir cevap bekledim.

Wj:Yaniiii. Eevet yaşıyor ve burası da dedemizin yeri ve....
Ben: Veee.
Jk: Vee artık siz burda yaşıycaksınız sonsuza dek.

Şaşkınca jungkooka baktım.

Ben: S-Sonsuza dek? Pe-peki babam?
Wj: Bilmiyorum, dedem birşeyler yapacağını söyledi ama...
Ben: Demek sonsuza dek?
Wj: Evet sonsuza dek.
Ben: Son-
Jk: EVET SONSUZA DEK DEDİK YA allah halla ne kıt beyinli kızsınız siz ya.
Ben: Sen çok akılısın sanki şuradan beynine bakayım pirinç kadar birşeydir. Sen önce kendine bak!
Jk: Hı en iyisi yakışıklıyım ben. Elimi kaldırsam 50 tane kız.
Ben: Bana diyene bak benimki de-
Jk: Biliyorum. Senin şuana kadar 10 sevgilin oldu ama nedense hayla şu sonuncudan ayrılmak bilmedin ha.
Ben: Sonuncu mu? Haa jiminden bahsediyorsun.

Bunlar kavgalıydı değil mi? Anca aklıma geldi de. Eh hehe

Jk: İvit jimindin bihşidiyoyum. Sence ben ne diyorum?
Ben: Off aman! Abi al şunu gidin. Biraz düşündükten sonra yanınıza gelicem ben.
Wj: Pekii kardeşim.

Dedi ve gittiler yani şuan ne yapıcağımı şaşırdım ben şimdi bir kralın torunu olarak prensesmiydim? Bu biryanda çok güzel biryandan da çok ürkütücü sonuçta kurtların prensesiyim düşünseneze. Nerden geliyor bu olay başıma ve çok şeyde... birkaç dakika daha kaldım ve odamdan çıktım. Biraz etrafa bakındım burası harika bir yerdi. Olan üstüydü baya bir büyük saraydı, burda en fazla 20 kişi yaşaya bilirdi. Biraz dolandım dolandım merdivenlerden aşağ indim, ve karşıma biri çıktı beni gördüğü gibi eğilerek.

H: Prensesim birşey mi istemiştiniz?
Ben: Ben mi?

Bir anda bana baktı sonra hemen tekrar kafasını eydi.

H: Evet efendim, siz.

Bu durumu alışabilicekmiydim bilmiyorum artık.

Ben: Aaa şey abimleri sorucaktım da nerdeler acaba?
H: Prens hazretleri ve arkadaşları şuan bahçedeler. Buyrun sizi götürebilirim.
Ben: Peki.

Jeon Jungkook/Kurtalar ve Vampirler DiyarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin