I need you gril

250 22 2
                                    

Jungkook'dan:
Zaman geri alınır mı? Eğer öyle birşey olsaydı, emin olun ilk işim ilk aşkımı almak olurdu. Ondan nefret mi etmeliyim, yoksa sevmeye devam mı etmeliyim bilmiyorum. Çünkü beni ailem gibi bu kos koca yalan dünyada tek başıma bıraktı, ama diğer yandan içimden onu sevmeye devam ettmemi söyleyen bir ses var, anlayamıyorum... Şuan jimin'nin olayından 1 saat sonra y/n'nin babasının yanına kendim arabamla gittim. Tabi Woo Jin'de gelmek istedi, olan biteni benim değil onun anlatması gerektiğini kendi bana söykedi. Bende kabul ettim, ve birlikte gittik y/n'nin babasına olan biteni, her şeyi ayrıntılıyla anlattı. Babası ilkten şoka uğrasada gözyaşlarını tutamıyarak ağladı, benimde boğazım öyle düğümlenmiştiki. Bide üstüne ağlıcak gibi olunca hemen oradan ayrıldım, ve direkten arabama binerek dağlık bir alana sürdüm. Yolun sonuna geldiğimde arabamdan indim ve telefonumu açarak galerimdeki y/n'nin fotoğraflarıyla dolu olan albüme girdim. Eskiden y/n'den belli, belirsiz bir hoşlantı duyuyordum. Sonradan aşka dönüştüğünde kendime yediremedim, hevestir geçer dedim ama sonradan. Gizlice y/n'nin fotoğraflarını çekmem, Jimin'le yakınlaştığındaki kıskançlığım, beni fark etmemeye çalışmasındaki sinirim ve daha bir çoğuyla hepsi "Aşk"a eşitlenmişti. İşte o zaman fark ettim, o zamanı unutmak münkünmü. Y/n ile ilk öpüştüğümüz gün, Jimin'ni evindeydik ben bir bahaneyle y/n'ye yaklaşmaya çalışıyordum. Ama olmamıştı gideceğim sıra "Sarı çiyan" dediğime kızarak beni durdurmuştu. Biraz didişmemizden sonra kavgaya tutuşmuştuk saçlarımı hedef alarak çektirmeye çalışıyırdu. Daha dazla dayanamayarak, bende onun bileklerinden tutum bir süre bakışmamızdan sonra. Dayanamayarak onun dudaklarına yapışmıştım, (terbiyesizler sjsjjk) dediğim gibi işte o zaman farkına varmıştım...ama şimdi onsuzum, beni şuan yukardan izliyordur değil mi?

Ben: KİM Y/N!!! SÖYLE, NEDEN BENİ YANLIZ BIRAKTIN HA!? Ben, ben DEĞİLİM ARTIK Biliyormusun... (ağlıyor) birşey diyim mi? Yanlızlık çok güzel hele SENSİZlik yok mu? Ahahahaha r-resmen gel canımı al DİYOR!!! (Hıck) HAYATANDA BIKTIM, HAYATANDA NEFRET EDİYORUM Resmen artık hayat küçüken oynadığım kutu kutu pense'ye benziyor, önceden herkez önüne dönükiken sonradan bir bir arkasını dönüyor BANA!!! NEDEN PEKİ HA!? BEN NE YAPTIM!! SİZLERİ KAYBEDECEK HANGİ EN KÖTÜ İHTİMALİ YAPMIŞ OLABİLİRİM HA?! Bıktırdın, bıktırdı, bıktırdınız...dermanım kalmadı herşeye ardı ardına göz yumuyorum, bu artık bir tatlı sözle geçmez kim ne derse desin geçmez geçemez. Kader diyorlar,  ne kadermiş be! Ben kaderimde seninle s'onsuzluğu istemiştim...lanet OLSUN ki özlüyorum korkunç bir sancı gibi her yanım tutuşup acı içinde kıvranıyorum!! Ama durduracak birisini bulamıyorum, bir sen vardın yanımda ama dönmemle gidi verdin. Ve yine yanlız kaldım (sessizce ve ağlayark) yine her zaman olduğu gibi...

J-Hope'den:
Jimin'ni olayının ardından onu odasına almışlardı. Bir süre babasıyla tartıştı, sonradan tartışma sona erdiğinde içeriye girdim. Sanki bir gariplik sezmiştim, ama ne?

Ben: Aklından neler geçiyor senin?

Bakışlarını diktiği yerden alarak bana baktı.

Jm: Sen, sevdiğin kadını kaybetsen ne düşünürsün? Ya da neler yaparsın?
Ben: Peki bizi hiç mi düşünmedin?
Jm: Ne?
Ben: Biz seni arkadaştan öte, kardeşimiz gibi kabul ettik! Üzüldüğünde yanında olucak sana destek olucaktık! Ama sen, öylece çekip gitmeye karar verdin!
Jm:...........
Ben: Emin ol y/n senin şuanki halini görüyor, ve yine emin ol bu bizim gibi onu da derinden etkilemiştir.
Jm: Haklısın, ama diğer yandan delirdim aklımı kaçırdım bir o kadarda, çaresizdim bu-
Ben: Bu yüzden çareyi ölümde mi buldun?
Jm:........

Ona ne kadar kızgın olursam olayım, üzerine gitmemeliydim. Ama bu yaptığı tam anlamıyla kabul edilemez bir durumdu, biz onu kardeşimiz yerine koyduk, öz ailemize nasıl bakıyorsak onada öyle bakıyorduk. Ama belliki birileri bunun farkına varamamıştı...

Jeon Jungkook/Kurtalar ve Vampirler DiyarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin