~İyi okumalar~
Tae: D mi? Yoksa C mi?
Ben: Hımm D
Tae: Jimin ile hiç seviştin mi? Ya da öpüştün mü? Onu bunu geçtim başkasıyla yaptın mı? Onu da geçtim hamile kaldın m-
Jm&Jk: TAE!!!
Tae: Tamam tamam ya ne kızıyonuz
Jk: Of tae ağzından çıkanları kulağın duyardı da ondan.
Tae: Amaaan neyse. Pekii...doğru söyle Jiminle yattın mı?Dedi ve imalı imalı baktı.
Ben: Hayır.
Tae: Neden?
Ben: Jungkook haklısın tae beyinsiz olmasaydı oyunun kurallarınıda beynine kazırdı.
Tae: Sorumun cevabı?
Jh: Tae sadece 1 tane soru sorabiliyorsun. Neyse ben çeviriyorum.Diyerek çevirdi ve soru kısmı Suga, cevap kısmı Jungkook'du.
Sg: D C
Jk: CSuga düşündü düşündü derken tae kulağına yaklaşarak birşeyler fısıldadı.
Sg: Tamam git y/n'nin dudağından öp. Çok ergence ama yinede öp hadi.
Wj&Jm: HAYIR!Dediklerinde suga onlara sadece boş bir bakış attı.
Sg: Size noluyor lan burda şuan ben ve o karşılıklıyız. Yani üçüncüye gerek yok. Neyse hadi velet git Jimin'nin sevgili y/n'sinin Woo Jin'in de sevgili kardeşi y/n'nin dudağından öp yoksa alırsın meydan dayağını ona göre düşün.
Jungkook'dan:
Şuan sevinmelimiyim? Ama şuan düşününce;
Meydan dayağı
Jimin
Woo Jin
Y/N'nin dudağı
En iyisi öpmek hem en fazla nolur ki? Değil mi?Ben: Peki öpüceğim.
Diyerek y/n'nin yanına geldim. Tam yaklaşacağım anda anlımdan tutu ve azıcık kafamı arkaya itti.
Y/n: Oğlum sen yürek mi yedin?
Ben: Hayır et yedim.
Tae: Hadi artık öpüşün hadi hep beraber. Öpüş öpüş öpüş!Woo Jin ve Jimin hariç herkez öpüş diyordu. Noluyor ya? Burda Jimin ve y/n sevgi- O ne Woo Jin de öpüş diyor yani Jimin ise bana hayla öfkemi desem ne desem şaşırdım.
Sg: Gel Jungkook meydan dayağı.
Diyerek yanıma adımladı anda her iki elimi y/n'nin yüzünü avuçladım. Y/n omuzlarımdan ittiriyordu, en sonunda yardıma tae ve J-hope hyunglarım geldi. Y/n'nin iki kolundanda tutup arkasına koydular, artık etkisiz elemandı (birşey söyleyeceğim burda rahatsızlar olabilir. Özür dilerim şimdiden) bende tekrar yüzünü avuçladım ve dudağına yapıştım.
TANRIIIIM BU İKİ OLDU İKİ! İkinci defa öpüyorum resmen.
Jn: Ooooo Jimin sevgilin elden gitti be! Ama üzülme sonuçta bu alt tarafı bir oyun.
Dediğinde birkaç dakika sonra y/n'nin dudaklarından ayrıldım ve öylece gözlerine odaklandım. Neden bilmiyorum ama bu gözler benim...benim içimi rahatlatıyor ferahlatıyor ben bu koyu kahvenin yoğun rengini binbir insanda görürkün neden onlar benim içimi ferahlatmadı da y/n'nin kine bakınca sanki sadece onda varmışta bu renk sanki ilk defa görüyor gibiyim.
Jm: Ben bi' lavaboya gidip geliyorum siz devam edin.
Diyerek gitti bende o sırada olduğum yere tekrar oturdum. Oturmamla Woo Jin yanıma adımladığını anladım, sanarım kaçmalıyım. Ve hemen tekrar ayaklandım ve kurta dönüşerek sarayım dışına çıktım. Yani korkmuyorum ama bu işin berbat bir hâl alarak biticeğini bildiğim için, en iyisi gitmek dedim yoksa ben kim ondan korkan kim.
Jimin'den:
Deliricem, cidden deliricem. Resmen Jk benim önümde sevgilimi öptü hemde dudağından. Peki ya ben, ben sadece orda film izler gibi izledim bir kaç dakika sonra y/n kapıyı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon Jungkook/Kurtalar ve Vampirler Diyarı
WerewolfGenç kız artık bıkmıştı karmaşık hayatından, yaşamından ve kendisinden...Geçmişindeki sırlar perdesi teker teker aralanıyordu, gizlilikler açağa vuruluyordu artık. Geleceğinde büyük karmaşık bekliyordu onu. "Bu yük...Fazla" dedi kendine bedeni her n...