Merhabalar efenim,
yeni bölümümüze hoş geldiniz!Bölüme geçmeden önce bölümlerin ne zaman geleceği hakkında toplu bir bilgilendirme yapmak istiyorum bu paragrafa: Sınava hazırlanan mezun bir öğrenci olduğum için bölümleri belirli bir tarih vererek paylaşamıyorum. Zaman buldukça yazıp paylaşıyorum. Haziran'dan itibaren yaz aylarında daha hızlı bir şekilde daha çok bölüm gelecek fakat yine de kesin konuşmamakla birlikte –mazallah o dönem de herhangi bir pürüz çıkabilir çünkü– isteğim bu yönde. Şu anlık ayda bir bölüm şeklinde ilerleyebileceğiz gibi duruyor. Yazmak için zaman bulduğum her an yazıp paylaşmaya gayret gösteriyorum, teşekkür ederim buraya kadar okuyanlar için.
Şimdi bölümümüze geçebiliriz efenim. Artık yavaş yavaş deformasyon giriyoruz, ayrıca birinci bölümden itibaren yedi haftalık bir geri sayımımız vardı. Bölüm ismimiz de çok tatlı ve hoş sanki.
Hiç, öylesine. Söyleyeyim dedim. :)
Keyifli okumalar dilerim!
5. SIFIRDAN GERİYE SAYIM
"Hesapların ne kadar yanıltıcı olabileceğini matematik kabul etmez, hayat değil.ꫂ
8 Ekim 1999
Bugün Sarp bir haftanın yedi gün olduğunu öğretti bana ama hafta ne demek bilmiyorum. Yedi günmüş. Tek bildiğim bu. Çok uzun ama. Ben daha kısa bekliyordum. Bir de Sarp her sabah bir günün geçtiğini söyledi. Yedi gün geçince pezertosu muydu neydi, o oluyormuş. Çok çirkin bir kelime. Yazamıyorum da zaten. Ben kısa kelimeleri severim. Bu yüzden bana cumayı öğretti. Her yedi gün geçince cuma oluyormuş. Çok kafam karışıyor bu aralar, umarım düzgün yazmışımdır. Yazım da çirkin zaten. Sarp yazımın güzel olduğunu söylüyor sürekli ama Buse hiç güzel yazmadığımı söyledi. Eciş bücüşmüymüş neymiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIFIRINCI SOKAK
Acciónİzem Meva Ulusoy, bir gece ansızın evine giren bir adamı ne denli tanıyabileceğinin sınırlarını dahi bilmezken; fark etmeden bu sınırların etrafında dolaşmaya başlamış ve bu sınırların içerisine yaralı bir adamı da alacak kadar körleşmişti. Nefreti...