7.

2.6K 167 4
                                    

Amikor végeztünk az Egyfarkú elszívásával Pain mindenkit a szobájába parancsolt, és közölte, hogy holnap új küldetést fogunk kapni. Lassan ballagtam végig a folyosókon, teljesen kimerültem ettől az akciótól.
Elképzeltem, ahogy egészen reggelig alszok majd, de sajnos ebből nem lett semmi. Ugyanis a sunagakurei ninják a környéken lófráltak  a rejtekhelyet keresve. Szóval észrevették, hogy eltűnt a Kazekagéjuk...
Pain azt mondta, mi Itachival egyelőre hanyagoljuk a harcot, ezt majd Deidara és Sasori elintézi. Amikor becsuktam a szobánk ajtaját fáradt tekintettel néztem Itachira.
- Ugye nem kell nekünk segíteni?- kérdeztem.
- Szerintem megoldják- lépett közelebb hozzám, majd a derekamnál fogva magához húzott.
Ráérősen csókoltam meg, mire ő azonnal lecsapott ajkaimra. Mire észbekaptam, már az ágyon ült, én pedig az ölében helyezkedtem kényelembe.
- Nem tudod, hová akar Pain küldeni holnap?- kérdeztem.
- Fogalmam sincs, de az talán nem lesz olyan nagy feladat, mint a múltkori.
- Azt megköszönném neki- szóltam, majd gyorsan korrigáltam.- Nem, nem köszönök meg neki semmit. Nagyon nem bírom azt az alakot.
- Egyebet se hallok tőled, csak hogy ezt, meg azt nem bírod.
- Jó na, kicsit antiszociális vagyok...
- Kicsit? Van egyáltalán olyan ezen a világon, akit nem utálsz?
- Igen, éppen rajta ülök- mondtam szórakozottan, mire Itachi elmosolyodott.
Olyan édes, amikor mosolyog. Meg úgy kb mindig...
- Mi lesz, miután összegyűjtöttük az összes bijuu-t?- kérdeztem hirtelen.- Pain már említett ezt-azt, de nem igazán figyeltem rá akkor...
- Miért, figyeltél rá valaha is?
- Ha őszinte akarok lenni, nem igazán.
- Én se tudok minden részletet, de annyi biztos, hogy már nincs sok hátra addig. Tudod, a háttérben sokkal kuszábbak a szálak.
- Ezt hogy érted?
- Rájöttem néhány dologra, amiről Pain nem akarja, hogy tudjunk.
Pislogás nélkül meredtem rá, mire Itachi suttogva hozzáfogott a magyarázáshoz.
- Pain igazi neve Yahiko, akit mi ismerünk csak egy test, amit a háttérből irányít valaki. Az alak neve Nagato, róla nem tudok sokat, csak annyit, hogy neki is van Rinneganja.
- Lehetséges lenne, hogy ő is a klánom tagja?
- Nem, az ki van zárva. Ő irányítja az Akatsukit a háttérből, van egy terve amiről nem akar elárulni részleteket. Egy olyan terv, amit Tobival közösen találtak ki.
- Azzal az agyalágyult maszkos fickóval? Biztos vagy te ebben?
- Igen, teljesen. Ő valójában nem olyan, amilyennek mutatja magát. A hülyeség, ami belőle árad, csak színjáték. Az ő terve az, hogy visszahozzák az életbe Uchiha Madarát és miután összegyűjtöttük neki az összes bijuu-t, a Tízfarkú jinchuurikijévé változtassák.
- Na jó, előszőr is... mi a fasz?- kerestem a szavakat.- Másodszor, honnan tudsz te ezekről? Azt mondtad, senkinek nem mondták el.
- Megvannak az eszközeim- szólt magabiztosan.- És ezek mind megbízható információk.
- Hallottam már Uchiha Madaráról. A valaha élt egyik legerősebb Uchihaként, illetve ninjaként tartják számon. Azt beszélik, csak egy valaki volt képes legyőzni őt.
- Ez így igaz. Ha pedig megkapja a Tízfarkú erejét is...
- ...megállíthatatlan lesz- fejeztem be a mondatát.
Itachi bólintott egyet, majd hirtelen megcsókolt.
- De te emiatt ne aggódj. Majd kitalálok valamit.
- Oké- szóltam és hátralökve őt, a mellkasára döntöttem a fejem.- Tényleg kimerültem ez alatt a szar alatt.
- Akkor pihenj- tanácsolta Itachi, amit azonnal meg is fogadtam.
A hátamat simogatta, miközben elaludtam. Ameddig álomba nem zuhantam, a hallottakat emésztgettem. Hihetetlen, amit elmondott. Ha pedig minden igaz belőle, akkor semmi jóra nem számíthatunk.

Gyűlöllek, SzerelmemWhere stories live. Discover now