14.

1.7K 115 4
                                    

Nehéz volt tétlenül nézni, ahogy Madara egyre nagyobb előnyre tesz szert. Hiába voltunk jóval többen, esélyünk sem volt legyőzni őt. Ellene a létszámfölény nem számított előnynek. Időközben Itachi és Sasuke is csatlakozott hozzánk és nemsokára megérkezett a többi hadtest is. De túl szép lett volna, ha csak nekünk alakulnak ilyen jól a dolgaink a hadsereg létszámát illetően. Madara támogatására is megérkezett Tobi és rengeteg fehér Zetsu  (nem mintha neki szüksége lett volna bármilyen segítségre).
Ezért csapatunk megoszlott: két hadtestnyi ninja a fehér Zetsukat támadta, Naruto az Uchiha testvérekkel és velem együtt Madara ellen küzdött az öt Kage támogatásával, Tobit pedig egy Kakashi nevezetű konohai jounnin vezetésével igyekezett legyőzni egy csapat shinobi.
Elképesztő, hogy Madaranak még az öt Kage sem volt ellenfél. Pedig ott voltunk mi is, hogy segítsünk, de őszintén lehetetlennek tűnt a legyőzése. Órákig küzdöttünk ellene pihenés nélkül, mégis alig sikerült kifárasztanunk. Minden támadást bevetettünk ellene, amink csak volt. Már az öreg Tsuchikage is kifogyott az ötletekből, amikor Madara hirtelen megszólalt.
- Elég volt a játszadozásból! Tovább nem várok, hogy enyémek legyenek a szemeid.
- Na baszki!- mondtam.- Ez tényleg komolyan gondolja. Naruto, ha elveszi a szemeimet, megállíthatatlanná válik!
- Ezt mind jól tudjuk. Épp ezért...- kezdte a Raikage- nem engedünk át neki!
Azzal nekiugrott Madaranak, és hihetetlen sebességgel haladt feléje. Még maga Madara is meglepődött, hogy mennyire gyors lett hirtelen. Itachi azonnal vette a lapot és elterelte Madara figyelmét, majd a Raikage meglepetésszerűen lecsapott az ellenfelünkre. Közben Naruto és Sasuke kombinált támadást indítottak, én pedig a teleportáló képességemmel azonnal Madarahoz repítettem őket. Ezt a több lépcsős támadást már megérezte rendesen; több sebből kezdett vérezni. Az akción felbátorodva Gaara felé indította a homokját és mivel Madara vesztett a sebességéből, könnyedén elkapta a megkönnyített homokkal (köszönet érte a kis öregnek). Tsunade folyamatosan igyekezett meggyógyítani a sérült tagjainkat, ezzel segítve hozzá minket a sikerhez.
De azért ez nem volt ilyen egyszerű. Bár Madara megsérült, esze ágában sem volt feladni a támadást. Még dühösebben támadt most, mint ezelőtt, ami semmiképpen sem volt pozitív ránk nézve. Néhányan a segítségünkre siettek, de nem sokat tudtak segíteni. Madara túl erős, túl nagy falat nekünk. Éppen támadni készültem, amikor hirtelen elmosolyodott.
- Változott a terv. Mégsem kell a szemed, megkapom mástól.
- Hogy mi van?- kérdeztem zavartan.
- A Végtelen Tsukuyomi hamarosan uralni fogja a világot!- kiáltotta, majd visszavonult.
- Valami nagyon nincs rendben- állapította meg a Kazekage.
- Kapaszkodjanak meg, ugyanis Madara szerzett magának egy másik Rinnegant- mondtam.
- Egy másik Rinnegant?
- Mégis honnan?
- Lehetséges ez egyáltalán?
- Mindenki azonnal kövesse Uchiha Madarát!- adta ki a parancsot a Hokage.
Azonnal elindultunk Madara irányába, de elkéstünk. Mire beértük, már Rinnegannal bámult vissza ránk.
- Már nem tudtok megállítani!- jelentette ki, majd furcsa tevékenységbe kezdett.
- Most mit csinál?- kérdeztem Itachit, aki időközben mellém ért.
- Magába pecsételi a bijuu-kat. A Tízfarkú jinchuurikijévé akar válni.
- Dehát Kuramát még meg sem szerezte!- kiáltotta Naruto.
- Biztos szívott el valamennyit a chakrádból. Úgy látszik, az elég neki.
Feszülten bámultuk Madarát, amint elzárja testébe az összes bijuu-t. Teljesen megváltozott a külseje és a tekintete. Hirtelen a földből hatalmas ágak nőttek ki, amiket hiába vágtunk ki, mert azonnal újranőttek. Teljesen szétszóródtunk, próbáltuk irtani a faágakat, amikor Madara hangjára lettem figyelmes.
- Ragyogj rá a világra, Végtelen Tsukuyomi!
A Hold vérvörössé változott, és amint belenéztem, valami hatalmába kerített. Elvesztettem a testem fölötti irányítást és körém fonódtak a fa ágai. Annyit éreztem, hogy felemeltek, majd sötétté vált körülöttem minden.

Gyűlöllek, SzerelmemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora