Ma reggel Pain rendkívüli gyűlést tartott.
- A tegnapi eseményekről szeretnék beszélni- kezdte.- Sajnálatos módon Sasorit tegnap megölték. Deidara viszont kisebb sérülésekkel megúszta.
- Kisebb sérülés, hm? Azok a barmok levágták mindkét karomat, hm!- csattant fel Dei, de Pain egy pillantással csendre intette.
- Emiatt a kis incidens miatt sűrgös változtatásokat kellett végrehajtanom. Mivel a konohai ninják tegnap közel kerültek a rejtekhelyhez, csak idő kérdése és újra visszajönnek majd. Ha rátalálnak a rejtekhelyre, mielőtt véghez vinnénk a célkitűzésünket, bajban leszünk.
- Nekem egyetlen célkitűzésem hírdetni Jashin-útját!- köpte be Hidan, de Pain őt is elhallgattatta.
- Úgyhogy minden mai küldetést lemondtam, és...- magyarázta, de ezúttal Kakuzu szakította félbe.
- Lemondtál minden küldetést?! Mi lesz így a pénzzel?- kérdezte idegesen.
- Ha még valaki közbeszól, esküszöm, hogy azonnal megölöm!- fenyegetett meg Pain, mire nyikkanni se mertünk.- Ettől a naptól fogva egyetlen dologra összpontosítunk: a bijuu-k mielőbbi begyűjtésére. A nagy nemzeteknek át kellett volna érzeniük az otthon elvesztésének fájdalmát, de már nincs idő arra, amit elterveztem. Eredetileg szerettem volna felforgatni a nagyobb falvakat, de erre nem lesz időnk. Majd a háború alatt megízlelik a fájdalmat.
Kicsit se vágsz pszichopata fejet, haver...- gondoltam.
- Hidan és Kisame az Ötfarkúért megy, Deidara és Kakuzu a nyolcfarkúért, Itachi és Akira pedig a Kilencfarkúért- adta ki a parancsokat Pain.- Igyekezzetek minél előbb teljesíteni a feladatot. Oszolj!
Érezve a helyzet súlyosságát mindannyian a szokásosnál gyorsabban idnultunk útnak.
- Most mi lesz?- kérdeztem Itachit.- Meg akarod akadályozni a tervüket, vagy nem?
- Madara visszatérése nagy valószínűséggel a világ végét jelentené. De még nem tudom, hogy tudnánk megakadályozni ezt. Talán sehogy.
- Szóval csak sodródunk az árral?
- Talán lesz valaki, aki meg tudja őt állítani valamilyen módon.
- Abban azért kételkedek...
Délutánra Konoha határaihoz értünk, hála a felfoghatatlan sebességünknek. Itachi észrevétlenül bejuttatott minket a faluba, majd a Kilencfarkú jinchuurikijét kezdtük keresni.
Hirtelen két alak állt meg mögöttünk, mire kérdőn szembefordultunk velük.
- Nocsak, nocsak... te itt?- kérdezte Itachi az egyik fiútól.
- Amint látod, igen. Visszatártem Konohába- válaszolta.
- Itachi, ki ő?- érdeklődtem.
- Ő itt Sasuke, az én kisöcsém.
Pislogás nélkül meredtem felváltva rá és az öccsére.
- Te jobban nézel ki- állapítottam meg, mire Itachi mosolyogva lesütötte a szemét.
- Ebbe meg mi ütött?- kérdezte furán a Sasuke mellett álló szőke srác.
- Most megsértődtem- közölte Sasuke cinikusan.
- És balfaszabb is vagy- szóltam.
- Ez engem mind nem érdekel. Most végre eljött a pillanat, amikor beteljesíthetem a sorsom és megölhetlek. "Bátyám"...- ejtette ki undorral ezt a szót.- Ma a véred veszem.
- Meg az anyád picsáját!- kiáltottam rá.- Itachi, mit pattog itt ez az idióta? Állítsd már le.
- A helyzet az, hogy ezt komolyan gondolja- mondta a társam, majd a szőkére mutatott.- Ő ott Uzumaki Naruto, akiért jöttünk. Rád bízom!
Ahogy ezt kimondta elugrott mellőlem, az öccse pedig követte őt.
- Még mit nem!- kiáltottam fel.- Várj meg itt, Uzumaki Naruto! Megyek és verek némi eszet a pasimba. Ha kell, szó szerint...
Egyedül hagyva őt, az Uchihák után indultam, akik a falu határához tartottak. Úgy látszik nem szándékoznak a faluban harcolni. Sasukét lehagyva Itachi mellé ugrottam.
- Mi a fene ez az egész? Ne hülyéskedj már ilyenekkel, feladatunk van!- mondtam neki.
- Amit egyedül kell elvégezned. Eljött az idő. A sorsom az, hogy az öcsém keze által haljak meg. Ezt már rég elterveztem.
- Most ugye csak szívatsz?- kérdeztem a fejemet rázva.- Rám nem is gondoltál?
- Neked nem fogok hiányozni, miután megtudod az igazat.
- Milyen igazat?- kérdeztem teljesen elveszítve a fonalat.
- Emlékezz vissza az esetre, amikor valaki megölte a szüleidet és az Akatsukihoz vitt téged.
- Azóta is arra várok, hogy megtudjam ki volt az, és szabadjára engedjem a gyűlöletem, amit iránta érzek.
- Akkor készülj fel, mert most elmondom, hogy ki volt az.
YOU ARE READING
Gyűlöllek, Szerelmem
FanfictionTe mit tennél, ha valaki megölné a szüleidet? Végtelenül gyűlölnéd érte, igaz? Az elején én is ezt tettem... ~Uchiha Itachi fanfiction~