21

8.1K 497 88
                                    

Onu Yeşim ile birlikte gördüğüm günün üzerinden 4 gün geçmişti. Bir ara Yağız'ı arayıp hiç yapmadığım bir şeyi yaparak Yeşim ile aralarındaki ilişkiyi sormuştum.

Arkadaş bile olmadıklarını, sadece 2 günlük bir ödev için eşleştiklerini söylemişti. O ödevi bir gün önce bitmiş Yiğit Ankara'ya, ailesini yanına gitmişti.

Dört gündür mesaj atmıştım ve ne yalan söyleyeyim kendimi eksik hissediyordum. En sonunda dayanamayıp telefonu elime aldım.

uA: Napıyorsun?

En az 5 dakika sonra mesaj geldiğinde hemen baktım.

Yiğit: İkizimin yanındayım. O uzanıyor, ben de başucunda oturuyorum.

Detaylı bir yanıt beklemesem de mutlu olmuştum.

uA: Çok özledin galiba?

Yiğit: Çok

uA: O nasıl?

Yiğit: Ben yanındayım, mutludur herhalde.

uA: Egoist mi desem ne desem bilemedim ama

uA: Elbette mutludur.

uA: Adı ne?

Yiğit: Ece

Ece... Yiğit ve Ece...

İkizini görmeyi çok isterdim açıkçası ama burada değildi ve varlığından bile yeni haberim olmuştu. Aslında Yağız'dan Yiğit hakkında bilgiler edinebilirim Ama ben istemiyorum. Hakkında öğreneceğim her şeyin onun sayesinde olmasını istiyorum. Sadece benim nezdimde de olsa, onun haberi olmasa da ikimizin arasındaki ilişkinin ikimize özel olmasını istiyordum.

uA: Peki

uA: Ben ikinizi baş başa bırakayım, hasret giderin.

uA: İyi geceler.

(Görüldü)

Instagram: Hyersya

Galatasaray Gibi || Yarı Texting [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin