ÖZEL BÖLÜM 3

5K 374 289
                                    

Lan bu özel bölümde benim bile şok olduğum bir şey yaptım, siz ne tepki vereceksiniz acaba?

Oy verip yorum yapmayı unutmayın uA'lar. Bölüm onların hepsini hak ediyor bence :) 🤝

Hadi iyi okumalar ❤️

"Rüya, kalsana hadi. Geç kalacaksın kursa."

Uykulu uykulu konuşup yüzümü buruşturdum.

"Yiğit Allah aşkına ne dersi ya. İptal oldu ya bugünkü dersim."

"Kızım ne diye alarm kurup beni de uyandırıyorsun o zaman?"

"Unutmuşum kapatmayı."

Yiğit yatakta kıpırdanıp kolumu dürttü.

"Kalk artık, ben uyuyamıyorum senin yüzünden. Sen de uyuma o zaman."

Malesef ki Yiğit'in böyle bir huyu vardı. Bir defa uyanırsa bir daha uyuyamıyordu ve böyle durumlarda onun yüzünden ben de uykusuz kalıyordum.

"Ya biraz daha uyuyayım ya. Sen de o arada duş falan al ne bileyim."

Uyku sersemi ne dediğimi bilmesem de bir şeyler mırıldanıyordum.

"Hiç elimi kaldıracak halim yok. Sen de gel, başıma şampuan falan dökersin."

Başımı sallayıp kaldığım yerden uyumaya devam ettim.

"Olur mu diyorsun yani"

Niye hâlâ konuşuyordu bu?

"Hı hı"

"Bu hâllerini seviyorum. Normalde kabul etmeyeceğin her şeyi uykuluyken kabul ediyorsun Rüya. Keşke biraz icraate de döksen."

Mırıldandım.

"Hı hı"

Sol bileğimle oynamaya başladığında huysuzlanıp mecburen uyandım.

"Buradan huylandığımı sana söyleyen dilimi eşek arıları soksun Yiğit. Niye uyandıramadığında hep bunu kullanıyorsun. Uykum var ki uyuyorum yani."

"Benim de uykum vardı."

Gözlerimi devirip tavana bakmaya başladım. Az sonra yüzüstü dönüp dirseklerimi yatağa yasladım.

Yiğit'in dudağına masum bi öpücük kondurup pürüzlü sesimle konuştum.

"Günaydın."

Karşılık olarak ellerini belime sardığında başımı boynuna yaslayıp kokusunu içime çektim.

"Bugün ders iptal oldu da haftaya yine var. Bıktım artık ya, bitsin artık bu kurs da, üniversite de."

"Az kaldı zaten. Bir iki aya seninki de bitiyor."

Yiğit, Yağız, Efe ve Aras geçen sene mezun olmuştu ve benim de son senemdi. Ayrıca hafta sonları için meslek eğitimim adına bir kursa yazılmıştım fakat kurs hocasının acil bir işi çıktığı için bu haftaki planı iptal etmişti.

Yiğit'in boynuna bi öpücük kondurup kafamı kaldırdım.

"Öyle, az kaldı. Bitsin artık cidden yoruldum. Hem sizinle gitmek daha eğlenceliydi. Bu yıl siz yoksunuz, bir şeyler eksik hep."

"Hep birlikteyiz zaten, onu da bir iki ay daha idare edeceksin artık."

Dudaklarımı büzüp kafamı salladım.

Gövdem Yiğit'in üzerindeyken bi anda yan dönüp yerimizi değiştirdi.

Gülümseyip yüzüne bakarken ensesindeki saçlarla oynamaya başladım.

Galatasaray Gibi || Yarı Texting [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin